استان ها

تکمیل روند بهینه سازی نور و چمن استادیوم شماره ۱ المپیک کیش تا چند روز آینده

به گزارش باراناخبر از کیش: دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی ایران که برای بازدید از اردوگاه اسکان و آمادگی لازم تیم ملی در این جزیره به کیش سفر کرده بود ، در ادامه بازدید روزانه خود از میادین بار شماره المپیک . 3 به منظور کنترل شرایط نوری. نور زمین برای تمرین عصرگاهی این تیم ، شب گذشته پس از ملاقات و گفتگو با عزیزاله فرضی پور ، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم ، برای بررسی وضعیت نور زمین در مجموعه المپیک حضور یافت.

اسکوچیچ با ابراز خرسندی از تغییراتی که در مجموعه نسبت به بازدید قبلی ایجاد شده ابراز امیدواری کرد تا زمان شروع اردوی تیم ملی همه کمبودها و کاستی های مجموعه برطرف شود.

وی با تأکید بر اهمیت کافی چمن و نور استادیوم ، خواستار شتاب بهینه Sari Nr شد. 1 و تکمیل امکانات.

فرضی پور همچنین با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش تمام تلاش خود را برای رفع نواقص مجموعه و امکانات مورد نیاز انجام می دهد ، تأکید کرد: موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با تمام توان در تلاش است اردوی تیم ملی را با تمام ظرفیت و با استفاده از ظرفیت خود حفظ کند نیروها .

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری مسئولان و م theسسه ورزش و تفریحات سالم کلیسا ، طی روزهای آینده مشکل محیط های سبک و زمینی از هر لحاظ برطرف شود تا این جزیره میزبان شایسته ای برای اردوی تیم ملی فوتبال.

لازم به ذکر است که اعضای تیم ملی فوتبال قرار است قبل از سفر به ماناما برای میزبانی مقدماتی جام جهانی ، اردوی آماده سازی را از چهارم خرداد در کیش آغاز کنند و پس از اردو 10 خرداد ماه راهی بحرین می شوند.

48

دکمه بازگشت به بالا