کشف ۳۷ دستگاه  استخراج رمز ارز از یک باغ ویلا در مشهد

کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی در بازرسی از یک باغ ویلا ۳۷ دستگاه  استخراج رمز ارز کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمتکشف ۳۷ دستگاه  استخراج رمز ارز از یک باغ ویلا در مشهد خراسان رضوی گفت: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و همچنین اطلاعات سپاه امام رضا (ع) و در قالب گشت مشترک کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی در بازرسی از یک باغ ویلا در منطقه فردوسی و همچنین واحد متروکه صنایع چوب در محور غرب مشهد در مجموع ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شناسایی و کشف شد.

بخش علی بیاتی قله زو  ارزش تقریبی ۳۷ دستگاه ماینر کشف شده را بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: دستگاه‌های کشف شده به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف  برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شد.

وی گفت:  با توجه به آغاز فصل گرم سال و ایام اوج مصرف برق و برای حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ماه‌های گرم پیش رو، موضوع تشدید مبارزه با قاچاق دستگاه‌های استخراج رمزارز (ماینر) در دستور کار معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت استان قرار گرفته است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از مراکز استخراج رمزارز و یا هر نوع تخلف اقتصادی، موارد مذکور را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

دکمه بازگشت به بالا