اجتماعی

بیانیه سازمان بهشت زهرا در مورد ویدیوی “دختران بابا آنتون”

سازمان بهشت ​​زهرا(س) توهین آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی در ویدئوی تبلیغ دختران بابا آنتونی را محکوم کرد.

به گزارش باراناخبر، به نقل از سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س)، سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) در بیانیه ای توهین آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی را به شدت محکوم و اعلام کرد که در ویدئو ترفیع دختران کرد بابا آنتون به دلیل فیلمبرداری غیرمجاز این گروه در فضای سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) و هتک حرمت به کار رفته در این ویدئو از سوی مراجع قضایی پیگیری می شود.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا
و كسانى كه به خدا و رسولش ايمان آورده اند و آنها كه تقوا پيشه كرده اند و شهدا با آنها هستند، پروردگارشان اجر و پاداش آنهاست.
و كسانى كه به خدا و پيامبرانش به حق صديق و دانا و براى آنان اجر شهدا نزد خدا ايمان آوردند، پاداش اعمال خود و نور ايمان خود را خواهند يافت.
در روزهای اخیر انتشار ویدئوی کوتاهی از تبلیغ یک نمایش که در بهشت ​​حضرت زهرا علیهاالسلام به شکلی نامتعارف فیلمبرداری شده است، اذهان عمومی و مردم مومن و شهیدپرور را آزرده خاطر کرده است.
آنچه در این ویدئو شاهد آن بودیم بی توجهی به مقدسات دینی و بی احترامی به امام راحل و شهدای آرام گرفته در بهشت ​​حضرت زهرا(س) بود که قطعا قابل بخشش نیست.
بلافاصله پس از انتشار این ویدئو و پیگیری سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) مشخص شد عوامل این نمایش مجوز رسمی فیلمبرداری در این مکان مقدس (تیراندازی به حضرت زهرا (س)) سازمان بهشت ​​را دریافت نکرده اند. فقط با مجوز رسمی مرکز ارتباط شهرداری امکان پذیر است). همچنین زمان فیلمبرداری مربوط به ساعات قبل از تشییع پیکرهای مومنان در این سازمان بود.
همچنین با توجه به گشتی بودن عوامل انتظامی سازمان که به صورت مستمر در قطعات در حال ساخت حضور ندارند، این تیم از نبود این عوامل برای تهیه فیلم استفاده کرد.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که از ابتدای استقرار مدیریت جدید در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) با پوشش قبور خالی، اتفاقات و برخی از حواشی ناشی از آن از بین رفته است، اما در عرض چند روز ساختمان ها برای پوشاندن قبور، این تیم از فرصت استفاده کرده و ویدیویی تهیه کردند.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا علیهاالسلام با محکومیت اولین ناهنجاری و پس از تماس های مکرر با گروه سازنده این درام، از آنان خواست تا در خصوص این اقدام، فیلمبرداری غیرقانونی در بهشت ​​حضرت علیهاالسلام، شفاف سازی کنند و عذرخواهی کنند. مردم و به خصوص. خانواده شهدا اما دو روز پس از اقدام نسنجیده این گروه و تاخیر در پاسخگویی به اذهان عمومی و خانواده شهدا در محکومیت این اقدام اعتراض شدید خود را اعلام می کنند.
همچنین وظیفه نظارت بر گارد ارتش است و نمی توان از کاستی های این نیروها چشم پوشی کرد.
اهانت آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی در فضای مقدس بهشت ​​حضرت زهرا(س) و در جوار شهدا و امام شهدا و اقدام غیرقانونی در ضبط و مخابره این فیلم توسط این سازمان به اشد مجازات محکوم می شود. .
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا سلام الله علیها با محکوم کردن این مزاحم تاکید می کند که عوامل دست اندرکار دختران بابا آنتونی باید پاسخگوی احساسات جریحه دار مردم باشند و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهند که این ضدفرهنگی را بگیرد. و اقدام هنجاری با دستورات او. از کارنامه حرفه ای خود خلاص شوید.
«اخیراً به دلیل ضبط غیرقانونی این فیلم و ناهنجاری های بصری و محتوایی آن، این سازمان پیگرد قانونی پرونده از سوی مراجع ذی صلاح را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا