عمومیکسب و کار برتر ایرانی

در مناطق شمال کشور به دلیل رطوبت بالای هوا در زمان خرید سایبان باید به نکات ‏بسیاری توجه داشته باشید، زیرا این سازه‌ها علاوه بر زیبایی بالایی که برای محیط به ‏وجود می‌آورند می‌توانند مانعی در برابر عوامل محیطی نیز به حساب بیایند. ‏ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با نکات مهم در خرید سایبان ‏برای استان‌های شما کشور در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم که بتوانید با ذهنی باز ‏خریدی به صرفه را تجربه نمایید با ما همراه باشید. ‏

اطلاعاتی در ارتباط با خرید سایبان برای مناطق شمالی

سایبان‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی هر منطقه‌ای خریداری می‌شوند و امروزه خرید ‏آن‌ها در مقایسه با گذشته رواج بسیاری پیدا کرده است و در برخی مناطق از جمله ‏شهر‌های شمالی کشور به یکی از تجهیزات ضروری تبدیل شده است تا بتوانند با کمک آن ‏از وسایل نقلیه ودیگر لوازم خود در شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کنند و یا این که ‏اوقات فراغت خود را در زیر سایه این تجهیزات بگذرانند. ‏

استفاده از سایبان قدمتی دیرینه دارد و همان طور که در جریان هستید پیشرفت تکنولوژی ‏بر ساختار و ظاهر این تجهیزات نیز تأثیرات بسیاری گذاشته است و ما امروزه مدل ‏‌های متنوعی از سایبان در بازار هستیم که هر کدام از آن‌ها برای امور مختلفی استفاده می‌‏شوند. ‏همانطور که اشاره کردیم سایبان‌ها مدل‌های متنوعی دارند این تنوع در جنس و ظاهر آن ‏‌ها نیز کاملاً مشخص است بنابراین شما کاربران عزیز که ساکن شهر‌های شمالی کشور ‏هستید در زمان خرید سایبان محوطه ویلا بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا ‏از خرید خود رضایت کافی داشته باشید. ‏

Can the shop canopy be used in the northern areas?

 

سایبان را با توجه به تجهیزات خود انتخاب کنید. ‏

در زمان انتخاب سایبان باغ باید به تعداد و ابعاد تجهیزات خود از جمله میز و صندلی و ‏فضایی که قرار است از آن استفاده کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید برای نمونه در صورتی ‏که شما در زمان خرید سایبان به ابعاد و اندازه میز و صندلی توجه نداشته باشید امکان این ‏که سایبان نتواند این تجهیزات را پوشش دهد بسیار است و این امر سبب می‌شود هزینه‌ای ‏که شما برای خرید سایبان پرداخت کرده‌اید بی‌ثمر باشد و می‌تواند موجبات ناراحتی شما ‏را فراهم کند بنابراین بهتر است در زمان خرید سایبان برای محوطه خود به ابعاد تجهیزات ‏توجه بسیاری داشته باشید. ‏

در زمان خرید به متریال‌های به کار رفته در سایبان توجه کنید. ‏

همان طور که در سطر‌های بالا اشاره کردیم با توجه به تقاضای بالا برای سایبان، شرکت ‏‌های بسیاری اقدام به تولید این مصنوعات کرده‌اند که هر کدام از آن‌ها در روند تولید خود ‏از متریال‌های مختلفی استفاده کرده‌اند هر چند برخی از این متریال‌های در برخی از ‏سایبان‌ها کاملاً یکسان است و از عمده تفاوت آن‌ها در کیفیت تولید و قیمت این ‏محصولات است. ‏

سایبان‌های تولید شده می‌توانند از جنس‌های مختلفی از جمله پارچه ضد آب نانو، ساده، ‏پلی استر، پی وی سی و غیره ساخته شده‌اند که در زمان خرید باید به متریال‌ها توجه ‏ویژه‌ای داشته باشید، در مناطق شمالی به دلیل رطوبت بالای هوا و این که اغلب هوا ‏بارانی است بهتر است مدلی را انتخاب کنید که آب را از خود عبور ندهد یا به زبان دیگر ‏ضد آب باشد در غیر این صورت جز پشیمانی سودی برای شما به همراه ندارد. ‏

از جمله قابلیتهای انواع سایبان می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

جلوگیری از تابش نور خورشید

سایبان این امکان را فراهم می کند. که گرمای طاقت فرسای تابستان و یا وقتی که باران شدید است. به راحتی بتوان از فضای بیرونی بهره مند شد. از دیگر مزایای انواع سایبان ها این است که موجب ایجاد یک حفاظ در مقابل نور خورشید برای اثاثیه ی منازل می شود. همین امر موجب می شود تا رنگ قالی های و لوازم خانگی شما در اثر تابش اشعه ی نور خورشید تغییر رنگ ندهد.

ایجاد فضایی برای خارج از آپارتمان

در صورتی که فضایی برای استفاده از بیرون خانه نداشته باشید. می توانید به راحتی یک کوچک برای نشستن و دورهمی های خانوادگی با انواع سایه بان ایجاد نمایید. این سایبان ها می توانند موجب راحتی فرزندان شما به هنگام بازی در فضای باز شده و موجب ایجاد سایه ی خنک و هوایی بهاری و مطبوع شوند.

کمک به خنک سازی فضاهای داخلی با ممانعت از ورود نور خورشید

از دیگر مزیت های استفاده از در کاهش دمای هوا تا 15 درجه ی سانتی گراد می باشد. و همین موضوع می تواند منجر به کاهش مصرف انرژی شود. امنیت و سلامت محیط و سلامت جسمی با استفاده از چادرهای های می تواند. از دیگر مزایای آن باشد.

مزایای انواع سایه بان:

انواع سایبان ها دارای کاربردهای متفاوت میباشند. به این صورت که چندین کاربرد مشترک برای تمامی آن ها وجود دارد. در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:

سایبان ها مانع  بیماری می شوند

از آن جایی که اشعه ی آسیب رسان آفتاب به دلیل تخریب لایه ی اوزون می توان موجب صدمه و آسیب به افراد و از همه مهم تر محصولات شود. با استفاده از انواع سایه بان می توان از این آسیبها در امان ماند.

استفاده از سایه بان مغازه و چادر مغازه مانع از اتلاف بیهوده ی انرژی می شود

سایه بان مغازه با ممانعت از ورود نور خورشید به داخل ساختمان، می تواند تاثیر شایانی در کاهش انرژی داشته باشد. چراکه در صورت ورود گرمای شدید آفتاب، باید انرژی الکتریکی فراوانی برای خنک کردن فضا مصرف شود.

استفاده از سایبان می تواند مانع از آسیب دیدن محصولات گردد

یکی از اصلی ترین مضرات ورود آفتاب به فروشگاهها، فاسد شدن مواد غذایی است. در منازل هم، تابش مستقیم اشعه ی ماورای بنفش، می تواند موجب رنگ پریدگی لوازم منزل و آسیب جدی به فرش ها شود. همین امر می تواند ضرر و زیانهای فراوانی را برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد.

استفاده از سایه بان برای تراس منازل

با استفاده از میتوان تراس، بالکن و پاسیو را به محیطی مناسب برای استفاده تبدیل کرد. و در طول روز نیز بتوان از آن فضا، استفاده بهینه داشت.

استفاده از سایبان برای محافظت از خودرو

برای خانه های سازمانی و آپارتمان های مجتمع مسکونی بسیار کاربرد دارد. چرا که ممکن است پارکینگ برای همه ی واحد ها در مجتمع وجود نداشته باشد. و برخی افراد مجبور باشند. در محوطه ی مجتمع، ماشین خود را پارک کنند. با استفاده از می توان موجب محافظت از خودرو شد.

روکش انواع سایبان

انتخاب کار تخصصی می باشد. برخی مواردی که باید در انتخاب روکش مناسب برای انواع چادر دقت نمایید به شرح زیر هستند:

  1. دوام آن
  2. مقاومتی که باید در برابر آب داشته باشد.
  3. محافظت در مقابل اشعه ی ماورای بنفش
  4. مقاومت و استحکام در برابر آتش
  5. دارا بودن به تراکم پارچه ی بیشتر

انواع روکش سایه بان

دارای انواع گوناگونی است. و از جنس های مختلفی استفاده می شود که به شرح زیر است:

روکش پی وی سی

یکی از متداول ترین ماده ای که در روکش انواع سایه بان استفاده می شود. پی وی سی می باشد. که از دوام بالایی نیز برخوردار است. در برابر آب نیز بسیار مقاوم می باشد.

روکش نانو

از دیگر روکش های متداولی که برای انواع سایبان ها استفاده می شود، جنس برزنتی است. این ماده ای که برای روکش سایبان ها استفاده می شود در مقابل اشعه ی ماورای بنفش بسیار مقاوم می باشد. ولی باید به این نکته دقت شود که روکش چادر نانو در برابر آب مقاوم می باشد نه این که ضد آب است. یعنی می تواند آب را برای مدت زمان خاصی در خود نگه دارد ولی خوب در نهایت امکان نفوذ آب وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا