عمومی

یک «من» نو به سال نو ببریم!

فرصت ها و ظرفیت های تاریخی مانند آخر هفته ها و پایان ماه یا مناسبت هایی مانند عروسی یا سالگرد ازدواج بهانه هایی است که فرد می تواند تجربه گذشته خود را مرور کرده و گذشته خود را مرور کند و از آن برای پیشرفت خود استفاده کند. تصمیم بگیرید و برنامه ریزی کنید.

آخرین تقارن سال خورشیدی با پایان قرن – بیشتر از نوروز گذشته و جدی تر از هر سال دیگری که در زندگی خود تجربه کرده ایم یا تجربه خواهیم کرد – ما را به تأمل دعوت می کند.
همانطور که در دین نیاکان ما و به رسم مردم ایران ، خانه تکانی فرصتی برای خلاص شدن از شر چیزهای قدیمی و آلودگی بود و بهانه ای برای سوزاندن لباس های کثیف و تخت های کثیف و شستشو و شستشوی خانه و تمیز کردن فضای زندگی در آستانه سال نو اجازه دهید نگاهی به قلب و روح خود بیندازیم و به فکر تکان دادن خانه قلب خود باشیم.
اگر چند سالی در خانه بدن مستأجر و مهمان باشیم ، قرار است در خانه قلب زندگی ابدی داشته باشیم و اگر هرج و مرج و آلودگی خانه بدن و بدن فقط زندگی مادی ما را خراب کند ، آلودگی خانه قلب و روح ، زندگی ابدی و زندگی ابدی باعث دردسر و دردسر ما می شود.

حال که تحویل سال جدید مصادف با ماه بزرگ شعبان است و ما اولین روزهای سال جدید را در ماه مبارک رمضان خواهیم گذراند ، چه خوب است که با دقت و دقت از قلب خود مراقبت کنیم.
ما باید ذره بین و برق را برداریم و با تثبیت و حساسیت در گوشه های نامرئی قلب خود ، تار عنکبوت غرور را تمیز کنیم و غبار غفلت را از بین ببریم ، گرد و غبار استکبار و کثافت و آلودگی به سو of نیت را پاک کنیم و سپس پنجره های معنویت بگذارید باز شویم تا هوای تازه یاد خدا و نور تابش خورشید عشق در پرده های قلب ما بتابد و ما با قلبی جدید به سال جدید قدم بگذاریم و “من” جدیدی در سال جدید

“من” قدیمی را که با کوچکترین حادثه ناراحت و عصبانی بود ترک کنید ، “من” قدیمی را که قلبهای نرم همسر و خانواده اش را نادیده گرفت ترک کنید ، “من” قدیمی را که برای مهربانی ارزش قائل است و عشق به لرزش و “من” جدید را در سال جدید تمیز کرد و ارسال کرد.
“من” جدیدی که وقتی در مقابل او می ایستیم و به قد او نگاه می کنیم ، می توانیم به وجود او افتخار کنیم و از نفس کشیدن و حضور در آن خوشحال باشیم.
“من” را بر شما و سال جدیدتان مبارک و شادابی و پاکی شما مبارک باد.

دکمه بازگشت به بالا