عمومی

«بنا» را دیگر رنگی نکنید!

ممکن است با اظهارات محمد بنا درباره استراماچونی مخالف باشید ، اما واقعاً بی انصافی است که صلاحیت یکی از بهترین مربیان کشتی جهان را زیر سال ببرید و او را در یک نبرد جهانی شکست دهید. ای کاش ما حداقل ساختمانهای مشابه را نقاشی نکرده و این گنجینه های ملی را برای همه مردم نگه داریم.

به گزارش باراناخبر ، این روزنامه اقتصاد جهان وی نوشت: “باشگاه های فوتبال در ایران به سطح نفرت انگیزی رسیده اند. به نظر نمی رسد دیگر تفاوتی بین افراد عادی و مشهور ، جانبازان ، هنرمندان و افرادی که دارای مدرک دانشگاهی هستند وجود داشته باشد. همه مانند تماشاچیان روی سکوی طوفان رفتار می کنند. عقل و منطق از بسیاری از بحث ها حذف می شود و اغلب شأن مردم حفظ نمی شود. بیایید وارد تاریخ شویم.

کاروان کشتی ایران در مسابقات جهانی درخشید و با کسب چهار مدال طلا تاریخ ساز شد ، بی شک اولین نقش این حماسه را محمد بنا بر عهده داشت ؛ مربی باتجربه کشتی که سابقه اش بسیار مشخص است و جایی برای بحث باقی نمی گذارد. با این حال ، پس از یکی دو باخت در روز اول ایرانیان ، حمله ای عجیب به او در فضای مجازی صورت گرفت. در حال حاضر ، برخی از افراد بی ادب و متخصص هستند و حق انتقاد دارند ، اما متأسفانه ما گاهی اوقات دیده ایم که طرفداران فوتبال به تاریخ پیوستند و موضوع را رنگ آمیزی کردند. همه می دانند که بانا طرفدار پرسپولیس است و یک بار در تاریخ آندره آ استراماچونی ، از مسئولان وزارت ورزش انتقادات تندی کرد. البته در آن زمان بحث اصلی او این بود که چرا وزیر ، وکیل و سفیر به دنبال آوردن مربی خارجی در فوتبال بودند و چنین حساسیت و انرژی در زمینه های دیگر وجود ندارد. اما همین مصاحبه باعث شد تا برخی از هواداران استقلال در میانه جام جهانی انتقام مربی تیم ملی کشتی را بگیرند و با اولین باخت ها به او حمله کنند. اگرچه نتایج کشتی جایی برای بحث باقی نگذاشت ، اما این رفتارها واقعاً در شأن طرفداران ورزش و قهرمان ملی نبود.

به هیچ وجه فکر نکنید که چنین انحرافاتی فقط برای یک طرف است. علاوه بر این ، پرسپولیسی ها از چنین داستان هایی کم نکرده اند. در حال حاضر ، گروهی از آنها ، چون محسن تنابنده یا نوید محمدزاده طرفدار استقلال هستند ، حتی مهارت بازیگری آنها را زیر سوال می برند و در هر صورت ، از این دو نفر یا بقیه هم سن و سالانشان شرمنده هستند. باورنکردنی است که شما مهارت بازیگری محمدزاده را زیر سوال ببرید ، نه به دلایل فنی و هنری ، بلکه فقط به دلیل حمایت او از تیم رقیب! متأسفانه ما شاهد اتفاقات خوبی در این فضا نیستیم. تعصب کورکورانه و سردرگمی بسیار رایج شده و راه را برای اعتدال هموار می کند. ممکن است با نظرات محمد بنا درباره استراماچیونی مخالف باشید ، اما واقعاً بی انصافی است که صلاحیت یکی از بهترین مربیان کشتی جهان را زیر سال ببرید و او را در یک نبرد جهانی شکست دهید. ای کاش حداقل ساختمانهای مشابه را نقاشی نکنیم و این گنجینه های ملی را برای همه مردم نگه داریم. همانطور که حق کسانی است که تنابنده و محمدزاده را دوست دارند و می خواهند از هر تیمی که دوست دارند حمایت کنند. شاید از تیم محمدزاده خوشتان نیاید ، اما از بازی او در “ابد و یک روز” لذت ببرید. باور کنید جهان با این تقسیم بندی های ساده بسیار زیباتر می شود. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا