عمومیکسب و کار برتر ایرانی

چه زمانی اسکراب صورت انجام دهیم؟

امروزه بسیاری از مردم نگران پوستی نرم، شاداب و جوان هستند، سلول های پوست هنوز در چرخه تولید مثل خود هستند و در طی این فرآیند برخی از سلول های مرده پوست روی پوست تجمع می یابند.

این سلول های مرده نفت از هوا، همراه با ذرات گرد و غبار و آلودگی، ذرات محصولات آرایشی باقی مانده روی پوست، منافذ پوست را می بندد و تنفس را برای پوست دشوار می کند و گاهی اوقات منجر به آکنه می شود. التهاب پوست. آنها می آیند.

برای اینکه پوست انسان شادابی و شادابی خود را حفظ کند، باید سلول های مرده و کثیفی از لایه های بالایی پاک شود و سلول های تازه و جدید روی سطح پوست باقی بماند. یکی از روش های لایه برداری پوست استفاده از لایه برداری است.

اسکراب چیست؟

همانطور که قبلاً گفتیم در طول روز مقداری سلول های مرده و ناخالصی ها روی پوست می مانند و منافذ پوست را می بندند. لایه برداری به حذف این آلودگی ها از روی پوست کمک می کند و پوست را نرم و صاف می کند. لایه برداری روشی برای پاکسازی و لایه برداری پوست است. ماسه سنگ ها اشکال مختلفی دارند. اما می توان گفت کرم و پوست دارای ذراتی مانند شن است که پوست شما را نرم و جوان می کند. این نواحی سلول های مرده و آلودگی ها را از بین می برند و پوستی شاداب و جوان را نشان می دهند. کرم ها برای لوسیون ها، کرم ها، روغن های مغذی، درمان های ضد پیری و به طور کلی محصولات طبیعی پوست مناسب هستند. قسمت‌های ماسه‌ای گاهی طبیعی هستند، مثلاً از پوست گردو، نمک، شکر، دانه‌های میوه و غیره ساخته شده‌اند. گاهی اوقات از موادی مانند پلی اتیلن ساخته می شوند. ذرات شن مانند مغذی هستند و در هنگام استفاده پوست را تغذیه می کنند. البته باید توجه داشت که این اجزا نباید خیلی خطرناک باشند و به پوست آسیب نرسانند. نواحی شنی باید به اندازه ای نرم باشند که آثاری روی پوست باقی نگذارند.

متخصصان زیبایی استفاده از اسکراب صورت را یک یا دو بار در هفته توصیه می کنند. اسکراب صورت مخصوصاً برای کسانی که مرتب آرایش می کنند و روزانه از ظروف کرم استفاده می کنند بسیار مهم است.

سبک پاکسازی صورت

لایه برداری انواع مختلفی دارد و می توان آنها را به روش های مختلفی طبقه بندی کرد. این محصولات معمولاً خانگی یا آماده هستند. امروزه با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان انواع دستور العمل های ساخت اسکراب های خانگی را پیدا کرد اما باید توجه داشت که فقط از دستورالعمل های علمی و معتبر استفاده می شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. لایه بردارهای خانگی به دو دسته خوراکی و غیرخوراکی تقسیم می شوند.

همچنین امروزه تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اسکراب های مختلفی را برای انواع پوست طراحی کرده اند که به راحتی در دسترس هستند. انتخاب بهترین پاک کننده صورت برای همه افراد منحصر به فرد است زیرا هر نوع پوست به پاک کننده خاصی نیاز دارد. به طور کلی پوست انسان از یکی از پنج بیماری زیر رنج می برد:

1) پوست حساس ممکن است بعد از اصلاح دچار سوزش یا خارش شود.

2) پوست معمولی شفاف و حساس نیست.

3) پوست خشک، پوسته پوسته، خشن و خارش دار.

4) روغن، براق کننده و چربی پوست.

5) پوست مختلط در برخی نواحی خشک و در برخی دیگر چرب است.

به افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می شود بدون مشورت با متخصص از لایه برداری استفاده نکنند همچنین انتخاب لایه بردار و اسکراب مناسب برای پوست های خشک باید با دقت زیادی انجام شود

لایه برداری صورت برای پوست های چرب

پوست انسان برای حفظ خاصیت ارتجاعی به روغن های طبیعی نیاز دارد. روغن های ضروری برای پوست توسط غدد زیر پوست تولید می شوند و سپس از طریق تعریق از بدن دفع می شوند و روی سطح پوست رسوب می کنند. گاهی اوقات این غدد بسیار ضخیم هستند و بیش از نیاز پوست چربی تولید می کنند. اگر فردی پوست چرب داشته باشد به این معنی است که پوست چربی اضافی در آن پنهان شده است که سطحی چرب و براق ایجاد می کند. در چنین شرایطی به دلیل چربی بیش از حد پوست، منافذ صورت بسته و بزرگ می شوند. انواع آکنه، جوش سرسیاه، جوش، قرمزی و انواع آکنه در صورت عدم توجه به پوست چرب اتفاق می افتد. مراقبت از پوست چرب کار ساده ای نیست و باید جدی گرفته شود. در واقع آکنه و جوش ناشی از چربی پوست نیست. بلکه این مشکلات ناشی از بی توجهی به پوست چرب است. یکی از راه های درمان و مراقبت از پوست چرب استفاده از اسکراب مناسب است. بهترین راه برای مدیریت پوست چرب این است که اسکراب مناسب برای پوست چرب خود پیدا کنید. همچنین لازم است مطمئن شوید که اسکراب مورد نیاز واقعاً روی پوست تأثیر دارد. امروزه بسیاری از برندهای معروف لوازم آرایشی، انواع محصولات صورت را برای پوست های چرب یا مستعد آکنه به فروش می رسانند. بسیاری از این محصولات در محصولات مراقبت از پوست تخصص دارند و به خوبی برای درمان جوش، آکنه و چربی اضافی فرموله شده اند.

روش صحیح استفاده از لایه بردار

همانطور که قبلا گفتیم، مهم ترین نکته انتخاب بهترین تشک است. بنابراین بهترین محصول همیشه گران ترین محصول نیست، بلکه محصولی است که به پوست همه می آید. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی اسکراب های مختلفی را برای تیپ های مختلف بدن به فروش می رسانند. گاهی اوقات افراد مجبورند از چندین نوع لوازم آرایشی استفاده کنند تا بهترین آنها را برای پوست خود پیدا کنند. اما نتیجه این انتخاب بسیار ارزشمند است و پوستی جوان و شفاف ایجاد می کند.

بهتر است از برس در حالت عادی استفاده کنید. به عنوان مثال، بسته به نوع پوست و تأثیر برس مورد استفاده، می توان یک تا سه روز در هفته را به این کار اختصاص داد. توجه به این نکته ضروری است که استفاده بیش از حد از لایه بردارها و اسکراب ها می تواند به پوست آسیب برساند.

برای استفاده از برس ابتدا صورت خود را کاملا بشویید و مطمئن شوید که هیچ گونه آرایش یا کثیفی روی پوست شما وجود ندارد، سپس در حالی که پوستتان کمی مرطوب است به آرامی برس بزنید. از پاک کننده دور چشم استفاده نکنید و دستان خود را ماساژ ندهید و به آرامی روی پوست حرکت دهید. در واقع پیشانی، بینی و چانه نواحی مهمی هستند که می توان به آرامی ماساژ داد.

در این مرحله باید طبق دستورالعمل روی بسته بندی اسکراب چند دقیقه صبر کنید و اجازه دهید اسکراب آلودگی ها را از روی پوست پاک کند و با مواد مغذی خود پوست را تغذیه کند. سپس اسکراب را با دقت با آب بشویید و مطمئن شوید که تمام مواد نیز از روی پوست پاک شده اند. برای شستن صورت بهتر است از آب سرد استفاده کنید، منافذ پوست را باریک می کند. بعد از شستشو پوستی نرم، شاداب و تمیز خواهید داشت. با یک حوله تمیز و نرم پوست را به آرامی لمس کنید. پس از خشک شدن صورت، حتما از محصولاتی که روزانه برای محافظت از پوست استفاده می کنید مانند کرم روز و شب استفاده کنید تا پوست شما خشک نشود.

نتیجه

برای خرید کرم اسکراب کلینیک حتما از فروشگاه های معتبری مانند موراشین خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا