عمومیکسب و کار برتر ایرانی

چند ساعت در روز گن بپوشیم

گن لاغری علاوه بر فرم دهی بدن و کاهش لحظه ای سایز در صورت استفاده مستمر باعث لاغری می شوند، یعنی فردی که قصد کاهش وزن دارد می ‌تواند با خرید گن ارتان ترک روند کاهش وزن خود را تسریع ببخشد. متخصصان بر این باورند که گن لاغری با فشاری آرام و مداوم، که شبیه ساز یک نوع ماساژ ظریف به بدن است، به چربی های شکم و پهلو فشار وارد می کند. یعنی گن می ‌تواند با وارد کردن این فشار موضعی چربی ها را فشر و از بین ببرد.

مخصوصاً ورزشکارانی که به دنبال کاهش وزن هستند می توانند از گن لاغری مخصوص ورزشکاران استفاده کنند که بسیار موثر است‌. این گن در طول ورزش محل مورد نظر را جمع کرده و نگه می دارد، تعریق را دوچندان می کند و جریان خون را بهبود می بخشد علاوه بر آن سبب می شود تا ماهیچه ها نیز قوی شوند و از وارد شدن آسیب های خطرناک حین ورزش های سنگین به کمر و ستون فقرات جلوگیری میکند. گن های لاغری کاربرد های متفاوتی دارند. در اولین گام وقتی گن ها وارد دنیای امروزی شدند، به دلیل مسائل پزشکی مورد محبوبیت قرار گرفتند. چرا که پزشکان بعد عمل جراحی باز، استفاده از گن‌ های مخصوص را تجویز می ‌کردند. باید گفت گن‌ ها خاصیت عجیبی در ترمیم بافت ‌های بدن دارند و به بهبود زخم محل نیز کمک شایانی می ‌کنند.

توصیه نهایی هنگام خرید گن لاغری

گن‌ لاغری آنچری همگی از پلیمر های ضد حساسیت و مرغوب لاتکس و اسپاندکس تولید شده است که یک نوع الیاف کشی بسیار محکم محسوب می شوند. گن ‌های آنچری مخصوص لاغری هستند و علاوه بر اینکه محل تجمع چربی در بدن را در ظاهر خوش فرم نشان می‌ دهند، سبب می ‌شوند که کاهش وزن نیز اتفاق بیفتد. در واقع گن لاغری آنچری با بالا بردن میزان تعرق سبب کاهش توده چربی می ‌شود. تمام گن‌ های لاغری برند آنچری از مرغوب ‌ترین پارچه‌ ها و الیاف هستند تا فرد دچار حساسیت نشود. حتماً توجه داشته باشید که باید انواع گن لاغری رو طبق اصول استفاده کنید، چون در صورت استفاده از گن های غیر استاندارد و غیر اصولی باعث آسیب ‌های جبران ناپذیری مانند رفلاکس معده، عفونت واژن و یبوست خواهد شد.

همانطور که گفته شد گن های لاغری را نهایتا 6 الی 8 ساعت هنگام انجام فعالیت های روزانه استفاده کنید و به هیچ وجه هنگام خواب از گن های لاغری استفاده نکنید. هنگام خرید گن آنچری از فروشگاه ما مشاوران ما بایدها و نبایدهای استفاده از گن را به شما آموزش می دهند. برای اطلاع از قیمت و مشاوره بابت خرید انواع گن لاغری مردانه و زنانه می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید. گن‌ های لاغری با گن ‌های مخصوص جراحی تفاوت دارند. توجه داشته باشید که هیچ گاه به طور خود مختار نباید گن های لاغری ساعت شنی را جایگزین گن‌ های مخصوص جراحی کنید. گن های مخصوص جراحی فاقد فنر هستند و بلافاصله بعد از عمل مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از گن‌ های مخصوص جراحی بعد عمل نتایج سودمندی دارد، مدتی که از دوره نقاهت به طور مثال یک الی دو هفته بعد از عمل به دستور پزشک میتونید از گن های لاغری آنچری استفاده کنید. حتی کسانی که به دیابت مبتلا هستند نیز می توانند از انواع گن پا استفاده ‌کنند تا در صورت سرپا ایستادن مداوم، جریان خون در بدن آن ها بهبود یافته و خون در محل لخته نشود. باید گفت بهبود جریان خون رسانی به عنوان یک وظیفه مهم در گن ها محسوب می شود به گونه ای که در طراحی گن‌ های لاغری آنچری که ناحیه شکم، پهلو و پشت کتف و کمر را می پوشانند نیز سعی شده است بهبود جریان خون رسانی در نظر گرفته شود.

نکات مهم بهترین زمان استفاده از گن لاغری در شرایط متفاوت

در گذشته به دلیل این که سبک زندگی و روش تغذیه سالم تر بود، تعداد افراد چاق و دارای اضافه وزن بسیار کمتر از امروز بود. اما اکنون با وجود پیشرفت بشر در همه ی عرصه ها و فراهم شدن وسایل آرامش و آسایش، تعداد افراد چاق و دارای اضافه وزن رو به افزایش است و دلیل آن هم روش زندگی و نوع تغذیه است. با این حال هستند کسانی که می خواهند اندام خود را به حالت قبل برگردانند برای این منظور از گن لاغری زنانه استفاده می کنند. اما گن لاغری چیست و بهترین زمان برای استفاده از گن لاغری چه زمانیست؟ در چه زمان هایی گن لاغری توصیه نمی شود؟ و سوالاتی از این دست که در این مقاله به آن ها می پردازیم. با ما باشید.

گن لاغری چیست؟

یکی از روش هایی که افراد برای داشتن اندامی متناسب در مهمانی ها بیشتر استفاده می کنند، خرید گن لاغری زنانه می باشد. گن لاغری یک پارچه ی کشی که از جنس لاتکس، لیکرا و اسپاندکس تولید می شود، قابلیت کشسانی بالایی داشته و معمولاً به وسیله ی سه ردیف قزن و در برخی از آن ها علاوه بر قزن از یک چسب برای سفت تر کردن عضلات شکم استفاده می نمایند. شایان ذکر است که گن لاغری تنها مختص به شکم نیست و برای قسمت های دیگر بدن مانند ران، سینه گن های مخصوصی وجود دارد. اما موضوع صحبت ما در این مقاله گن لاغری شکم می باشد.

خرید گن زنانه در جامعه امروز که افراد به لاغری و تناسب اندام خود اهمیت می دهند، یک راه حل ارزان به حساب می آید. از آنجایی که هزینه بسیاری از روش های لاغری موضعی مانند عمل جراحی و دستگاه لاغری زیاد است و روش های دیگر مانند رژیم و ورزش هم برای بسیاری از افراد مقدور نیست، خرید گن لاغری زنانه می تواند یک راه حل ارزان و ساده اما کوتاه مدت باشد. انواع گن می توانند یک الی دو سایز و حتی گاهی 3 سایز، کمتر از آنچه که وجود دارد را برای فرم بدن نشان دهد. اما استفاده از گن لاغری تنها به منظور کاهش سایز جهت زیباتر دیده شدن اندام نیست بلکه در موارد دیگری مانند پس از زایمان، پس از عمل جراحی، در هنگام ورزش و موارد این چنینی کاربرد دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کاربرد گن لاغری

خرید گن لیدی کلمبیا همان گونه که اشاره شد تنها به منظور لاغری نیست و در موارد دیگری نیز کاربرد دارد. در مقاله ی ” گن شکم بند چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ ” به این موضوع پرداختیم اما اکنون جهت یادآوری و برای کسانی که مقاله ی مذکور را مطالعه نکرده اند مجدد در این جا به ذکر این موارد می پردازیم. در گذشته که امکان خرید گن زنانه وجود نداشت، مادرهایی که فرزند خود را به دنیا می آوردند از پارچه هایی شبیه به گن لاغری استفاه می کردند و همین افرادی که باتجربه تر بوده اند به جوان ها و دختران خود یاد می دادند که پس از زایمان برای جلوگیری از افتادگی شکم باید عضلات شکم خود را به وسیله ی یک پارچه ی بزرگ محکم ببندند.

امروزه نیز با پیشرفت صنعت نساجی و فروش انواع گن های لاغری مادران پس از زایمان به روش گذشتگان عمل کرده ولی با این تفاوت که اکنون با خرید گن لاغری زنانه می توانند از افتادگی شکم خود جلوگیری کنند. زمان مناسب استفاده از گن لاغری برای مادرانی که زایمان داشته اند به سیاق گذشتگان از روز دوم و سوم پس از زایمان می باشد تا عضلات به فرم اولیه ی خود برگردند. البته همچنان این کار با کمی درد همراه است. اما این روزها به دلیل این که ورزش های مختلفی برای سفت کردن عضلات شکم طراحی شده، کار را کمی ساده تر نموده است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا