عمومیکسب و کار برتر ایرانی

تحصیل پزشکی در قبرس شمالی

دانشگاه خاور نزدیک، دانشگاه مدیترانه شرقی، دانشگاه بین المللی قبرس شمالی و دانشگاه آمریکایی گیرنه از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در قبرس هستند.

هنگام انتخاب رشته پزشکی در قبرس شمالی، می توانید مطمئن باشید که دانشگاه پزشکی قبرس و امکانات پزشکی مدرن از شهرت بین المللی بسیار خوبی برخوردار است. برنامه های با کیفیت بالا برای تحصیل پزشکی در قبرس شمالی در بسیاری از دانشگاه ها به زبان انگلیسی ارائه می شود.

قبرس شمالی به یکی از مقاصد در حال رشد برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. بنابراین اگر به فکر تحصیل پزشکی در قبرس هستید، باید اطلاعات خود را در مورد شرایط تحصیل، هزینه ها و موارد دیگر افزایش دهید.

شرایط مطالعه پزشکی در قبرس شمالی

طول دوره پزشکی در قبرس شمالی euromy شش سال است و دانشجو می تواند با میانگین شانزده از دانشگاه فارغ التحصیل شود. . برخی از دانشگاه های قبرس شمالی دوره های پزشکی خود را به زبان ترکی و یونانی تدریس می کنند. نکته دیگری که باید در نظر گرفت هزینه بالاتر دوره های پزشکی به زبان انگلیسی نسبت به دو زبان دیگر است.

مزایای تحصیل پزشکی در قبرس شمالی عبارتند از:

آموزش استاندارد و با کیفیت

محیطی امن و دوستانه

دانشگاه های معروف در زمینه پزشکی

شرایط پذیرش برای دانشجویان بین المللی نسبتا ساده است

توانایی تدریس به زبان انگلیسی

آب و هوای دلپذیر مدیترانه ای

امکان مهاجرت به قبرس پس از تحصیل در خارج از کشور

برای ورود به دانشگاه های قبرس شمالی باید امتحانی را پشت سر بگذارید. این آزمون یکی از زیست شناسی و شیمی، ریاضی یا فیزیک است. شهروندان ترکیه برای درخواست تحصیل در قبرس شمالی باید امتحانات ورودی دانشگاه در ترکیه را بگذرانند. علاوه بر این، شهروندان قبرس شمالی باید در آزمون ورودی دانشگاه های آن کشور شرکت کنند.

به عنوان متقاضی تحصیل پزشکی در قبرس شمالی باید بدانید که دانشگاه قبرس شمالی دارای بهترین خوابگاه ها در اروپا می باشد. دانشگاه قبرس شمالی از نظر کیفیت و هزینه اقامت بسیار بالاست و یکی از بهترین ها در اروپا است. تمامی دانشجویان می توانند برای اقامت در سالن های دانشگاه اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل پزشکی در قبرس شمالی

هر دانشگاه در قبرس شمالی شرایط پذیرش را در وب سایت خود توضیح می دهد، بنابراین شرایط و مدارک ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد. اما به طور کلی برای دسترسی به تحصیل پزشکی در قبرس شمالی موارد زیر لازم است:

آخرین گواهی تحصیلی خود را اسکن کنید (دیپلم دبیرستان یا مدرک لیسانس)

اسکن پاسپورت یا شناسنامه

رزومه

کپی ????

مدارک بورسیه (در صورت وجود)

دو سه توصیه نامه

نمونه کار

قبولی در آزمون ورودی GAMSAT یا MCAT

هزینه زندگی در قبرس

هزینه تحصیل در قبرس یورومای در مقایسه با کشورهایی مانند انگلستان، استرالیا یا کانادا بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. میانگین هزینه زندگی در قبرس بین 600 تا 1000 دلار آمریکا در ماه است. البته این هزینه بستگی به سبک زندگی دانشجو دارد. دانش آموزان برای صرفه جویی در هزینه می توانند خانه ای را با هم اجاره کنند.

فلوشیپ پزشکی در قبرس شمالی

تمامی دانشگاه های قبرس شمالی به دانشجویان بورسیه می دهند. هر دانشگاه با توجه به شرایط خود فرصت های آموزشی را به دانشجویان خود ارائه می دهد. بورسیه های تحصیلات تکمیلی در قبرس شمالی شامل بورسیه های 25%، 50% و 100% می باشد. یعنی مثلاً تا 25 درصد شهریه را بروسیا می تواند پرداخت کند. هر دانشجو می تواند برای بورسیه تحصیلی اقدام کند، اما قبل از آن باید مدارک زیر را ارائه کند:

کاربرد

2 عکس

کپی پاسپورت

پیشنهادات

مدارک تحصیلی قبلی با ترجمه رسمی و کپی آن (ترجمه باید به زبان ترکی یا انگلیسی باشد)

کپی مدرک تحصیلی

توجه: شما می توانید 20 ساعت در هفته در طول مدت تحصیل به عنوان شغل دانشجویی کار کنید.

دکمه بازگشت به بالا