اجتماعی

چه کسانی نباید ماسک بزنند؟

افرادی که قادر به برداشتن ماسک بدون کمک از روی صورت خود نیستند ، از جمله نوزادان و کودکان خردسال و همچنین افرادی که در تنفس مشکل دارند ، نباید از ماسک استفاده کنند.

به گزارش باراناخبر و طبق یونیسف ، سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که کودکان پنج سال به بالا از ماسک استفاده نکنند. البته بعضی از کشورها توصیه های متفاوتی برای استفاده از ماسک کودکان دارند ، بنابراین باید برای اطلاع از سنین مختلف با سازمان های مربوطه در آن کشور تماس بگیرید. اگر آنها اظهار داشته باشند كه كودكان پنج ساله و كوچكتر باید از ماسك استفاده كنند ، پس كودك باید در چشمان شما یا والدین دیگر باشد تا بر استفاده ایمن ماسك نظارت كند.

همچنین ، در مواردی که فرد دچار بیماری یا ناتوانی است ، زیرا استفاده از ماسک دشوار است ، باید برای تصمیم گیری بهتر با پزشک خود مشورت کنید.

طبق این گزارش ، هنگام ورزش ، مکانی را انتخاب کنید که استفاده از ماسک ضروری نباشد. مانند خانه یا محیطی که می توانید فاصله اجتماعی ایمنی از دیگران داشته باشید.

طبق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، کودکان یا بزرگسالان نباید هنگام ورزش یا فعالیت بدنی از ماسک استفاده کنند ، زیرا تنفس دشوار است و تعریق می تواند ماسک را مرطوب کند ، تنفس را دشوارتر کرده و بیشتر برای رشد میکروب ها آسان است. بودن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا