فرهنگ و هنر

توصیه سردار پورشمسی به هنرمندان یزدی

فرمانده سپاه الغدیر در استان یزد گفت: “در دوران دفاع مقدس ، ما در برابر استکبار در برابر آن سلطه مقاومت کردیم ، جنگ را در سخت ترین شرایط اقتصادی مدیریت کردیم و در همان شرایط ، شاهد هنرمندان بزرگی بودیم ، مانند شهید آوینی. ”

به گزارش باراناخبر ، سردار رضا پورشمسی در مراسم افتتاحیه جشنواره مجازی “اوج هنر” برای کنگره 4000 شهید استان یزد گفت: امیدوارم امسال شاهد تلاش اوج تجلی هنر مقدس با تلاش هنرمندان فداکار استان یزد باشم. . امسال یک رویداد ارزشمند به نام کنگره 4000 شهید استان یزد در حال انجام است و وقتی این میدان به میدان شهدا تبدیل شود ، همه عناصر ارزشمند وارد میدان می شوند.

وی افزود: در نتیجه زندگی خوب شهدا ، همه ظرفیت های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و هنری در جامعه تجلی می یابد. در دوران دفاع مقدس ما با آن سلطه در برابر آن استکبار مقاومت کردیم ، جنگ را در سخت ترین شرایط اقتصادی مدیریت کردیم و در همان شرایط شاهد هنرمندان بزرگی همچون شهید آوینی بودیم.

سردار پورشمسی با اشاره به کنگره 4000 شهید استان یزد تأکید کرد: برنامه پیشنهادی استان یزد برای برگزاری این کنگره شهدا چنان ارزنده بود که سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به سایر فرماندهان سپاه استان توصیه کرد تجربه کسب کنید و کنگره را تغییر دهید. از تجربه یزد به عنوان یک تجربه باشکوه در شرایط کرونا یا در شرایط عادی استفاده کنید. این نظر یزید را نشان می دهد.

فرمانده سپاه الغدیر در استان یزد افزود: امیدواریم این کنگره حرکتی جدید با چشم اندازهای فرهنگی ، اقتصادی و هنری باشد. ما اطمینان داریم که هنرمندان ما وقتی وارد این عرصه می شوند با تلاش فراوان هنر مقدس را نشان خواهند داد. انشاالله بتوانیم زیبایی های شهدا را درک کرده و این زیبایی را در زندگی مردم استان یزد گسترش دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا