حوادث

آتش‌سوزی در کارخانه مقوای زواره ۷ مصدوم برجای گذاشت

باراناخبر/اصفهان رئیس مرکز فوریت های پزشکی اردستان گفت: بر اثر آتش سوزی و دود در کارخانه مقواسازی زواره در مجموع 7 نفر مصدوم شدند.

جواد مطیعی در گفت وگو با باراناخبر، اظهار کرد: ساعت 02:56 بامداد امروز (یکشنبه 22 شهریور) طی تماس با مرکز اورژانس، نیروهای اورژانس به محل آتش سوزی اعزام می شوند.

وی محل حادثه را مربوط به کارخانه مقواسازی واقع در جاده زواره – شهراب عنوان کرد و افزود: در مرحله اول پنج مصدوم این حادثه بر اثر استنشاق دود به بیمارستان زواره اعزام و ساعتی بعد به بیمارستان زواره اعزام شدند. . بعداً دوباره اورژانس تماس گرفته می شود، حادثه ای گزارش می شود و نیروهای اورژانس دوباره به کارخانه اعزام می شوند.

رئیس اورژانس اردستان افزود: در دومین بار با اورژانس تماس گرفته شد، تصادف کارخانه مقواسازی گزارش شد و نیروهای اورژانس بار دیگر به محل اعزام شدند و دو مصدوم به بیمارستان زواره منتقل شدند. .

مطیعی بیان کرد: بر اثر آتش سوزی و دود ناشی از آن در کارخانه مقواسازی زواره در مجموع هفت نفر مصدوم شدند که حال عمومی مصدومان مساعد است.

همچنین رئیس اداره حراست شهرستان اردستان درباره علت این حادثه به باراناخبر گفت: صبح امروز به دلیل برق گرفتگی در پست پست کارخانه مقواسازی زواره، حادثه آتش سوزی به دلیل قطعی برق رخ داد و آتش سوزی به منتقل شده. در انبار مواد اولیه کارخانه».

رضا باقری خسارت اولیه این آتش سوزی را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و آتش به طور کامل مهار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا