عمومیکسب و کار برتر ایرانی

پی ال سی دلتا چیست و از کجا بخریم؟

پی ال سی های مختلفی در بین اپراتورهای اتوماسیون صنعتی وجود دارد، Logo PLC، Delta، ABB برخی از PLC های کاربردی و موثر هستند. در مطلب قبل به نمادهای PLC پرداخته شد، در این مقاله از سری مقالات آموزشی PLC به معرفی دلتا PLC و انواع آن می پردازیم.

تاریخچه ساخت PLC و دلتا PLC

PLC چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ این قطعات در چه زمینه هایی استفاده می شود؟ کاربرد آنها چیست؟ دلتا PLC چیست؟ کاربردهای Delta PLC چیست؟ دلتا PLC در چه مناطقی استفاده می شود؟ آیا PLC دلتا انواع مختلفی دارد؟ اما به طور کلی می توان گفت که PLC ها تقریبا در تمامی صنایع کاربرد دارند. تاریخچه این منطقه در صنایع مختلف مانند پتروشیمی، صنایع پلاستیک، صنایع لاستیک سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بدانید که آمریکایی ها برای اولین بار این قطعه را در اواسط قرن بیستم تولید و به بازار عرضه کردند.

زمانی که PLC اختراع شد، نام کنترل کننده قابل برنامه ریزی را انتخاب کردند که امروزه به آن کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی می گویند که مخفف حروف اول جمله انگلیسی برنامه پذیر کنترل کننده منطقی است. این اصطلاح در بین کاربران استفاده می شود. پس از آمریکایی ها، آلمان در سال 1972 وارد میدان شد و شروع به تولید و بازاریابی انواع PLC کرد. در حال حاضر زیمنس انواع Pvt را تولید می کند. یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی است. اینها تولیدکنندگان واحد قدرت هستند.

پس از زیمنس، شرکت های دیگری در آمریکا، فرانسه و آسیا انواع PLC را تولید می کنند. اما دلتا plc چیست؟ دلتا نیز مانند زیمنس یک برند است و دلتا PLC نیز توسط این شرکت تولید و به فروش می رسد. دلتا PLC ساخت تایوان است و نسبت به PLC زیمنس بسیار ارزانتر است. PLC دلتا در صنایع مختلف برای طراحی بردهای الکترونیکی، طراحی مدارهای الکترونیکی، طراحی تابلوهای برق و … کاربرد دارد.

Muarifia Delta PLC (DELTA).

PLC دلتا یکی از پرطرفدارترین انواع PLC در صنعت اتوماسیون صنعتی است. دلتا PLC تجهیزات کامل و یکپارچه در زمینه اتوماسیون صنعتی ارائه می دهد. در این زمینه لازم به ذکر است که این نوع PLC ها بسته به نیاز صنایع در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

دلتا PLC را می توان به راحتی در پروژه های صنعتی کوچک تا بزرگ طراحی و اجرا کرد. بر این اساس ردپای دلتا برند plc در صنایعی از جمله صنایع غذایی، لاستیک سازی، پلاستیک، پتروشیمی، نفت و گاز قابل مشاهده است.

انواع PLC دلتا

اساسا دلتا PLC در مدل های مختلف AH500، AS و DVP طراحی و تولید می شود. در ادامه به مشخصات و ویژگی های سری های مختلف دلتا PLC می پردازیم.

  1. PLC سری DVP Delta

PLC های سری DVP پرکاربردترین و پرکاربردترین تجهیزات برند دلتا در زمینه اتوماسیون صنعتی در کشورمان می باشند. سرعت و پایداری بالا، عملکرد ایمن و مطمئن و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از مهمترین ویژگی های PLC سری DVP می باشد.

این نوع PLC سرعت بسیار بالایی را در استفاده معمولی تا متوسط ​​ارائه می دهد. بر این اساس اعتماد و جایگاه ویژه ای در صنعت اتوماسیون صنعتی کسب کرده است. خانواده DVP به چندین مدل تقسیم می شود که هر کدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند.

1- سری PLC دلتا DVP-SS

این مدل از دلتا PLC برای توابع کنترل ترتیبی ساده و عمومی استفاده می شود. استفاده در پله های برقی، دستگاه های بسته بندی ویژه و ماشین های بافندگی و ریسندگی یکی از کاربردهای اصلی DVP-SS PLC محسوب می شود.

2- PLC-serio DVP-SS2

نسل دوم کنترلرهای دلتا، علیرغم حفظ عملکردهای کنترلی اولیه سری قبلی، با سرعت اجرای بالاتر مشخص می شود. این نوع PLC دلتا در کاربردهای مختلفی مانند ماشین های سیم پیچ، تسمه نقاله و ماشین های ریسندگی کاربرد دارد.

3- PLC DVP-EH3

این سری PLC به دلیل در دسترس بودن رجیسترهای داده و قابلیت برنامه نویسی بیشتر برای کاربردهای پیچیده استفاده می شود. ماشین‌های پرسرعت و تجهیزات برش و همچنین ماشین‌های جوشکاری از کاربردهای رایج DVP-EH3 PLC هستند.

4- PLC DVP-ES2

PLC سری DVP-ES2 برند دلتا به دلیل مقرون به صرفه بودن و کارایی آن برای کنترل و مدیریت مستمر اولیه مناسب و مفید است. این نوع PLC به طور گسترده در کاربردهای مختلفی مانند سیستم های لجستیک، ماشین آلات بسته بندی، قالب های تزریق و سیستم های تهویه استفاده می شود.

5-سیریز PLC DELTA DVP-SX

این مدل PLC شرکت دلتا را می توان به محصولات فشرده و نازک طبقه بندی کرد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب از ویژگی های این مدل محسوب می شود. استفاده در خطوط تولید، دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی و کنترل اینورتر از جمله کاربردهای عمده این نوع PLC می باشد.

ناگفته نماند که PLC های سری DVP در مدل های دیگری مانند DVP-SX2، SA2، SV2، ES2، DVP EX2 و غیره نیز موجود هستند. تمامی مدل های PLC برند دلتا نیز در تایوان تولید می شوند.

  1. سریال پی ال ​​سی 500

PLC های سری DELTA AH یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در کاربردهای پیشرفته و پیشرفته محسوب می شوند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه، FB یا بلوک های عملکردی مختلف، نرم افزار تعبیه شده و کارایی عالی از ویژگی های اصلی این نوع PLC است.

DELTA AH PLC زمینه خوبی برای کنترل و مدیریت ماشین با دقت و سرعت بالا فراهم می کند. ناگفته نماند که برنامه نویسی این نوع PLC توسط نرم افزار ISP سافت انجام می شود. علاوه بر این، این نوع PLC می تواند از زبان های برنامه نویسی ST، LD، SFC، FBD و IL پشتیبانی کند.

  1. سری PLC DELTA AS

PLC های سری AS از جمله کنترلرهای با کارایی بالا و چند منظوره هستند. بنابراین این نوع برند دلتا برای تجهیزات PLC و تجهیزات اتوماسیون مناسب و موثر است. علاوه بر این، Delta AS PLC به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. از کاربردهای این نوع PLC می توان در صنایع داروسازی، نساجی، چسب، چاپ و بسته بندی نام برد.

PLC مهمترین مزیت DELTA است

دلتا plc با مزایای فراوانی که دارد مورد توجه بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی داخلی قرار گرفته است. این نوع PLC نقش مهمی در بهبود و پالایش فرآیندهای اتوماسیون صنعتی دارد.

دلتا پی ال ​​سی دقت و سرعت بسیار بالایی دارد که کار اپراتور را آسان و راحت می کند. وضوح فوق العاده، امنیت و دقت بالا، سرعت پاسخگویی بالا و توانایی خواندن انواع داده های ورودی از دیگر مزایای PLC های برند دلتا است.

خرید پی ال ​​سی دلتا

delta-market به عنوان نماینده فروش PLC دلتا در ایران کلیه خدمات اتوماسیون صنعتی را در تهران و سایر مناطق ایران ارائه می دهد. همکاری با برندهای بزرگ صنعتی در ایران و سایر کشورها حاصل سالها تجربه و تلاش در جهت جلب رضایت مشتریان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت نیک صنعت به نشانی https://baranakhabar.ir//delta-market.ir/با کارشناسان ما در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا