اجتماعی

آموزش 6 تکنیک طراحی جدید در دوره آموزش طراحی ناخن گل گیس

زیبایی دست افراد به زیبایی و تمیزی ناخن آنها بستگی دارد. طراحی ناخن مدرن و زیبا می تواند زیبایی دست هر کسی را چند برابر کند. درست کردن ناخن ها با استفاده از سوهان ناخن، لاک ناخن و … مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی است. با توجه به اینکه امروزه بیشتر مردم مشغول هستند. صرف زمان و هزینه برای ترمیم و طراحی ناخن هر بار معقول به نظر نمی رسد و از این رو این افراد برای طراحی ناخن به آرایشگاه ها مراجعه می کنند.

این باعث شده است تحصیلات طراحی ناخن محبوبیت خاصی پیدا کند. در این مقاله بیشتر در مورد رشته طراحی ناخن و دوره های آموزشی آن صحبت خواهیم کرد. با ما بمان.

طراحی ناخن چیست؟

طراحی ناخن یا همین مورد طراحی ناخن یکی از خدمات آرایشی ناخن است که در آرایشگاه های زنانه ارائه می شود و بسیار پرطرفدار است. طراحی ناخن به منظور زیباسازی و تقویت و تزیین ناخن های دست و پا انجام می شود. طراحی ناخنچیز بسیار ظریفی است. به همین دلیل برای طراحی ناخن حرفه ای و زیبا قطعا به تخصص و تجربه در این زمینه نیاز دارید.

طراحی ناخن – مدرسه گلگیس

جالب است بدانید طراحی ناخن یکی از خطوط آرایشی است که شما را قادر می سازد با خلاقیت خود طرح های ناخن جذاب، زیبا و متفاوتی خلق کنید. مثلا می توانید بنویسید طراحی ناخن برای شب یلدا و طراحی ناخن کریسمس و طراحی و اجرای پروژه های خلاقانه دیگر. طراحی ناخن در واقع خلق یک اثر هنری است.

انواع تکنیک های طراحی ناخن

طراحی ناخن همیشه به یک شکل انجام نمی شود و تکنیک های مختلفی برای آن وجود دارد. در این بخش به چند تکنیک جدید و مدرن طراحی ناخن نگاهی می اندازیم:

طراحی ناخن مرمر

یکی از تکنیک های طراحی ناخن، سنگ مرمر به آن می گویند این روش طراحی ناخن با ژل لاک و آب انجام می شود. مرمر آبی یا سنگ مرمر آبی را می توان با استفاده از یک کاسه آب با دمای اتاق و چندین رنگ لاک ناخن رقیق درست کرد. برای طراحی ناخن های مرمری ابتدا باید پوسته ناخن را جدا کنید تا کاملا خشک و بی رنگ شود. سپس یک قطره الکل و یک قطره از هر اسپری را داخل کاسه آب می ریزیم. سپس با خلال دندان طرح هایی را در آب بکشید و میخ مورد نظر را در ظرف آب قرار دهید. انگشت خود را به آرامی از آب بردارید، اضافی آن را پاک کنید و با ژل سیلر یا تاپ کوت تمام کنید.

یک راه دیگر طراحی ناخن مرمر استفاده از رنگ و لاک. برای این کار ابتدا لاک را بزنید و سپس رنگ های انتخاب شده لاک را به صورت خطی بزنید یا روی ناخن بیندازید و با خلال دندان روی ناخن ها بکشید. سپس صبر کنید تا ناخن ها خشک شوند و ژل کت یا تاپ کت را بزنید. این طراحی های خلاقانه و جذاب شما و استفاده از موادی مانند پودرهای رنگی و ژل های رنگی و غیره است که می تواند تفاوت های زیبایی را در این تکنیک طراحی ناخن ایجاد کند.

طرح ناخن گل آنلاین شده

یکی از محبوب ترین انواع طراحی ناخن. طرح گل چاپ شده این است. برای اجرای این طرح ابتدا باید به قسمت مورد نظر ناخن پرایمر بزنیم. سپس مرکز گل را مشخص می کنیم (با استفاده از تاج یا مروارید) گل را حول آن محور بکشیم. با نوک قلم مقداری پودر رنگی روی ناخن بزنید و گلبرگ ها را شکل دهید. سپس به همین ترتیب برگ ها را می کشیم و پر می کنیم. با قرار دادن ناخن در دستگاه UV به مدت دو دقیقه کار را تمام می کنیم.

طرح های ناخن گلدار - ژیزل

طراحی ناخن سه بعدی

طراحی ناخن سه بعدی شامل تکنیک های مدرن طراحی ناخن این بسیار محبوب است و نه تنها برای مهمانی ها بلکه برای پوشیدن روزمره نیز بسیار محبوب است. طراحی ناخن سه بعدی اغلب به این صورت انجام می شود که ناخن مصنوعی قبل از قرار گرفتن روی ناخن اصلی فرد طراحی و آماده شود. سپس پس از رنگ آمیزی ناخن اصلی و زدن پرایمر و ضد قارچ، ناخن مصنوعی به ناخن اصلی چسبانده می شود.

اما چگونه ناخن مصنوعی را به صورت سه بعدی طراحی می کنند؟ برای این کار ابتدا باید با استفاده از برس اکریلیک رنگ را به شابلون بزنید و صبر کنید تا سفت شود سپس آن را از روی شابلون جدا کرده و به سطح ناخن مصنوعی بچسبانید. معمولاً برای طراحی ناخن سه بعدی از سنگ های رنگی، سنگ های قیمتی، لاک ناخن و تزئینات دیگر استفاده می شود. امروزه بیشترین طرح های سه بعدی کمان، پروانه و گل است.

طراحی ناخن گلدار

برای اینکه بتوانیم در مورد طراحی ناخن با تکنیک بلومینگ صحبت کنیم، ابتدا باید ببینیم ژل شکوفه چیست. ژل بلومینگ در واقع یک ژل بسیار نازک است که برای طراحی ناخن گلدار یا مرطوب روی مرطوب استفاده می شود. این ژل با غلظت بسیار کم خود برای طرح های مرمر یا آبرنگ و … مناسب است.

برای طراحی ناخن های ژل شکوفه، ابتدا باید سطح ناخن را تمیز کنید. این به ایجاد خطوط و خراش ها و از بین بردن چربی اضافی ناخن کمک می کند. سپس یک لایه کت پایه ژل بزنید و با قرار دادن ناخن در دستگاه UV خشک کنید. در مرحله بعد یک لایه ژل لاک بزنید و به همین ترتیب خشک کنید. اگر ضخامت بیشتری می خواهید این کار را چند بار تکرار کنید. یک لایه ژل گل و ژل رنگی دلخواه خود را بمالید و طرح مورد نظر را بکشید. اجازه دهید طرح ناخن به درستی پخش شود و سپس خشک شود.

طراحی ناخن چشم گربه ای

طراحی ناخن چشم گربه ای با استفاده از لاک مغناطیسی و آهنربای مخصوص انجام می شود. ابتدا روی ناخن ها لاک زده و سپس با حرکت این آهنربا طرح مورد نظر را ایجاد می کنند. مدل های ایجاد شده بسیار زیبا، متفاوت و پرطرفدار هستند. الگوهای مواج، زاویه دار و غیره. می توان به راحتی با استفاده از روش چشم گربه ای ایجاد کرد.

طراحی ناخن گربه ای - ژیزل

طراحی ناخن با آبرنگ

برای طراحی ناخن با آبرنگ، ابتدا باید یک برش پایه زده و آن را در دستگاه UV خشک کنید. سپس یک لایه لاک ژل سفید بزنید و به همین ترتیب خشک کنید. چند رنگ اکریلیک انتخاب کنید و آنها را قطره قطره روی پالت با کمی آب مخلوط کنید تا جلوه ای شبیه آبرنگ ایجاد کنید. با استفاده از یک قلم طراحی چند نقطه جوهر ایجاد کنید و صبر کنید تا خشک شود. این را هر چند بار که می خواهید با رنگ های مختلف امتحان کنید. در انتها یک تاپ کوت بزنید و در دستگاه UV خشک کنید.

دوره آموزشی طراحی ناخن

طراحی ناخن یک هنر ظریف است که نیاز به مهارت و تخصص دارد. با شرکت در دوره های آموزشی آموزش طراحی ناخنشما با تکنیک های مختلف و مدرن طراحی ناخن و انواع طراحی ناخن پنجه و دست آشنا می شوید و زیر نظر بهترین معلمان نحوه به کارگیری هر یک از آنها را به صورت تئوری و عملی می آموزید. پس از اتمام دوره آموزش طراحی ناخنشما مدرک فنی حرفه ای در طراحی ناخن می گیرید و می توانید در این زمینه فعالیت کنید.

درآمد از فروشنده ناخن و طراحی

طراحی ناخن به ویژه در بین زنان محبوبیت دارد. به همین دلیل بازار این رشته آرایشی بسیار خوب است و منبع درآمد عالی برای آرایشگران و ناخن کاران محسوب می شود. برای کسب درآمد در این رشته باید در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای ثبت نام کنید.

دوره آموزشی طراحی ناخن - گل مو

سپس در یک دوره آموزش طراحی ناخن حضور و دریافت دیپلم فنی حرفه ای در طراحی ناخن. سپس برای کسب تجربه در دوره های کارآموزی شرکت کنید. سپس باید از خلاقیت خود استفاده کنید و طرح های زیبایی خلق کنید. همیشه دانش خود را به روز کنید و با تکنیک ها و طرح های مدرن آشنا شوید.

گل گیس، آموزشگاه حرفه ای و شناخته شده برای آموزش طراحی ناخن

آموزشگاه آرایشگری گلگیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران است که سال هاست از بهترین مدرسان بین المللی و باکیفیت بهره می برد. آموزش طراحی ناخن به دانشجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می دهد و آنها را برای ورود به بازار کار آماده می کند. از مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه ای و مجرب
  • دارای بیش از 15 سال سابقه در آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدارک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزش آرایشگری به صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره های حضوری و مشاهده آنلاین دوره ها به صورت آنی با پرداخت مطمئن
  • برگزاری دوره های آموزشی آرایشگری با راهکارهای بی دردسر برای ورود به بازار کار
  • مواد آموزشی رایگان برای بیشتر دوره

می توانید در مورد دوره بیشتر بدانید آموزش طراحی ناخن و در سایت مدرسه گل گیس به آدرس ثبت نام کنید https://golgisamoz.com به یکی از اعداد مراجعه کنید 77729682 و 09120041582 زنگ زدن.

برچسب ها: طراحی ناخن,آموزش طراحی ناخن,طراحی ناخن مرمر,طراحی ناخن,طراحی ناخن با گل آنلاین,طراحی ناخن سه بعدی,طراحی ناخن گل,طراحی ناخن گربه ای,طراحی ناخن در رنگهای آبی,مدرسه گلگیس

دکمه بازگشت به بالا