عمومیکسب و کار برتر ایرانی

استفاده از قطعات اورجینال در نمایندگی دوو در هشتگرد و مزایای آن

17 مشکل رایج که برای یخچال دوو اتفاق می افتد

شما در این قسمت می توانید 17 مشکل رایج که برای یخچال دوو اتفاق می افتد را بخوانید.

یخچال فریزرها جزو وسایل بسیار کاربردی در خانه ها هستند که به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند. همین امر سبب می شود که پس از مدتی برای آن ها مشکلاتی ایجاد شود؛ در صورت عدم رفع این مشکلات، آسیب های بیشتری به دستگاه شما وارد شده و سبب می شود هزینه ی بیشتری برای رفع آن ها بپردازید. پس جدی گرفتن و توجه به رفع آن ها امری حساتی است.

در ادامه می توانید در مورد این موضوع بیشتر بخوانید.

یخچال دوو داغ میشود

اولین مشکل رایج این است که یخچال دوو داغ می شود.

اطمینان حاصل کنید که هوا دور یخچال به خوبی جریان دارد و همچنین کنترل کنید که کمپرسور درست عمل می کند.

صدای بلند یخچال 

دومین موضوع رایج که ممکن است شما هم به آن برخورده باشید، صدای بلند یخچال است.

مطمئن شوید که یخچال روی سطح صاف و پایدار قرار دارد و همچنین مطمئن شوید که هیچ قطعه ای درون یخچال به هم برخورد نمی کند. این امکان هم وجود دارد که قطعات داخلی یخچال مانند کمپرسور یا فن معیوب شده باشد.

یخچال دوو آب نمی گیرد

مشکل رایج دیگر این است که یخچال دوو آب نمی گیرد. یعنی آبسرد کن یخچال و یا یخ ساز آن مانند قبل کار نمی کند.

در این حالت مطمئن شوید که شیر آب باز است و خط آب به درستی متصل شده است. همچنین باید لوله های آبرسانی یخچال را بررسی و در صورت پارگی یا خرابی آن ها را تعویض کنید.

عدم امکان تنظیم دما از مشکلات رایج یخچال دوو

عدم امکان تنظیم دما از مشکلات رایج یخچال دوو است.

مطمئن شوید که کنترل دما به درستی عمل میکند و همچنین بررسی کنید که درب یخچال به درستی بسته شده است. این امکان هم وجود دارد که برد یخچال خراب شده باشد.

لرزش زیاد دستگاه

لرزش زیاد دستگاه نیز از مشکلات رایج یخچال های دوو است.

مطمئن شوید که یخچال روی سطح صاف و پایدار قرار دارد و همچنین بررسی کنید که قطعات داخلی به درستی متصل شده اند.

بوی نامطبوع در یخچال

بوی نامطبوع در یخچال نیز از مشکلات رایجیست که برای کاربران اتفاق افتاده است.

مواد غذایی فاسد را از یخچال بردارید و یخچال را با محلول آب و سرکه تمیز کنید. فن دستگاه را بررسی کنید.

اگر در بررسی هر یک از این موارد به مشکل خورده اید، با نمایندگی دوو در هشتگرد تماس بگیرید

ضمانت محصولات دوو

جدا از بحث کیفیت ، تنوع و استفاده از فناوری های روز دنیا مبحث خدمات پس از فروش همواره بزرگترین دغدقه های مشتریان لوازم خانگی به شمار میره خصوصا در زمان تحریم ها که بسیاری از برند های مطرح جهانی مانند الجی و سامسونگ کشور ایران را رها کرده اند . اما دوو الکترونیک نه تنها در زمان تحریم ها بر مشکلات تامین قطعات و خدمات پس از فروش خود نیافزود بلکه خدمات به مشتریان و ارائه ضمانت نامه ها را به نهایت خود رسانده است .

دوو توانسته است با در نظر گرفتن مدت زمان و گارانتی معتبر انتخاب سرویس در ایران برای وسایل گاز سوز ، برودتی و صوتی و تصویری خود در میان مشتریان خود و بازار جهانی محبوبیتی بیش از پیش را کسب کند .

مراحل نصب محصولات دوو

دوو با در نظر گرفتن مجموعه کال سنتر سراسری خود با شماره 1699 جهت سهولت و کاهش اشتباه های خدماتی بار دیگر بر اعتبار خود افزود .

  • بعد از تحویل محصول خریداری شده کافیست با شماره ی 1699 ( بدون پیش شماره ) تماس حاصل کرده و اقدام به درخواست نصب کنید .
  • بعد از اعلام نصب توسط مصرف کننده نزدیکترین تکنسین مجاز جهت نصب و گارانتی و آموزش رایگان شما خواهند رسید.

شرایط و مدت زمان گارانتی محصولات دوو

گارانتی همواره نوعی اعتبار برای کاهش دغدغه مصرف کنندگان بوده و گروه صنعتی انتخاب به خوبی توانسته از این دغدغه ها جلوگیری کند و یک خرید مطمیئن را برای شما مصرف کننده عزیز رقم بزند . انتخاب سرویس برای کمپرسور های یخچال فریزر ها و الکتروموتور لباسشویی های خود 124 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 24 ماه گارانتی کل دستگاه را در نظر گرفته است . اما اگر شما از دسته افرادی هستید که محصولات دوو را دارید و به مشکل برخورد کردید فقط کافیست با 1699 تماس حاصل فرمایید و توجه داسته باشید که :

  • گارانتی محصولات دوو در ایران فقط با نام انتخاب سرویس ارائه میشود کارت های گارانتی بدون هلوگرام فاقد هرگونه اتباریست .
  • انواع خدمات نصب و تعمیرات فقط توسط گروه انتخاب سرویس و شماره 1699 انجام میشود و نصب و تعمیر توسط افراد غیر تکنسین رسمی شرکت باعث ابطال گارانتی خواهد شد .
  • توجه داشته باشید که زمانی که از گارانتی محصولات بند دوو صحبت می کنیم، بهدین معناست که این گارانتی باید فقط توسط تکنسین مجاز و کلیه خدمات پس از فروش را در بازه اعتبار زمانی گارانتی، به مصرف کننده ارائه کند. پس حتما در زمان تماس با تکنسین به به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

نحوه انتخاب معتبرترین تعمیرگاه مرکزی یخچال دوو

انجام تعمیرات و سرویس های مربوط به یخچال دوو از حساسیت بالایی برخوردار است و نمی توان به هرکسی در این زمینه اعتماد کرد. برای انتخاب مورد اعتماد ترین تعمیرگاه مرکزی یخچال دوو توجه کنید که تعمیرکاران آن نمایندگی نه تنها باید از دانش بالایی در زمینه نحوه عملکرد یخچال و وظایف قطعات مختلف آن برخوردار باشند، بلکه مهارت و تجربه بالایی نیز در زمینه سرویس و تعمیرات داشته باشند. با در نظر گرفتن این دو فاکتور شما قطعا انتخاب درستی را خواهید داشت.

ویژگی های یک نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال دوو در تهران

  • داشتن تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر یخچال فریزر دوو؛ درواقع ما در این مجموعه برای استخدام نیروهای تعمیرکار یک آزمون تئوری و یک آزمون عملی برگزار می کنیم تا از تجربه و تخصص تعمیرکاران خود اطمینان حاصل کنیم.
  • ارائه خدمات همه روزه، 24 ساعته و در هر جای تهران؛ حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید تا به رفع مشکل لوازم خانگی دوو شما رسیدگی و آن را سریعا رفع نماییم.
  • ارائه گارانتی خدمات پس از اتمام روند سرویس یخچال دوو؛ این گارانتی 6 الی 12 ماهه است و خیال شما را از کیفیت خدمات راحت خواهد کرد.
  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر؛ تعمیرکاران ما موظف هستند پس از انجام کامل روند تعمیر یخچال فریزر دوو به شما برگه گارانتی برای اصالت قطعات به کار رفته اعطا کنند.
  • تعمیر با کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت؛ تمام هزینه های تعمیرات و قطعات استفاده شده در تعمیر بر اساس قیمت مصوب سالیانه تعیین شده و هیچ مبلغی اضافه بر آن از شما دریافت نمی شود. بنابراین از این بابت خیالتان آسوده خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو کجاست؟

آیا نیاز به تعمیر یخچال فریزر دوو دارید؟ نمایندگی تعمیرات یخچال دوو کجاست؟ شماره نمایندگی رسمی تعمیر دوو چند است؟

این قبیل سوالات برای تمام کاربران لوازم خانگی دوو ایجاد می شود و کاربران همواره از کیفیت خدمات تعمیر ارائه شده توسط مجموعه ها و مراکز گوناگون نگران هستند. اما واقعا چطور می توان یک نمایندگی مجاز را یافت؟

شما کافیست در اینترنت یک سرچ ساده کرده و خدمات مراکز تعمیراتی مختلف را بررسی کنید. به دلیل تجربه و سابقه بالای مجموعه ما به جرات می توان گفت مشکلتان حل شد! زیرا ما با سال ها تجربه و ارتباط موثر و مفید با مشتریان و کاربران مختلف برند دوو می توانیم تمام چیزی که برای سرویس یخچال فریزر دوو نیاز دارید، برای شما مهیا کنیم.

با استفاده از شماره های درج شده در سایت، نمایندگی نزدیک محل زندگی خود را بیابید و با آن تماس بگیرید؛ ما در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستیم و کمتر از 1 ساعت می توانیم مشکل یخچال فریزرتان را بررسی و رفع نماییم.

ید عیب یخچال را با دقت و به درستی تشخیص دهد. اگر تعمیرکار نتواند عیب یابی یخچال شما را به درستی انجام دهد، آسیب های جدی به یخچال شما وارد خواهد شد.

• در گام سوم با توجه به عیبی که یخچال دارد، تعمیرکار راه حل و هزینه تعمیر را مطرح می کند. در بعضی شرایط ممکن است برای تعمیر نیازی به تعویض قطعه ای از یخچال نباشد ولی تعمیرکار راه حل غلطی را به شما پیشنهاد دهد و در نتیجه هزینه زیادی را برای شما ایجاد کند.

• در گام آخر تعمیرکار یخچال را باید با دقت بالایی تعمیر کند. گاهی تعمیرکار به دلیل دانش بالایی که دارد عیب و راه حل را به درستی تشخیص می دهد ولی به دلیل مهارت پایین، نمی تواند به طور کامل یخچال را تعمیر کند.

بنابراین، شرط انجام تمامی این مراحل انتخاب صحیح یک تعمیرگاه یا نمایندگی تعمیرات یخچال دوو مطمئن می باشد. حواستان را جمع کنید تا پشیمان نشوید.

دکمه بازگشت به بالا