حوادث

بارش های شدید و کاهش دما در گیلان

رایگان:

شبنم هادی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیشترین افت دما در ارتفاع است ، اظهار داشت: در مزارع شاهد افت دما چهار تا پنج درجه خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی به تدریج از امروز (عصر و شب) با نفوذ سامانه ناپایدار در منطقه پیش بینی می شود که در اواخر هفته موجب افزایش ابر و کاهش دمای باد و در برخی نقاط باران و رعد و برق شود.

وی تصریح کرد: آسمان استان برای یکشنبه ابری تا ابری و مه آلود در روز یکشنبه ، کاهش دما در برخی نقاط ، باران ، وزش باد شدید و رعد و برق و احتمال تگرگ و برای روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری ، مه آلود ، برخی از باران و باد پیش بینی می شود.

هادی نژاد شدت باران از اواخر عصر امشب تا ظهر فردا و طغیان منطقه ای ، طغیان آب رودخانه و طغیان کانال ، لغزندگی جاده ها و دید زیاد ، آسیب به سازه های سبک ، رانش زمین و شوک را در نظر گرفت از رعد و برق از جمله عواقب احتمالی این است. باران آمد.

وی همچنین به بیشترین و کمترین دمای استان اشاره کرد و اظهار داشت: منجیل با 32 درجه سانتیگراد و ماسوله با 14 درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین دمای استان را در طول شبانه روز گذشته دارند.

رئیس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار داشت: دمای هوا در رشت طی شبانه روز بین 20 تا 31 درجه سانتیگراد در نوسان است.

دکمه بازگشت به بالا