آیا صرافی توبیت نیاز به احراز هویت دارد؟

مشکل عمده کاربران ایرانی در استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، اجباری‌بودن احراز هویت است. بسیاری از صرافی‌های خارجی، به‌دلیل محدودیت ناشی از تحریم‌های خارجی، به‌ کاربران برخی از کشورها، ازجمله ایران، اجازه احراز هویت نمی‌دهند. به‌ همین دلیل، عملاً معامله‌گران ایرانی امکان فعالیت در بسیاری از صرافی‌های خارجی را ندارند، اما این موضوع درباره همه صرافی‌های خارجی صدق نمی‌کند. برای مثال، می‌توان به صرافی توبیت اشاره کرد. در ادامه، موضوع احراز هویت کاربران ایرانی را در صرافی Toobit بررسی می‌کنیم.

 

آیا احراز هویت در توبیت اجباری است؟

خوشبختانه، در حال حاضر (تیرماه 1403) احراز هویت در صرافی توبیت اجباری نیست و می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت، در این صرافی ثبت نام کنید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تمام خدمات صرافی Toobit از معاملات اسپات و فیوچرز تا سرویس‌های کپی ترید و ربات معامله‌گر، در دسترس حساب‌های کاربری بدون احراز هویت قرار دارد. می‌توانید با استفاده از ایمیل در این صرافی ثبت نام و معاملات بیش از 125 ارز دیجیتال را دنبال کنید.

 

سقف برداشت روزانه حساب‌های بدون احراز هویت در صرافی Toobit چقدر است؟

معمولاً مرسوم است که صرافی‌های ارز دیجیتال برای حساب‌های کاربری بدون احراز هویت، محدودیت در سقف برداشت روزانه در نظر می‌گیرند. در صرافی Toobit هم این محدودیت وجود دارد. در حال حاضر، سقف برداشت روزانه حساب‌های بدون احراز هویت در صرافی توبیت معادل با پنج بیت کوین است. البته دقت کنید که در هربار ثبت سفارش برداشت، حداکثر امکان برداشت دو بیت کوین وجود دارد.

همچنین، می‌توانید برای برداشت وجه از صرافی توبیت، بیش از 125 ارز دیجیتال ازجمله تتر (USDT) را انتخاب کنید. صرافی توبیت برای حساب‌های کاربری که احراز هویت را انجام می‌دهند، سقف برداشت روزانه را تا پنجاه بیت کوین تعیین کرده است.

 

آیا کاربران ایرانی امکان احراز هویت در صرافی توبیت دارند؟

نکته جالب توجه در صرافی توبیت آن است که امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی را فراهم کرده است. می‌توانید با یک مدرک هویتی ایرانی مانند کارت ملی یا پاسپورت، احراز هویت در صرافی توبیت را تکمیل کنید. به‌ این ترتیب، محدودیت برداشت روزانه در حساب کاربری شما به پنجاه بیت کوین افزایش خواهد یافت.

البته پیشنهاد می‌کنیم که اگر با محدودیت برداشت پنج بیت کوین در شبانه‌روز مشکل ندارید، از احراز هویت در صرافی توبیت پرهیز کنید؛ چراکه ممکن است در آینده، محدودیت‌هایی برای تریدرهای ایرانی وضع شود و در نتیجه، با مشکل روبه‌رو شوید.

 

آیا احتمال اجباری‌شدن احراز هویت در صرافی توبیت وجود دارد؟

ممکن است برخی معامله‌گران ایرانی این نگرانی را داشته باشند که در آینده، احراز هویت در صرافی توبیت اجباری و در نتیجه، حساب کاربری ایرانی مسدود شود. در پاسخ به‌ این نگرانی، باید گفت که احتمال اجباری‌شدن احراز هویت در Toobit وجود دارد، اما تجربه نشان می‌دهد که صرافی‌های معتبر خارجی هیچ‌گاه حساب کاربری مشتریان خود را مسدود نمی‌کنند، بلکه با صدور اطلاعیه‌ای، به‌ مشتریان خود فرصت کافی می‌دهند تا وجوه موجود در حساب‌های کاربری‌شان را برداشت کنند. بنابراین، از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا