با حمله چند موشک به خاک پاک ایران اسلامی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه دار نمی شود

به گزارش خبرگزاری باراناخبر استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد مصطفی حیدری در سیصدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به خاک پاک ایران اسلامی گفت: با حمله چند موشک به خاک پاک ایران اسلامی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه دار نمی شود و دشمن بداند همان گونه که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها بر این نکته تأکید کرده اند که حق دفاع در مقابل شرارت برای ایران محفوظ خواهد بود.

وی افزود : رژیم صهیونیستی در حالی در تلاش برای بزرگنمایی حمله محدود و شکست خورده خود به ایران است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند حمله امروز قابل مقایسه با عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ ایران نیست.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت :شهادت رزمندگان دلاور ارتش شهیدان حمزه جهان دیده محمدمهدی شاهرخی فر سجاد منصوری و مهدی نقوی در تجاوز رژیم جنایتکار صهیونیستی را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شهیدپرور ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی چهارمحال و بختیاری تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

وی  در ادامه سخنانش با اشاره به سخنرانی تاریخی و اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در چهارم آبان ۱۳۴۳ امام خمینی(ره) در پی تصویب لایحه کاپیتولاسیون در دوران رژیم گذشته اقدام رژیم در تصویب این لایحه را مورد انتقاد شدید قرار داد.

 اهم مصوبات سیصدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد

وی با اشاره به دستور جلسه امروز صحن شورا رسیدگی به ارجاعیات کمیسیون های تخصصی شورا و سایر موارد ضروری و مجوزهای مورد نیاز شهرداری شهرکرد عنوان کرد: اهم مصوبات جلسه علنی ۳۰۵ این شورا به شرح زیر است.

درخواست شهرداری مبنی بر تعریف پروژه های جدیدی به نام دیون پروژه های عمرانی سازمان مدیریت پسماند با اعتباری معادل ۳۵ میلیارد ریال در بودجه سال جاری با تأمین اعتبار از محل جابجایی اعتبارات ردیف ۲۰۴۰۱۰۶ با عنوان نگهداری تأسیسات شهری با پایداری در اصلاح و متمم بودجه به منظور تأمین اعتبارات حاصل از آرای کمیسیون ماده ۳۸ ویژه مطالبات پیمانکاران سازمان در جلسه مطرح و با تأیید واحد حقوقی به تصویب رسید.

یک نسخه از پیش نویس توافقنامه فیمابین شهرداری شهرکرد و نمایندگان قانونی مالکین اراضی مقابل دانشگاه شهرکرد متضمن تعیین سهم شهرداری بابت تفکیک اراضی شامل اراضی با کاربری عمومی معابر و … (معادل ۵۳.۳۸٪) منطبق بر طرح مصوب جمعا به متراژ ۶۶۲.۹۲ مترمربع به انضمام دیگر مفاد توافقنامه پس از بررسی کمیسیون های حقوقی املاک و شهرسازی با احراز مستندات قانونی در جلسه مطرح و بارعایت ضوابط به تصویب رسید.

یک نسخه تفاهم نامه فیمابین شهرداری شهرکرد و مالکین و زارعین قریه دهکرد و مزرعه خرآب با موضوع تأمین حقوقی ارتفاقی ذینفعان بابت تأمین مسیر انتقال خط لوله پسآب تصفیه خانه بهرام آباد تا شهرکرد به طول ۸۵۰۰ متر که ۶۵٪ آن از اراضی مزبور و مابقی از اراضی دولتی و مالکین اراضی شهرکیان می گذرد شامل ۵ بند از این قرار در جلسه مطرح و با مفاد تفاهم نامه موافقت به عمل آمد و به تصویب رسید.

دکمه بازگشت به بالا