حوادث

دستگیری قاچاقچیان حشیش در فارس

باراناخبر / فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو قاچاقچی حشیش در یکی از مسیرهای مواصلاتی به شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس برای مبارزه با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان فارس و انجام اقدامات اطلاعاتی ، از انتقال مواد مخدر از قاچاقچیان به استان و شهرستان شیراز مطلع شدند.

به گزارش باراناخبر ، به نقل از پلیس فارس ، حبیبی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مأموران به محور “سروستان – شیراز” اعزام شدند و اقدامات لازم برای بررسی خودروهای مشهود و نامحسوس را انجام دادند ، افزود: سرانجام مأموران یک وانت نیسان را مشکوک کرد و برای تحقیقات بیشتر متوقف کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 462 کیلوگرم حشیش کشف و 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

حبیبی تاکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ به ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین در مراسم غبارروبی گلزار شهدا که به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شد ، گفت: شهدای سوم خرداد با پروردگار معامله کردند و پاداش خود را از پروردگار خواستند.

حبیبی با اعلام اینکه تاریخ 3 خرداد فرصتی برای همراهی خاطرات پر افتخار و ارزشمند شهدا برای نسل امروز در جامعه و آینده سازان کشور است ، افزود: این اتفاق به فضل الهی رخ داد.

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: پرسنل پلیس جان خود را برای برقراری نظم امنیتی از دست می دهند و همه دستگاه ها به ویژه مردم باید در این زمینه با رعایت قانون و قانون با ما همکاری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا