عمومی

آغاز پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی از ۳۰ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ علیرضا رشیدیان رئیس شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح قائم مقام نماینده ولی فقیه در حج و زیارت تشکیل شد. مسائل حج حج و حج اعلام شد: پیش ثبت نام سفرهای زیارتی نوروزی به کشور از 30 بهمن ماه آغاز و تا 27 اسفندماه ادامه دارد.

رئیس سازمان حج و حج با بیان اینکه اطلاع رسانی در این زمینه 25 بهمن ماه انجام می شود، گفت: با توجه به ظرفیت های پیش بینی شده ثبت نام نهایی در روزهای 13 و 14 اسفندماه و از 25 اسفند ماه روان رنجوری انجام می شود. سفر به عتبات عالیات آغاز خواهد شد.» و تا 28 آوریل 1401 ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این دیدار با اشاره به آغاز ثبت نام سفرهای حج دانش آموزی بر لزوم افزایش مناسب ظرفیت دوستداران اهل بیت برای بهره مندی از سفرهای حج تاکید کرد. عتب مقدس. و خدمات بهتری برای زائران ارائه دهد.

حجه الاسلام والمسلمین نواب همچنین لزوم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و برخورد برابر با زائران در سفرهای زیارتی را یادآور شدند و خواستار از سرگیری کاروان های زیارتی در عراق با توجه به حجم زیاد زائران و کاهش هزینه های سفر شدند. .مثبت ارزیابی می شود.

این دیدار با گزارش اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و حج و محمدحسین خوشنویس معاون توسعه مدیریت و منابع دفتر مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات انجام شده در این حوزه ادامه یافت. حوزه هوش . خدمات حج

دکمه بازگشت به بالا