استان ها

باشگاه‌های ورزشی در فارس ۱۷.۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی گرفتند

براساس اخبار آنلاین از شیراز: عباس حاجی زاده در حاشیه مرحله چهارم توزیع کمک های وفادار به سازمان های مردم نهاد برای فقرا و نیازمندان که توسط سازمان های مردم نهاد دریافت شده است ، اظهار داشت: یک آهنگ عاشقانه زیبا: 35 باشگاه بیمه اجتماعی و افراد تحت پوشش آنها حدود 300 نفر جمعیت را تحت پوشش خود درآوردند و 16 میلیون دلار تسهیلات دریافت کردند.

وی تصریح کرد: 232 باشگاه ورزشی دیگر در بخش خصوصی که حدود 1800 نفر را شامل می شوند و بیمه تأمین اجتماعی ندارند نیز از 6 تا 8 میلیون تسهیلات تهیه شده اند که هنوز هم اهمیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از مساعدت وفاداری که توسط سازمانهای غیردولتی این اداره کل ارائه شده است ، نشان داد و تصریح کرد: فعالان سازمانهای غیردولتی در استان فارس آغاز شده اند و این سازمانهای غیردولتی اهدا کرده اند. کمک آنها در مراحل مختلف

وی افزود: مؤسسه آهنگ زیبای عشق یکی از این سازمانهای فعال است که به نمایندگی از سایر سازمانهای غیردولتی حضور دارد و مسئولان آن لوازم التحریر ، کیف و کفش در شیراز توزیع می کنند.

حاجی زاده گفت: رفتن به سمت همدلی و کمک به انسان یکی از نیازهای اساسی جامعه این روزها است. آینده.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: امیدواریم با توجه به تاکیدات ستاد مرکزی کرونا از 136 سازمان فعال غیردولتی در استان ، ماه محرم برای کمک به نیازمندان و ترک فعالیت های شایسته وارد حوزه خدمات شود. “

در این مراسم سیروس پاکفترات ، مدیر اجرایی شبکه خیریه استان فارس ، لیلا دودمان ، عضو شورای شهر شیراز ، لیلا نورافشان معاون وزیر جوانان و امور فرهنگی ، محمدزاده ، مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه زند و … حضور داشتند. اسماعیلی ، رئیس امنیت ، و کارشناسان جوان. فاطمه شجاعی ، مدیرعامل سازمان غیردولتی طارم زیباکوه ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داد و اظهار داشت: تاکنون 14 هزار و 630 بسته حمایتی از جمله نوشتن و غذا ، توسط این سازمان غیردولتی بسته های بهداشتی و فرهنگی برای افراد نیازمند اهدا شده است. . بود.

48

دکمه بازگشت به بالا