تغییر فاحش تانک روسی برای چالش جدید در آلبانی+عکس

آفتاب نیوز :

مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی روز های ۷ تا ۱۰ آبان در تیرانا برگزار می شود که در رشته آزاد تیم کشورمان با رضا مومنی در ۶۱ کیلو سینا خلیلی در ۷۰ کیلو محمد نخودی در ۷۹ کیلو و کامران قاسم پور در ۹۲ کیلوگرم در مسابقات حاضر خواهد شد.

ترکیب تیم روسیه را نفرات منتخب آخرین مسابقه قهرمان کشوری شان تشکیل می دهند که زیر نظر حاجی مراد گاتسالوف آخرین تمرینات خود را بعد از غیبت روسیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای حضور مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار می کنند. برای انتخاب این تیم صرفاً یک مسابقه انتخابی برگزار شد که عبدالرشید سعدالله یف از سد آلن باگایف گذشت و صاحب دوبنده تیم ملی کشورش در یک وزن پایین تر شد.

او چندین مدال طلای جهانی و دو نشان طلای المپیک را در کارنامه دارد و پیش از محرومیت روس ها یکی از قهرمانان بزرگ و مقتدر وزن ۹۷ کیلوگرم بوده است که برای همراهی روسیه در ۹۲ کیلوگرم وزن خود را کم کرده و آخرین عکسی که او از خود منتشر کرده است نشان از تغییر فاحش تانک روسی دارد.

صورت عبدالرشید سعدالله یف لاغر و استخوانی تر شده و مشخصاً تغییر وزن را به روز های آخر موکول نکرده و به نظر می رسد در تیرانا برای رسیدن سر وزن قانونی مشکلی نداشته باشد اما اینکه این کاهش وزن می تواند از چابکی او کم کرده و یا روی کیفیت کشتی اش تأثیر منفی بگذارد چیزی است که باید در تشک تیرانا آن را دید.

زائور اوگویف اینالبک شری یف ماگومایف و عبدالرشید سعدالله یف تیم روسیه را مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی تشکیل می دهند.

عکسی از او را در کنار زائور اوگویف قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۵۷ کیلوگرم که او هم در یک وزن بالاتر از وزن قبلی خود در آلبانی کشتی خواهد گرفت در زیر می بینید:

تغییر فاحش تانک روسی برای چالش جدید در آلبانی+عکس

دکمه بازگشت به بالا