ورزشی

٦ موی تای کار ایران برای کسب مدال طلا مبارزه می کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسابقات جهانی موی تای که به همت امارات در ابوظبی برگزار می شود، امروز پنجشنبه مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف در رده بزرگسالان پیگیری شد که طی آن ۸ ورزشکار ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند. در رده مردان و زنان. آنها به رینگ رفتند.

در وزن 63.5 کیلوگرم مسعود عبدالملکی که با شکست حریفانی از ترکمنستان، استرالیا و آمریکا راهی مرحله نیمه نهایی شده بود، در ادامه عملکرد خود با غلبه بر لینوس از لندر از سوئد به فینال این دوره از مسابقات راه یافت. مسابقه بالا رفت برای کسب مدال طلا در روز پایانی و در یک مبارزه حساس مقابل “سوراویت سوک سانگوان” از تایلند.

در دیدار پایانی وزن 51- کیلوگرم امروز یاسر پرمهر ورزشکار خوزستانی کشورمان با پیروزی مقابل «عمر کلهان» از ترکیه به میدان رفت. پرمهر که پیش از این موی تای از عراق را شکست داده بود، روز شنبه در فینال به مصاف علی سریک از قزاقستان خواهد رفت.

دیگر فینالیست کشورمان در این رده سنی سمیرا فتحی است که روز شنبه با «گلدن مرکان» از ترکیه در وزن 75+ کیلوگرم برای رسیدن به مدال طلا رقابت می کند.

صابر سعیدی، حمیدرضا کردآبادی و بهنام صفری در بخش مردان و ریحانه سعیدی، پروانه محمودی و ندا کوثری در بخش بانوان موی تای‌کاران بودند که با متوقف کردن حریفان خود از رسیدن به فینال این مسابقات بازماندند.

فردا جمعه 13 خردادماه مسابقات فینال رده های سنی زیر 23 سال برگزار می شود که طبق برنامه مهرداد خانزاده در وزن 54- کیلوگرم با نماینده مالزی، فاطمه حسینی در وزن 60- کیلوگرم با موی تای از میزبان برگزار می شود. کشور و صبا چناری در وزن 75- کیلوگرم با حریفی از نیوزلند برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند و فرشته حسن زاده نیز در دیداری دوستانه با نماینده مالزی به مصاف حریفان می رود.

دکمه بازگشت به بالا