اجتماعی

اولویت‌های مرزبانان در نوروز – باراناخبر

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانی در چارچوب ماموریت از هیچ کوششی برای تحقق شعار سال دریغ نخواهد کرد و با اقتدار در مرزهای کشور ماندگار شده است.

به گزارش باراناخبر، سردار احمدعلی گودرزی در آخرین لحظات سال بین مرزبانان و مرزنشینان در نقطه صفر مرزی خسروی با اشاره به اقامه نماز آخر سال، مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مظلوم وی اظهار داشت: مجموعه مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل است.

وی افزود: با حمد و ثنای خداوند متعال و شناخت شکوه و عظمت بی بدیل و تسلیم در برابر تقدیر و تقدیر، به استقبال فصل بهار می رویم و در پیشگاه خداوند متعال و سالی سرشار از خیر و برکت، سرشار از عشق و ایمان و سرافرازی می گوییم. سالم. تقدیم به هموطنان عزیزم، همرزمان و مرزنشینان.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حضور مرزبانان، مرزبانان و مسئولان استانی در نقطه صفر مرزی کرمانشاه گفت: یکی از اولویت های مرزبانان در نوروز، صله رحم و دیدار با مرزبانان و بزرگان کشور است. . و برنامه های متنوع فرهنگی

گودرزی افزود: مرزبانان نیز به نوبه خود در چارچوب فعالیت های ماموریتی در تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و با اقتدار در مرزهای کشور باقی مانده اند.

وی با اشاره به ایام نوروز در ایام هشت سال دفاع مقدس و رها شدن از خانواده های رزمندگان گفت: امروز عید نوروز بر مرزهای مقدس ایران اسلامی تکلیف است و مرزبانان کوشا راه رزمندگان را ادامه می دهند. هشت سال. حفاظت مقدس در کشور.» سال جدید را با همنوعان خود در آن سوی مرزهای ایران اسلامی آغاز می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی کشور در پایان فرا رسیدن سال 1401 را به همنوردان و مرزبانان کوشا سراسر کشور تبریک گفت و تاکید کرد: خواهان زندگی هموطنان در آسایش و امنیت هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا