افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت

افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم بهره برداری از چمن طبیعی ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: پس از ۶ سال این ورزشگاه دوباره به چرخه برگزاری مسابقات برگشت و برای چمن طبیعی و نصب ۷ هزار صندلی، بیش از ۵۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
جهانبخش آرمان افزود: عضدی یکی از باسابقه‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال ایران است که همه باشگاه‌های بزرگ کشور و خیلی از طرفداران از این ورزشگاه خاطرات زیادی دارند و حتی فوتبالیست‌های پیشکسوت نیز از بازی در این ورزشگاه خاطرات فراوانی دارند.
وی ادامه داد: البته توجه ویژه استاندار گیلان و همچنین مجمع نمایندگان باعث شد تا همه ورزشگاه‌های استان را بازسازی و مرمت کنیم، چون پیش از این همه تیم‌های گیلانی در ورزشگاه سردارجنگل رشت بازی می‌کردند، اما هم اینک در ورزشگاه‌های وحدت آستارا، پوریای، ولی تالش، زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و ورزشگاه فومن مسابقه برگزار می‌شود. 
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: چمن طبیعی و همچنین سکو‌های ورزشگاه شهید عضدی رشت نیز با تلاش‌های شبانه روزی آماده شده و فاز اول آن به بهره برداری رسید و امیدواریم که با حمایت همه مسئولان بتوانیم سایر فاز‌های این ورزشگاه را هم تکمیل کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال نیز در حاشیه افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی قبل اینکه مجبور شوند تکمیل کنند زودتر به بهره برداری رسید که جای تشکر دارد.
مهدی تاج با تاکید بر اینکه بعد از شماره گذاری صندلی سامانه الکترونیک بلیت فروشی نیز در این ورزشگاه فراهم شود افزود: تجلیل از پیشکسوتان نیز در این افتتاحیه کار بسیار پسندیده‌ای بود.
تجلیل از ۲۶ پیشکسوت فوتبال گیلان و همچنین بازی دوستانه بین تیم‌های فوتبال پیشکسوتان سپیدرود و استقلال شهرداری رشت از دیگر برنامه‌های افتتاح چمن طبیعی و سکو‌های ورزشگاه شهید عضدی رشت بود.
در مراسم افتتاح از چمن طبیعی و سکو‌های ورزشگاه شهید عضدی رشت، جبار کوچکی نژاد و محمد رضا احمدی ۲ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، برخی از مسئولان این استان، مربیان، داوران، فوتبالیست ها، پیشکسوتان فوتبال گیلان و تعدادی از طرفداران تیم‌های سپیدرود و داماش گیلان نیز حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا