عمومیکسب و کار برتر ایرانی

درب بازکن اتوماتیک پارکینگی از کجا بخریم؟

درب بازکن یا جک اتوماتیک پارکینگ برای درب های توکار ساختمان ها کاربرد زیادی دارد که استفاده از ریموت کنترل را برای کاربر آسان می کند. این محصول یکی از بهترین برندهای اروپا می باشد و در دو مدل لولایی و کشویی تک لنگه و دو میله ای دارای دو سال گارانتی بدون محدودیت در تعداد ریموت می باشد.

درب های اتوماتیک بدون کلید، درب های اتوماتیکی هستند که بر روی درب ها یا ریل ها نصب می شوند.

ورودی‌های ماشینی ساختمان‌ها با استفاده از محرک‌ها و پشتیبانی از مدار کنترل دستگاه به کمک کنترل از راه دور درب‌های دستی موجود

اولین مورد واقعا هوشمند است، زیرا این نوع سیستم در دو ریل و طرح و همچنین طرح های تک یا دو مفصل برای تحمل وزن ها و اندازه های بزرگ موجود است.

می تواند داده شود.

درب اتوماتیک ریلی یا درب کشویی یکی از انواع درب های صنعتی است که برای ایجاد امنیت بالا استفاده می شود. این درب ها را می توان به درب های هوشمند تبدیل کرد. درب های ریلی یا کشویی به دو دسته درب های پارکینگ و درب های شیشه ای تقسیم می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های درب های کشویی سرعت بالای این درب ها می باشد. اما سرعت این درب ها به دلیل وجود سنسورها و در صورت وجود موانع کاهش می یابد.

از درهای کشویی یا ریلی استفاده کنید.

این درب ها را می توان در همه مکان ها استفاده کرد، اما برای خانه ها، مغازه ها، ورودی انبارها و ایستگاه های کارخانه مناسب تر است. با نصب موتور روی درب ریلی می توان این درب ها را به درب اتوماتیک تبدیل کرد.

درب های ریلی اتوماتیک کشویی یا پارکینگ ها اغلب برای مکان های پارکینگ با فضای محدود مناسب هستند. همچنین در این تاسیسات درب فضایی در اطراف محل نصب درب لازم است تا امکان حرکت درب های اتوماتیک کشویی فراهم شود.

مزایای درب های کشویی

امنیت را افزایش دهید

سفر نامحدود

کنترل از راه دور؛ روشن و خاموش کردن را با دکمه ها یا وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه یا تبلت آسان می کند.

مناسب برای استفاده سنگین درب

امکان نصب باتری قابل شارژ قابل استفاده در صورت قطع برق توسط نمایندگی سیماران

کنترل و کاهش سرعت در صورت برخورد با مانع

قدرت بزرگ

ساکت باش

سرعت بالا

انواع درب های ریلی یا کشویی

درب های استیل یا کشویی به دو دسته تقسیم می شوند:

درب ریلی تک لنگه:

این درب ها به صورت خودکار به سمت راست و چپ باز و بسته می شوند و بنابراین فضای کافی در اطراف درب لازم است.

درب کشویی دوبل:

درب های کشویی دو لنگه اغلب در ساختمان های دارای حیاط استفاده می شوند، زیرا به فضای زیادی نیاز دارند.

موتور الکتریکی

به طور کلی موتورهای تک فاز برای سیستم راه اندازی اتوماتیک استفاده می شوند. اما برای درب های دو لنگه از دو موتور و در سایر موارد از یک موتور استفاده می شود. کارکرد مداوم موتور باعث داغ شدن بیش از حد و آسیب به موتور می شود. به همین دلیل باید از باز و بسته شدن مداوم درب ها جلوگیری کرد.

نصب درب ریلی

یک درب مسیر را می توان به روش های مختلفی نصب کرد و ظاهر و عملکرد یکسانی را حفظ کرد. با این حال، قیمت این درب ها بسته به وزن و اندازه آنها می تواند متفاوت باشد. یک درب ریلی مسکونی معمولاً از نظر اندازه کوچکتر است، به این معنی که وزن کمتری دارد و بنابراین هزینه کمتری دارد. بنابراین نیازی به نصب موتور قدرتمند نیست. اما برای کارخانه ها به دلیل ابعاد و وزن بیشتر، قطعات بادوام تر و موتور قوی تری مورد نیاز است.

در مورد درب اتوماتیک شیشه ای زیبادر نیز بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا