اقتصاد ایران را باز معماری می کنیم

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

محسن رضایی میرقائد در سومین و آخرین مناظره تلویزیونی با موضوع دغدغه های مردم گفت: “طی 50 سال شاهد گرانی ، بیکاری ، کاهش ارزش پول ملی و رشد اقتصادی آسیب دیده کشور بوده ایم. حل شده است. ” ایران پس از 300 سال قدرت ملی پیدا کرده و در چندین زمینه دفاعی و امنیتی پیشرفت کرده است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه در حال اصلاح از بالا به پایین هستیم ، گفت: اقتصاد زندگی به عنوان طرح کفاف زندگی با یارانه 450 هزار تومان پرداخت می شود.

“راه حل شما برای تورم ، عدالت ، سوابق ، فساد ، یارانه ها و اشتغال چیست؟” Tha ai. ما به زنان خانه دار پول می دهیم و 30 درصد از سهام ملی نفت به مردم پرداخت می شود. “

رضایی در مورد جنگ جواهرات برخی از جناح ها صحبت کرد و افزود: امام و رهبر جامعه به اشغالگری و جنگ جواهرساز پایان می دهند. رهبران کشور درگیر جنگ جواهرات هستند که بین گروهها درگرفته است. تهاجماتی که در صحنه سیاسی اتفاق افتاده است ، به دولتها اجازه نمی دهد که بر تورم ، تورم و مشکلات کشور تمرکز کنند. دولت های گذشته نباید تکرار شوند.

وی گفت: ما از داخل به دو عملیات اساسی نیاز داریم.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: ما برای هر استان برنامه ریزی می کنیم و 14 پروژه را در کشور اجرا خواهیم کرد.

محسن رضایی میرغید افزود: ما به قدرت و معماری مدرن اقتصاد ایران نیاز به جراحی اصلاح داریم. ما رانت ها و سرقت های موجود را از بین خواهیم برد.

مطابق ماده 66 قانون ، مبارزات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسماً 24 ساعت قبل از اعلام رسمی وزارت کشور به پایان می رسد.

دکمه بازگشت به بالا