اجتماعی

استقرار اورژانس در میادین اصلی تهران درپی آلودگی هوا 

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آلودگی هوای تهران از استقرار ناوگان این مرکز در میادین اصلی شهر تهران خبر داد.

یحیی صالح طبری در گفت وگو با باراناخبروی در خصوص اقدامات مرکز اورژانس تهران با توجه به افزایش آلودگی هوا در این شهر گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای تهران، اقداماتی برای ارائه خدمات به شهروندان انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا فردا دوشنبه 22 تیرماه ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر می شود.

رئیس مرکز اورژانس تهران تصریح کرد: ناوگان اورژانس در میدان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، تجریش، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی، راه آهن، خراسان و میدان نماز اسلامشهر مستقر می شود تا شهروندان در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و … به اورژانس حاضر در محل مراجعه و مشکل خود را بیان کنند تا خدمات درمانی ارائه شود.

به گفته وی، در صورت نیاز به خدمات بیشتر، شهروندان پس از شناسایی عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل خواهند شد.

عابدی ملکی معاون هماهنگی امور استان های استانداری تهران عصر امروز از تعطیلی کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس و مهدهای کودک استان تهران به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند برای فردا دوشنبه خبر داد. 13 تیرماه و با بیان اینکه این تصمیم به دلیل تشدید و شیوع ویروس اتخاذ شده است، این پودر در سطح استان تهران تایید شده است.

به گفته وی، فردا (دوشنبه) تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی استان تهران به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند تعطیل است و همین تعطیلی شامل امتحانات پایان ترم دانشگاه ها نیز می شود. البته بانک ها و صرافی ها فردا تعطیل نیستند و به فعالیت و ارائه خدمات ادامه می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا