عمومیکسب و کار برتر ایرانی

کولرگازی جنرال ساخت کجاست؟

در این مطلب اشاره ای داریم به تاریخچه کولر گازی جنرال و قیمت کولر گازی ال جی 30000 و همچنین کشور سازنده ی کولر گازی جنرال. علاوه بر این مطالب بهترین مدل کولر گازی جنرال هم لحاظ مصرفی و هم قیمتی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.تهویه مطبوع که اغلب تحت عنوان AC یا تهویه هوا نامیده می شود، فرآیند از بین بردن گرما و رطوبت از فضای داخلی اشغال شده برای بهبود راحتی ساکنان واحدهای تجاری و مسکونی می باشد.

امروزه استفاده از تهویه هوا در محیط های خانگی و تجاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند تهویه هوا معمولا برای دستیابی به محیط داخلی راحت تر برای انسان ها و یا حتی حیوانات می باشد. راستی یکی دیگر از کاربردهای مهم تهویه هوا خنک سازی و رطوبت زدایی از اتاق هایی انباشته از دستگاه های الکترونیکی تولید کننده گرما می باشد. مانند: سرورهای رایانه، تقویت کننده های برق و نمایش و برای محافظت از محصولات ظزیف و حساسی مانند آثار هنری. حال بریم سراغ کشور سازنده کولر گازی جنرال. خیلی از شما عزیزان سوال پرسیده بودید که:

آیا کشور چین و مالزی کشور سازنده کولر گازی جنرال می باشد؟

خب جواب این سوال یک جورایی مثبت هست، حالا چرا یک جورایی؟ یکی از معروفترین و قدرتمند ترین کمپانی ها در عرصه تولید و طراحی لوازم الکتریکی به خصوص کولر گازی، جنرال می باشد که بیش از نیم قرن سابقه تولید و طراحی را در کشور آمریکا دارد. توجه بفرمایید آمریکا. در نتیجه اولین محل تاسیس کمپانی جنرال آمریکا می باشد. چه اتفاقی افتاد که جنرال سر از چین و مالزی درآورد؟

بعد از گذشت مدتی از تولید و طراحی های قوی جنرال توسط متخصصین و مهندسین تقاضا برای کالاهای کمپانی جنرال از سرتاسر دنیا به خصوص خاورمیانه بالا رفت. به همین منظور بر اساس تصمیم گیری مدیران برای آنکه هزینه های اقتصادی کاهش یابند و در نهایت منجر به کاهش قیمت نهایی دستگاه ها باشد کمپانی دیگر در کشورهای چین و مالزی راه اندازی شد. در کل باید بگیم که کمپانی جنرال که در مالزی و چین قرار دارد تمامی مدل های کولر گازی در تمام ظرفیت ها:

  • کولر گازی 12000
  • اسپلیت 30000
  • 24000
  • کولر گازی 18000 جنرال

Where is the air conditioner made by General Sakht?

آیا کیفیت کمپانی جنرال در چین و مالزی با آمریکا متفاوت می باشد؟

تعداد زیادی از شما عزیزان بر این تصور هستید که کولر گازی هایی که در کمپانی شعبه آمریکا ساخته می شود خیلی متمایز تر است چین و مالزی می باشد. آیا این تفکر درست می باشد؟ خیر چنین تفکری کاملا اشتباه می باشد. چرا که مدیران کمپانی جنرال بر این سیاست هستند که در هر کجای دنیا که کمپانی تاسیس کرده و کالاهایی را تولید و طراحی کرده اند آنقدر کیفیت بالا داشته باشد که در بقیه نقاط این خاکی هم شعبه هایی از این کمپانی را تاسیس کنند. تمامی لوازمی که در چین و مالزی تولید می شود با همان کیفیت بالای اولیه و تحت نظر تعداد زیادی مهندس و متخصص مجرب تولید و عرضه می شود.

تاریخچه تولید کولر گازی جنرال

جنرال سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع را به عنوان یک شرکت خدمات گرمایشی برای مدسیون در اواخر دهه 1940 ارائه نمود. آتش نشانان محلی که توسط تریگز سازماندهی شده بودند، در اوقات فراغت خود بین شیفت ها کوره های نفت را ثابت کردند، اما ظهور تهویه مطبوع خانگی و افزایش کار خدمات مشکلات زیادی را برای این شرکت کوچک ایجاد کرد. سرانجام یک شرکت تجاری برای مدیریت تمام وقت آورده شد و شرکت در آن ادغام شد و نصب و خدمات تهویه مطبوع مسکونی به مجموعه آن ها اضافه شد. شریک تجاری آقای چارلی کروز، در سال 1963 رئیس شرکت شد، ساخت کالاهای الکتریکی جدیدی را به لیست خدمات اضافه کرد، یک  فروشگاه ورق فلز را در سال 1971 خریداری کرد و شرکت را به یک ساختمان فلزی در خیابانی در آمریکا منتقل کرد.

تاریخچه سازنده کولر گازی جنرال در دهه 1990

30 سال بعد در سال 1993 که چارلی بازنشسته شد، تغییرات قابل توجهی در صنعت گرمایش و تهویه مطبوع رخ داد. کمپانی جنرال به بخش قابل توجهی از صنعت ساخت و ساز در مدیسون تبدیل شده بود و منشا خدمات خود را حفظ کرد. در این زمان، آشوک ، ویلی ( چوپرا)، مدیر پروژه جنرال، رئیس جمهور جدید شد.

ویلی و چارلی از نزدیک با یک شرکت برق و لوله کشی محلی همکاری می کردند و در سال 1994، شرکت هوپر شرکت جنرال را به عنوان یک شرکت تابعه به طور کامل خریداری کرد. فروشگاه و دفتر در خیابان پری با تهسیلات ساخت 18000 فوت مربع، انبار سرویس و قطعات، دفاتر بخش خدمات، فروشگاه تعمیر و نگهداری ناوگان و دفتر مرکزی جدید تبدیل به یک مینی کمپانی شد. علاوه بر مکان فعلی جنرال یک مرکز آموزش و انبار و ساخت با شرکت هوپر در ضلع شرقی مدیسون داریم.

وضعیت فعلی کمپانی جنرال

در سال 2008، جنرال دوره دیگری از تغییر را پشت سر گذاشت. جنرال در حال حاضر با بهره گیری از برترین مهندسین و متخصصین تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی، کولرگازی هایی با جدید ترین تکنولوژی را طراحی و تولید کرده. در حال حاضر کمپانی جنرال نه تنها در آمریکا بلکه در چین و مالزی و … خط تولید تخصصصی خود را دارد. همانطور که قول داده بودیم در این مطلب اشاره ای داشته باشیم به تاریخچه کولر گازی جنرال و کشور سازنده ی کولر گازی جنرال و در نهایت یکی از بهترین مدل های کولر گازی جنرال را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین مدل کولر گازی جنرال کدام است؟

بر اساس نظر سنجی ها و مهم تر از آن طبق نظر مهندسین و متخصصین در این حیطه کولر گازی جنرال طرح لبخند رتبه ی اول را کسب می کند. چرا؟ دلایل زیادی هست که این مدل را مورد استقبال همگان قرار داده است:

  • کاهش مصرف برق در این مدل
  • نسبت به مدل های دیگر دارای قیمت مناسب تری می باشد
  • فناوری که در طراحی و تولید آن به کار گرفته شده است جدید می باشد
  • اورجینال این مدل کاملا قابل تشخیص از تقلبی آن می باشد
  • قدرت تهویه مطبوع هوا در این مدل بالا می باشد
  • از لحظ ظاهری هم زیباتر از همه مدل ها طراحی شده است
  • مناسب برای مناطق گرمسیر و مرطوب می باشد
  •  فاکتورهای بسیاری دیگر
دکمه بازگشت به بالا