ورزشی

با دست شکسته به مدال طلای پارالمپیک رسیدم/ یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی‌دهد

به گزارش شفاف ، اصغر عزیزی اقدم پس از کسب مدال طلا در وزن 75+ کیلوگرم بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: “همانطور که می دانید پاراکواندو برای اولین بار در بازی های پارالمپیک شرکت می کرد. من قبلاً با همه شرکت کرده بودم مخالفانی که امروز با آنها روبرو شدم و با اقتدار شکست دادم.

وی افزود: می دانستم که این بازی ها بسیار حساس هستند و همه به من حساس بودند و نقاط ضعف من را تجزیه و تحلیل کردند ، خدا را شکر توانستم با دانش کافی در مورد آنها به میدان بروم و بیشترین نتیجه را خوب کسب کنم.

این تکواندوکار ایرانی در پارالمپیک 2020 توکیو در پاسخ به آنچه برخی شانس او ​​برای کسب مدال طلا را در نظر نگرفتند ، گفت: “من سعی می کردم و همیشه از خدا می خواهم بهترین نتیجه را به من بدهد.” خدا را شکر مردم هم برای من دعا کردند. این مدال را تقدیم می کنم به همه مردم ایران و روح والدین فقیدم که آنها را از دست دادند. همچنین رهبران معظم انقلاب و همه مربیان.

عزیزی اقدم یادآور شد: من در 10 روز اقامتم در توکیو رنج زیادی کشیدم. من با یک دست شکسته در زمین بودم. من قبلاً گفته ام که باید این مدال را حتی با شکستگی پا کسب کنم و این نشان می دهد که یک ایرانی هرگز شکست نمی خورد.

وی در پایان گفت: با نتایج ما در پارالمپیک ، افراد تکواندو و پارا تکواندو روحیه خوبی خواهند داشت و از کسانی که برای من دعا کردند تشکر می کنم.

دکمه بازگشت به بالا