اجتماعی

اورژانس برای کمک به آسیب دیدگان به یاری بهزیستی رفت

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی کشور و سازمان اورژانس کشور گفت: حضور عوامل اورژانس می تواند برای افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی “. کسانی که معتاد بودند ، در صورت نیاز به فوریت های پزشکی ، کارگران اورژانس در آنجا حضور داشتند و اقدامات لازم را انجام می دادند ، بنابراین باید ارزیابی شوند.

به گزارش باراناخبر ، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و سازمان اورژانس صبح امروز با حضور “دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی” و “دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس “در ساختمان اورژانس. تمام شد

دکتر. وحید قبادی دانا در این مراسم ، امضای این تفاهم نامه و به منظور ایجاد هم افزایی بین واحدهای مختلف جهت ارائه خدمات بهینه به مردم را تبریک گفت و گفت: این تفاهم نامه باعث افزایش و ارتقا quality کیفیت خدمات ارائه شده به مردم می شود

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در کمک به افراد نیازمندی که دارای مشکلات جسمی ، روحی و روانی هستند ، افزود: روابط کاری بین این دو سازمان می تواند نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم داشته باشد.

به گفته وی ، با امضای این تفاهم نامه می توان تلفیقی از خدمات بین دو سازمان بهزیستی و سازمان اورژانس ایجاد کرد تا سازمان اورژانس به چشم انداز خود برسد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه اظهار داشت: در بازدید امروز ، تغییر خدمتی که در متن جامعه احساس می شد در سازمان اورژانس نیز احساس می شود.

وی اظهار داشت که هم افزایی بین خدمات اورژانس اجتماعی و خدمات پزشکی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی ، یعنی ایجاد می شود. کسانی که در معرض خطر هستند یا آسیب دیده اند ، افرادی که سلامت اجتماعی آنها در معرض خطر است یا افراد دارای معلولیت ، افراد مسن و … می توانند بسیار مفید باشند.

قبادی دانا یادآور شد: گروه های هدف جامعه سازمان بهزیستی را می توان یکی از گروه های هدف خدمات اورژانس کشور دانست که به خدمات بیشتری نیاز دارند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی در مراکز مراقبت های شبانه روزی وجود دارند که به شدت به فوریت های پزشکی احتیاج دارند و لازم است تدابیری برای آنها اتخاذ شود ، گفت: حضور پرسنل اورژانس برای افرادی است که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند یا آسیب دیده اند از نظر اجتماعی “این می تواند موثر باشد. حتی در زمان فوران تاج ، ما دیدیم که افرادی که معتاد هستند ، در صورت نیاز به مراقبت های پزشکی فوری ، عوامل اورژانس در آنجا حضور داشتند و اقدامات لازم را انجام می دهند ، بنابراین باید ارزیابی شوند.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور ، اقدامات مشترک ، برنامه ها و برنامه های هم افزایی و استفاده از ظرفیت های هر دو سازمان می تواند در غلبه بر کیفیت خدمات به مردم مثر باشد.

وی اظهار داشت: امروز اوضاع در زمینه آسیب های اجتماعی که اورژانس 123 یکی از مجتمع ها است ، به لطف مردم و تحکیم بنیان خانواده نسبتاً نسبت به برخی از کشورها است ، اما مشکلات و آسیب هایی وجود دارد که همکاری سازمان اضطراری می تواند به عنوان کمکی در بحث آسیب های اجتماعی برای ارائه خدمات در کنار سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی ، البته عکس این قضیه نیز صادق است.

قبادی دانا ابراز امیدواری کرد با توجه به رشد و ارتقا its سازمان در زمینه نرم افزار ، تجهیزات و آموزش نیروی کار ، بتوان از تجربیات خوب سازمان اورژانس کشور در جهت افزایش خدمات اورژانس اجتماعی استفاده کرد.

وی تأکید کرد: با امضای این تفاهم نامه می توان اقدامی در جهت ارائه خدمات به مردم و اجرای صحیح برنامه های دولت انجام داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی ، دکتر پیرحسین کولیوند ، رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه مراسم با بیان اینکه نزدیک شدن دو سازمان بهزیستی و فوریت کشور می تواند بسیاری از مشکلات جامعه هدف را حل کند ، گفت: آنها خوش ساخت هستند ، از شرایط ویژه ای برخوردار هستند ، بنابراین هر خدماتی می تواند برای این سطح بهبود یابد ، نه ، دنیا و آخرت برای افراد درگیر مناسب خواهد بود.

وی به سیل سال گذشته اشاره کرد و افزود: البته اگر سیستمی برای شناسایی افراد پرخطر وجود نداشت ، امکان انتقال آنها وجود ندارد. بنابراین باید گفت که بهزیست اقدامات مفید و مهمی را در این زمینه انجام داده است.

به گفته کولیوند ، وظیفه طبیعی ما خدمت به مردم است ، بنابراین نباید تقسیم بندی در نوع خدمات وجود داشته باشد.

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: با همکاری دو سازمان بهزیستی و اورژانس و دسترسی به اطلاعات این دو سازمان می توان اقدامات خوب را سریعتر انجام داد.

به گفته وی ، اطلاعات افراد نیازمند باید در اختیار سازمانهایی مانند بهزیستی قرار گیرد ، زیرا افراد تحت پوشش این سازمان افراد نیازمندی هستند كه در شرایط عادی و غیر منتظره می توانند به آنها خدمات دهند.

کولیوند ابراز امیدواری کرد با مدیریت برنامه ها و رویدادها بتوان گام هایی در جهت حفظ اعتبار سیستم برداشت.

وی با تأکید بر اینکه چنین همکاری هایی می تواند دل مقام معظم رهبری را شاد کند ، اظهار داشت: قطعاً با امضای این تفاهم نامه می توان گره از مشکلات افراد نیازمند را برطرف کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا