علمی و پزشکیکسب و کار برتر ایرانی

کاربرد و فواید استفاده از کامپوزیت جیانیال چیست ؟

کاربرد و فواید استفاده از کامپوزیت جیانیال چیست ؟

کامپوزیت جیانیال برای ترمیم دندان ها با براقیت استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در مدل های فلو جیانیال نیز ارائه شده و نیازهای دندانپزشکان را برای ترمیم دندان های بیماران برآورده می سازند. زیبایی شاخص و استفاده ساده و راحت از این کامپوزیت از ویژگی های مهم کاربری آن ها به شمار می رود. فناوری پیشرفته ساخت و آماده سازی این کامپوزیت ها سبب ایجاد خواص مهمی در ساختار این محصولات شده است. این مدل کامپوزیت از سال 2000 تاکنون به تولید انبوه رسیده و در سطح جهان توزیع می شود.

آشنایی با کامپوزیت جیانیال

کامپوزیت جیانیال کار دندانپزشکان را بسیار ساده تر کرده است؛ پیش تر آن ها مجبور بودند زمان زیادی را صرف نرم و روان کردن یک ماده کامپوزیتی کنند. اما با وجود این محصولات کاربردی دیگر چنین مشکلاتی در حین اجرای این فرایندهای ترمیمی وجود نخواهند داشت. فرم گرفتگی ساده و اصولی این کامپوزیت ها یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود که سبب زیبایی ایده آل کامپوزیت پس از مراحل نصب خواهد شد.

مقاومت بالای محصولات برند جیانیال سبب افزایش ماندگاری آن ها بر روی دندان ها شده و این مسئله مزایای ویژه ای به همراه دارد. مقاومت بالای این کامپوزیت ها در برابر سایش نیز یکی دیگر از مهمترین مزیت های استفاده از آن ها به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از این محصولات جریانی مناسب از مواد کامپوزیتی را برای نصب بر روی دندان های بیمار در اختیار داشته باشید. این ویژگی های مهم و کاربردی سبب برتری محصولات این برند در دنیای دندان پزشکی شده است. کاربردهای این برند کامپوزیت بدون محدودیت بوده و به همه نیازهای دندانپزشکان پاسخ می دهد.

کاربردهای کامپوزیت جیانیال

کامپوزیت جیانیال برای ترمیم اغلب دندان ها مورد استفاده بوده و با کمترین میزان محدودیت در دسترس قرار می گیرند. قابلیت ترمیم مستقیم این محصولات برای دندان های کلاس 3 و 4 و 5 از مهمترین کاربردهای آن ها به شمار می رود. علاوه بر این کاربری این محصولات در زمینه ترمیم مستقیم برای نقص های گود و حفره ای شکل دندان و حفره های به وجود آمده در بخش ریشه مورد توجه قرار گرفته است.

کاربردهای این محصولات برای بسته شدن دیاستما و ترمیم مستقیم روکش دندان نیز جایگاه مهمتری برای این محصولات به وجود آورده است. با استفاده از آن ها ترمیم مستقیم دندان های قدامی در کلاس های 1 و 2 نیز به سهولت انجام می پذیرد. این موارد سبب افزایش میزان خرید و فروش این محصولا در دنیای تجارت محصولات طبی شده اند.

کامپوزیت جیانیال چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی ها و مشخصه های فنی این محصولات در زمان استفاده مورد بررسی قرار می گیرد. به همین خاطر باید حتما با این موارد آشنایی داشته و سپس برای ترمیم دندان ها اقدام نمایید. به این ترتیب کیفیت ترمیم دندان های بیماران افزایش می یابد. برخی از مهمترین ویژگی های این محصولات را به شرح زیر مشاهده می کنید:

مقاومت بالای کامپوزیت

کامپوزیت جیانیال با مقاومت بسیار بالایی تولید شده و در دسترس قرار می گیرد. مقاومت خمشی این محصولات یکی از مهمترین دلایل افزایش میزان استفاده از آن ها در این حوزه به شمار می رود. این محصولات در میان کامپوزیت های روان کننده جایگاه بسیار مهمی دارند. در سال های اخیر تست ها و آزمایش های بسیاری برای بررسی این فاکتورهای کیفی کامپوزیت های جیانیال انجام گرفته اند و کیفیت ساختار آن ها در آزمایشگاه های پیشرفته بررسی شده است.

مقاومت بالای سایشی هر یک از این محصولات نیز از مهمترین ویژگی های کیفی آن ها به شمار می رود. هر یک از آن ها در میان کامپوزیت های روان کننده و ثابت به عنوان یک محصول مقاوم شناخته می شوند. این ویژگی نصب کامپوزیت را در فرایند اجرا ساده تر می کند.

ماندگاری و دوام بالا

کامپوزیت جیانیال با میزان دوام و طول عمر بالایی شناخته می شود که سبب برتری آن در میان سایر محصولات شده است. هر یک از مدل های نانوهیبریدی قابل حمل یا ساده این محصولات با میزان مقاومت بسیار بالایی شناخته می شوند.

کاهش تولید ضایعات

با استفاده از محصولات این برند تولید کننده کامپوزیت میزان تولید ضایعات در حین اجرا بسیار کاهش می یابد. این محصولات با استفاده از سرنگ های جدید و فناوری های پیشرفته بر روی دندان های شما قرار می گیرند و پس از اجرا نیز ظاهری زیبا و مناسب خواهند داشت.

فناوری جدید پر کننده ذرات

انواع کامپوزیت جیانیال با وجود فناوری جدید پرکننده ذرات تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. این فناوری هر یک از ذرات آن ها را به اندازه 200 نانو متر رسانده و کوچکترین ذرات کامپوزیتی را در ساختار این محصولات به وجود آورده است. این فاکتورهای کیفی ظاهر این محصولات را بسیار طبیعی و زیبا جلوه می دهند.

کامپوزیت جیانیال چه برتری هایی به نسبت برندهای مشابه دارد؟

کامپوزیت جیانیال با مزایای ویژه ای در این حوزه معرفی می شود که برخی از آن ها را در زیر می بینید:

  • با استفاده از آن ها ترمیمی بی نقص و زیبا بر روی دندان ها اجرا می شود.
  • تنوع بالای آن ها در 16 سایه و 3 تیرگی استفاده از آن ها را برای هر نوع دندانی میسر می کند.
  • هندلینگ راحت و ساده کامپوزیت
  • جلای مطلوب و پایداری رنگ مناسب کامپوزیت
  • خالی نبودن کامپوزیت در حین قرار گیری
  • جریان مطلب تحت فشار بالا
  • کاربری جدید با فناوری های نوآورانه

جمع بندی

در راستای اجرای بهتر فرایندهای ترمیمی دندان، انواع برندهای کامپوزیتی دندانی وارد عرصه های دندانپزشکی شده اند. هر یک از این محصولات با کارایی فوق العاده ای مورد استفاده بوده و نیازهای عرصه های دندانپزشکی را تامین می کنند. با این وجود برخی از برندهای ارائه دهنده مواد ترمیمی کامپوزیتی برتری هایی به نسبت سایر محصولات دارند. کامپوزیت های جیانیال یکی از بهترین محصولات ارائه شده در این عرصه به شمار می روند که در این بخش به صورت مختصر به شرح مشخصات و مزایای این محصولات پرداختیم. هر یک از آن ها برای کاربردهای متعددی در فرایندهای دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

دکمه بازگشت به بالا