عمومیکسب و کار برتر ایرانی

کولر گازی تک الکتریک ساخت کجاست؟

کولرگازی سیستمی با دو عملکرد سرمایش و گرمایش است که در برندهای مختلفی موجود است‌. هر کدام از تولید کنندگانی که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند؛ ویژگی هایی را برای محصول خود درنظر گرفته اند.در این مبحث قصد داریم به بررسی سوال کولر گازی تک الکتریک و اجنرال ساخت کجاست؟ بپردازیم. اگر قصد خرید این سیستم را دارید؛ و میخواهید از قیمت کولر گازی اجنرال اصل 36000 مطلع شوید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.انواع کولر گازی تک الکتریک تک الکتریک یکی از برندهای محبوب و پر استفاده در بازار تهویه مطبوع می باشد که کمپانی سازنده آن در کشور چین می باشد و کولر اسپلیت تک الکتریک بر اساس موقعیت نصب به انواع مدل دیواری، ایستاده و …

انواع کولر گازی تک الکتریک

تک الکتریک یکی از برندهای محبوب و پر استفاده در بازار تهویه مطبوع می باشد که کمپانی سازنده آن در کشور چین می باشد و بر اساس موقعیت نصب به انواع مدل دیواری، ایستاده و پنجره ای تقسیم می گردد که هر کدام دارای انواع ظرفیت ها و ویژگی های مختلف چون نصب و راه اندازی آسان و راحت، اشغال فضای کم، تنوع بالا در حجم و اندازه دستگاه، دارای ظرفیت خنک کنندگی بالا، هستند. در ادامه مقاله کشور سازنده کولر گازی تک الکتریک به بررسی بیشتر کولر گازی های برند تک الکتریک خواهیم پرداخت:

کولر گازی دیواری تک الکتریک

کولر گازی دیواری تک الکتریک در انواع ظرفیت 12000 الی 36000 بی تی یو و نوع اینورتر، معمولی و حاره ای طراحی و تولید می گردد. این اسپلیت ها دارای ویژگی هایی مانند ظاهر زیبا و دکوراتیو، قابلیت تامین سرمایش و گرمایش، گاز مبرد R22 و R410 یا سازگار با محیط، فیلتر هوا چند لایه، ابعاد و وزن کم و قابلیت کاهش مصرف برق تا 60 درصد در صورت مجهز بودن به فناوری اینورتر می باشد. همچنین کمپرسور مورد استفاده این مدل از کولر گازی ها براساس شرایط آب و هوایی می تواند یکی از مدل های کمپرسور روتاری و یا تروپیکال باشد.

Where is the single electric air conditioner made?

کولر گازی ایستاده تک الکتریک

کولر گازی ایستاده تک الکتریک در انواع ظرفیت 36000 الی 96000 بی تی یو طراحی و تولید می شود که در ساخت آن نیز از بروزترین تکنولوژی های پیشرفته دنیا استفاده شده است. این مدل از اسپلیت تک الکتریک نیز دارای قابلیت عملکرد سرد و گرم بوده و در آن از گاز مبرد R22 و کمپرسور اسکرول بکار گرفته شده است. طراحی و ساخت کولر گازی ایستاده تک الکتریک علاوه بر زیبایی با کمترین میزان صدا و لرزش درکوتاه ترین زمان محیط را به درجه دلخواه رسانده و خنک می کند.

کولرهای ایستاده تک الکتریک برای مکان هایی با متراژ بالا مانند مساجد، پاساژها، لابی هتل و… مناسب می باشد. از ویژگی های کاربردی این دستگاه نیز می توان به فیلترهای آن با قابلیت رفع بوی نامطبوع و امکان تنظیم دریچه خروجی کولر گازی ایستاده Tech Electric به صورت اتوماتیک یا دستی اشاره نمود. همچنین مجهز به قدرت پرتاب بالا با توانایی توزیع یکنواخت هوا می باشند.

کولر گازی پنجره ای تک الکتریک

کولر گازی پنجره ای تک الکتریک در ظرفیت های 18000 و 24000 بی تی یو موجود می باشند. این مدل از کولرگازی تک الکتریک قدرت خنک کنندگی بالایی دارد و با کمپرسور پیستونی و گاز مبرد R22 کار می کند به همین دلیل در مناطقی با آب و هوای گرمسیری قابل استفاده خواهد بود. از امکانات کولر گازی پنجره ای تک الکتریک می توان به دریچه توزیع هوا با قابلیت تنظیم جهت افقی و عمودی، امکان تنظیم دستی، مجهز به فیلتر های تصفیه با قابلیت فیلتراسیون بالا، مجهز به فن دمنده و کمپرسور با متریال مرغوب، کارکردی آرام و کم صدا و خنک کننده سرع اشاره کرد.

معرفی کولر گازی تک الکتریک

از جمله اساسی‌ترین لوازم مقابله با گرما و سرما است که در برندها، ظرفیت ها و مدل های گوناگونی در بازار موجود است‌. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید اینگونه سیستم ها تک الکتریک است که ساخت کشور چین بوده و از آنجا که این کشور به لحاظ اقتصادی از جایگاه بالایی برخوردار است؛ توانسته از جمله شرکت‌های موفق در حوزه تولید کولرهای گازی شود.این کمپانی مجهز به آزمایشگاه‌های خاص برای تهیه و تولید مرغوب ترین سیستم های تهویه هوا است. کارکنان و تکنسین های این مجموعه نیز از میان افراد باتجربه انتخاب شده است که وظیفه ساخت، تعمیر و… را برعهده دارند.

انواع کولرگازی تک الکتریک

انواع مختلفی دارد؛ که هریک در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از مهمترین نوع این سیستم عبارتند از:

کولر گازی تک الکتریک پرتابل

این نوع سیستم ها معروف به کولر سیار بوده و برای مکان هایی با متراژ پایین مناسب و قابل نصب است. قابلیت جا به جایی آسان از ویژگی‌های این محصول به شمار می رود. در صورتی که ظرفیت دستگاه متناسب با متراژ محیط انتخاب شود؛ می توان از دمای مطلوب در محیط بهره مند شد.

کولرگازی تک الکتریک ایستاده

ظرفیت این محصول از ۳۶۰۰۰ تا ۹۶۰۰۰ بی تی یو بر ساعت است و دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای نیز می باشد. این کولر قابلیت سرد و گرم کردن محیط را دارد و در آن از گاز مبرد R22 و استفاده شده است. از ویژگی‌های می‌توان به زیبایی و چشم‌ نوازی، میزان لرزش و صدای کم، خنک کردن محیط در سریع‌ترین زمان ممکن و قابلیت رفع بوی نامطبوع اشاره کرد. همچنین امکان تنظیم دریچه خروجی به صورت اتوماتیک و دستی در این سیستم وجود داشته و قدرت بالایی در پرتاب باد دارد. این محصول معمولا مناسب نصب در مکان‌هایی با متراژ بالا نظیر هتل، مسجد، پاساژ و … است.

کولرگازی تک الکتریک پنجره‌ای

این نوع کولر گازی تک الکتریک ظرفیت‌های ۱۸۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰ بی تی یو بر ساعت را پوشش می‌دهد. از آنجا که قدرت خنک کنندگی آن بالاست و از کمپرسور پیستونی و گاز R22 در ساخت آن استفاده شده است؛ در مناطق گرمسیری بسیار کارآمد می باشد. از مزیت های این دستگاه می توان به دریچه توزیع هوا با قابلیت تنظیم افقی و عمودی، امکان تنظیم دستی و مجهز بودن به فیلتر تهویه با قابلیت فیلتراسیون بالا اشاره کرد. نکته‌ حائز اهمیت در مورد این کولرها آن است که با فیلتر کردن محیط آن محیط را عاری از آلودگی و ویروس می‌کند. این سیستم جلوی پنجره نصب می شود. به صورتی که پشت آن رو به بیرون بوده و جلوی آن به سمت داخل محیط قرار گیرد.

کولرگازی تک الکتریک دیواری

نوع دیگر کولر گازی تک الکتریک به صورت دیواری است که به دلیل حجم و ابعاد کمی که دارد؛ توانسته نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه دارای دو یونیت داخلی و خارجی است که پنل داخلی آن در داخل محیط نصب شده و پنل خارجی آن در بیرون محیط نصب می شود. این دو قسمت از طریق لوله های مسی که کویل نام دارند؛ به یکدیگر متصل می شوند.

ظرفیت ایجاد شده برای این محصول از ۱۲۰۰۰ الی ۳۶۰۰۰ بوده و می توان در محیط های مختلف اداری، مسکونی و تجاری از آن استفاده کرد. این محصول در دو نوع معمولی و اینورتر موجود است. با استفاده از نوع اینورتر آن می توان مصرف برق را تا ۶۰ درصد کاهش داد. گاز استفاده شده در این محصول از نوع مبرد R22 و بوده و سازگار با محیط زیست می باشد.

دکمه بازگشت به بالا