استان ها

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج

به گزارش باراناخبر از البرز؛ «فرزین فرشاد» با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای تیراژ منطقه عنوان کرده است که طرح زوج و فرد بر اساس مصوبه شورای تیراژ در کرج در روزهای غیر تعطیل از ساعت 16 در کرج اجرا می شود. : 30 تا ساعت 21:00

این مسئول کاهش آلودگی هوا به ویژه در مرکز شهر و انضباط تردد وسایل نقلیه را از مهمترین اهداف اجرای این طرح خواند و افزود: امیدواریم شهروندان از تردد با وسایل نقلیه غیر مجاز خودداری کنند. در این حوزه همزمان با اجرای طرح.

فرشاد با اشاره به دیگر تصمیمات این جلسه گفت: با توجه به شفاف سازی کارشناسان اداره کل مطالعات و مطالعات ترافیک شهری و با هدف پیشگیری از تصادفات احتمالی و کاهش تداخل ترافیکی؛ با توجه به تصمیمات کارشناسان این اداره کل، بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری و با هدف پیشگیری از تصادفات احتمالی و کاهش تداخل ترافیکی صورت می گیرد. اقدامات لازم برای انسداد دوربرگردان پروانه واقع در بلوار باغستان در حال انجام است.

وی از دیگر مصوبات این جلسه لزوم تعریض پیاده روهای خیابان آزادی (رجایی شهر) حدفاصل خیابان 8 تا تقاطع بلوار شهید موذن را برشمرد و تصریح کرد: اقدامات اجرایی لازم بر اساس طرح هندسی تهیه شده انجام می شود. از معاون فنی و عمرانی.

با توجه به دیدگاه معاونت حمل و نقل و گردش شهرداری کرج در خصوص لزوم افزایش اجرای قانون معابر شهری به ویژه در حوزه مجتمع های تجاری و کاربری های جذاب برای سفر، مقرر شد با محوریت اداره کل ایمنی و مهندسی راهنمایی و رانندگی، نسبت به شناسایی نکات ذکر شده آماری و شناسایی و بررسی دقیق کارشناسان مربوطه اقدام نماید.

46

دکمه بازگشت به بالا