اقتصادی

تشدید بازرسی‌ها در بازار از امروز

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: به دنبال اعلام رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، بازرسی ها در بازار اجرایی از امروز شدت می گیرد.

به گزارش باراناخبر به نقل از شاتا ، عباس تابش افزود: این نظارت ها در چندین بخش از جمله کالاهای اساسی شامل مرغ ، تخم مرغ ، گوشت قرمز ، برنج و شکر و همچنین ماسک و مواد بهداشتی برای مبارزه با تاج صورت گرفته است. ، اتومبیل ، خدمات اپراتور ، لاستیک “. ، فولاد ، سیمان ، لوازم خانگی ، پتروشیمی و روغن موتور.

وی همچنین اعلام کرد: جلسه ارزیابی عملکرد از ادامه تشدید نظارت و بازرسی در مورد کالاها و خدمات هدفمند ، سه شنبه هفته جاری با حضور معاونان بازرسی و نظارت سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار می شود ( سامات) و سیستم بازرسی یکپارچه.

نظارت بر انبارها و مراکز ذخیره سازی در دستور کار

سازمان دفاع از آغاز برنامه ویژه ای برای نظارت بر بازار کالاهای اساسی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خبر داد و اعلام کرد: در این برنامه نظارت ، نظارت بر انبارها و مراکز ذخیره سازی در دستور کار نظارت قرار دارد. گشت.

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: این سازمان در رابطه با اقدامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطابق با وظایف اساسی و مأموریت های تعیین شده از سوی دولت در تهیه و تحویل به موقع کالاهای اساسی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ، بازار کالاهای اساسی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از روز شنبه 19 تیرماه به صورت یکپارچه در سراسر کشور اجرا می شود.

بر این اساس ، انبارها و انبارها از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرند و بازرسی های سطح بازار با تمرکز بر روی موارد اساسی و نیازهای مورد نیاز مردم شدت می گیرد.

در این اطلاعیه ، سازمان دفاعی به مردم اطمینان داده است که کمبود کالاهای اساسی و وسایل ضروری مورد نیاز مردم وجود ندارد و تمام نیازهای اساسی مورد نیاز مردم بدون وقفه تأمین شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: طرح تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با همکاری بازرسان سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان و صنعت ، معادن و سازمانهای صنفی ، بازرسان بخش ، بازرسان افتخاری و بسیج ادارات اجرایی. همکاری و قدرت مجازات ایالتی و دادستانی در گشت های مشترک استفاده خواهد شد.

این سازمان همچون گذشته از مردم خواست که هرگونه تخلف از جمله پنهانکاری ، امتناع از تهیه کالاها ، سبقت و جمع آوری را به همراه بازرسان ادارات مختلف دولتی و تجاری اعلام کنند و با شماره 124 ، سامانه قیمت گذاری و سازمان ها تماس بگیرند. ساکت در سراسر کشور.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا