اقتصادی

پتنت جدید سامسونگ با 6 دوربین متحرک!

ثبت اختراع جدیدی که اخیراً توسط سامسونگ رونمایی شده است یکی از برنامه های بعدی این غول فناوری برای طراحی دوربین برای تلفن های آینده است؛ در این مدل جدید گلکسی S30 با 6 دوربین متحرک دیده می شود.

به گزارش باراناخبر و به نقل از آیه ، افشاگری های اخیر در مورد طراحی دوربین آینده سامسونگ نشان می دهد که این شرکت ممکن است از یک دوربین جدید در Galaxy S30 آینده رونمایی کند.

این تلفن هوشمند می تواند از یک دوربین 6 عکاسی خیره‌کننده برخوردار باشد که همگی قادر به حرکت و چرخش جداگانه برای گرفتن بهترین تصویر ممکن هستند.

این اطلاعات قانع کننده توسط LetsGoDigital ، یک شرکت ثبت اختراع سامسونگ به نام “دستگاه و روش های دوربین های چندگانه برای عکاسی دیجیتال” فاش شد. سایت خبری دیجیتال آنلاین این اطلاعات را کشف کرده و آن را به تصاویر ممکن از نگاه دوربین گلکسی اس 30 تبدیل کرده است.

در حالی که امروز چند دوربین چشمگیر در تلفن های هوشمند وجود دارد ، با استفاده از شش دوربین ، هر کدام به طور جداگانه در حال حرکت هستند ، می توانند قابلیت دوربین دوربین را دو برابر کنند.

بر اساس این حق ثبت اختراع ، سامسونگ باید این شش دوربین افقی را در پشت گلکسی S30 قرار دهد تا آنها را به صورت افقی در دو ردیف سه قرار دهد و همه آنها در قسمت بالای آن قرار دارند. پشت تلفن

پنج مورد از این شش دوربین بیننده با زاویه دید عریض هستند ، همه یکسان هستند یا دارای سنسور وضوح بالاتر هستند. دوربین ششم همچنین یک دوربین تله فوتو است. آنچه در مورد آنها منحصر به فرد است این است که همه دوربین ها می توانند حرکت کنند و بچرخند تا زوایای خارق العاده ای ارائه دهند.

این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا آنچه را “pano-bokeh” نامیده می شود در ثبت اختراع ایجاد کند ، این یعنی گرفتن عکس پانوراما با پس زمینه تار. همچنین ، با این تعداد دوربین متحرک ، می توانید سایر جلوه های عکاسی را به راحتی کنترل و تنظیم کنید؛ چیزی که هنوز در هر گوشی هوشمند موجود در بازار امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا