کنگره «نهج‌البلاغه، راه نجات» شروع محکم برای کار در حوزه نهج‌البلاغه است

نجفی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد که کنگره «نهج‌البلاغه، راه نجات» شروع محکم برای کار در حوزه نهج‌البلاغه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست بررسی و ارزیابی سومین کنگره بین‌المللی «نهج‌البلاغه، راه نجات» و برنامه‌ریزی برای چهارمین کنگره «نهج‌البلاغه، راه نجات» اظهار کرد: کنگره «نهج‌البلاغه راه نجات» به نام امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام بود و این کار باقیات‌الصالحات است و تلاش صورت گرفته برای این کنگره نزد خود مولا مأجور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور مهمانان خارجی، برکاتی را برای دانشگاه آزاد اسلامی داشت، افزود: این کنگره شروع محکم و خوبی برای کار در حوزه نهج‌البلاغه بود، هرچند ما هرچه در این زمینه کار کنیم باز هم کم است.

نجفی متذکر شد: چند اتفاق خوب برای دانشگاه در این سال‌ها افتاده که آغاز آن با حضور یکی از مطرح‌ترین هیئات مذهبی شهر و برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بود که برکات بسیار زیادی به همراه داشت؛ پس از آن دبیرخانه مهدویت و تأسیس آن در این دانشگاه بود تا به امروز که شاهد تأسیس و فعالیت مؤثر و مستمر مؤسسه نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان که برکت فراوان داشته، بوده است.

وی تبیین کرد: هماهنگی و همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است و این هم یکی از مزایای برگزاری این قبیل برنامه‌ها بوده است.

دکمه بازگشت به بالا