استان ها

تمرکز شهرداری کرج تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام است

به گزراش باراناخبر از البرز؛ مهرداد کیانی با اعلام این خبر تأکید کرد: در حوزه ابنیه یکی از عمده‌ترین اقدامات شهرداری تلاش در جهت تکمیل فازهای مختلف باغ موزه دفاع مقدس در محل پارک جهان نما بوده که فاز نخست آن به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل و تحویل داده شده و فازهای دیگر این پروژه هم بین ۴۰ تا ۷۵ درصد در حال تکمیل است.

وی افزود: پروژه خدمات مشاوره و بازسازی گلزارهای شهدا در تمامی مناطق و آرامستان‌های شهر کرج از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری این کلان‌شهر است که در دستور کار اجرایی قرار دارد. ارسال اسناد مناقصه و امور پیمان‌های آن صورت پذیرفته و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

کیانی با تأکید بر این که شهرداری کرج نگاه ویژه‌ای به حل معضل ترافیک دارد یکی از معضلات شهر کرج را کمبود پارکینگ دانست و گفت: برای حل مسأله کمبود پارکینگ در سطح شهر، شهرداری کرج در سال جاری پروژه‌های مختلفی از جمله احداث و تکمیل پارکینگ طبقاتی در منطقه ۸ شهرداری در محله جهانشهر و بلوار مولانا و همچنمین تکمیل ۹۵ درصدی پارکینگ طبقاتی جنب شهرداری مرکز را در دستور کار قرار داده است.

شهردار کرج با اشاره به ضرورت رفع ریشه‌ای معضل جای پارک خودرو در هسته مرکزی شهر به صورت جدی، گفت: بر همین اساس مجموعه مدیریت شهری کرج چندین پروژه احداث پارکینگ را نیز در دست مطالعه دارد که به زودی اقدامات آن شروع می‌شود.

وی در مورد پروژه‌های بزرگ عمرانی در زمینه ساخت معابر و بزرگراه‌ها نیز گفت: در سال جاری سه فاز از کنارگذر مهرشهر به بهره بردرای کامل رسیده است و یک فاز دیگر نیز در دست اقدام است.

شهردار کرج با تأکید بر این نکته که یکی از وظایف شهردرای بالاتر بردن سطح سرانه اماکن هنری و فرهنگی است گفت: در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی برآورد کلی اولیه احداث تئاتر شهر در جنب پارک تاجیکستان بلوار بلال در دستور کار جدی ما قرار دارد تا آن را تبدیل به مرکز هنر تئاتر شهر کرج کنیم. همچنین پروژه ساخت پلاتوهای فرهنگی مختلف در جای جای شهر نیز به مرحله برگزاری مناقصه رسیده است. ‌امید می‌رود که در آینده نزدیک شاهد یک تحول بزرگ فرهنگی باشیم.

کیانی با اشاره به این موضوع که بالابردن سرانه اماکن ورزشی نیز از دیگر اهداف مهم شهرداری کرج است، افزود: در سال جاری پروژه احداث و تکمیل ۶ سالن ورزشی چند منظوره در مناطق ۳، ۵، ۶، ۷، ۱۰ شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفته که در مرحله انعقاد قرارداد هستند. این سالن‌های ورزشی چند منظوره که در مواقع بحرانی نیز به عنوان سالن سوله بحران از آن‌ها استفاده می‌شود در محلات مختلف شهر کرج از جمله حصارک، باغستان، کلاک، بلوار ارم و… قرار دارند.

46

دکمه بازگشت به بالا