اقتصادیعمومیکسب و کار برتر ایرانی

ويترين مغازه موبايل دکور موبایل فروشی با ام دی اف

ایده های جذاب برای دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

انتظارات و تاکتیک های موبایل فروشی باید با رفتارها و علائق مصرف کنندگان مطابقت داشته باشد. مشاوره طراحی می تواند به دارندگان فروشگاه ها کمک کند تا ابتکارات بازاریابی و فروش خود را بهتر مدیریت کنند و برنامه ریزی ها را شروع کنند.

نحوه قرار گیری محصولات و اجناس

طراحی داخلی طلا فروشی اولین و مهمترین نکته در دکوراسیون مغازه موبایل فروشی نحوه چیدمان و آرایش اجناس است. در ابتدا می بایست دیوارهای مغازه موبایل فروشی با دیوارپوش های مناسب دیزاین شوند و همچنین هر بخش از دیوار پوش ها دارای رنگ، شکل و طرحی متفاوت و جذاب باشند. طرح های قابل اجرای متنوعی در بازار موجود است و براساس مدل مغازه و فروشگاه خود می توانید انتخاب نمایید.

 انواع دیوارپوش

  • دیوارپوش پی وی سی PVC
  • دیوارپوش سه بعدی
  • دیوارپوش ام دی اف MDF
  • پانل های پی وی سی

و بسیاری موارد دیگر که دارای اشکال مدرن می باشند و همچنین قابل استفاده در ساخت حجم های دکوراتیو هستند.

فروشگاه های موبایل فروشی از آن جمله مغازه هایی هستند که چندین برند را بصورت همزمان می فروشند و از این رو بهتر است که مغازه دارای پارتیشن ها و بخش های مختلفی باشد که هر یک برای یک برند خاص در نظر گرفته شود.

می توان در صورت بزرگ بودن فضا بخش بندی کامل به همراه میز، ویترین و پارتیشن و دیوارپوش متناسب با آن برند موبایل در نظر گرفت. با این کار مشتری در حین ورود به مغازه به راحتی به بخش مورد نظر خود هدایت می شود و این کار مغازه شما را بسیار حرفه ای و شیک نشان می دهد.

حال در مغازه های کوچک که نمی توان بصورت کامل پارتیشن بندی نمود می توان از ویترین برای تقسیم بندی برند ها استفاده نمود و هر ویترین متعلق به یک برند باشد. این کار نیز هم فروشنده و هم خریدار را از سردرگمی نجات می دهد.

طراحی ویترین ها نیز بخش مهمی از ساخت دکور مغازه موبایل است که باید به گونه ای باشند که موبایل ها در آن کاملا مشخص باشند و به خوبی مشاهده شوند. نکته دیگر در ویترین این است که نباید مشتری با ویترین زیاد فاصله داشته باشد و هر کدام از موبایل ها را خواست، فروشنده بتواند به آسانی آن را در اختیارش بگذارد.

در برخی از فروشگاه و موبایل فروشی ها بزرگ و معتبر میزی در وسط مغازه و یا گوشه ای از آن قرار داده می شود که بر روی آن از هر برند یک مدل موبایل قرار دارد و مشتری می تواند آن ها را بردارد و تست کند و کمی با موبایل کار کند.

تعبیه میز چک، روشی عالی برای جلب اعتماد مشتری است و با خیال آسوده تری اقدام به خرید از شما می نماید.

اجازه دهید مشتریان اولین حرکت را انجام دهند.

با پیچیدگی و گسترش بیشتر در دنیای فناوری تلفن های همراه – و فن آوری های ارتباطی و ابزار های جستجو که فروش دستگاه های موبایل را در خود جای می دهند، مفهوم “انتخاب کردن” در دنیای بازاریابی جایگاه آخر را به خود اختصاص داده است. اما این یک مفهوم بسیار مهم است که باید برای بازاریابی در ذهن خود داشته باشید: به مشتریان اجازه دهید اولین حرکت را انجام دهند و تعامل را انتخاب کنند.

علاقه، تعامل و وفاداری مشتری بر اساس اعتماد ایجاد می شود و هنگامی که مشتری تصمیم به تعامل می گیرد، این تمایل به برقراری رابطه منجر به خرید و فروش می شود. اگر در نتیجه چیدمان صحیح و ابتکارات بازاریابی موبایلی، تجارب رضایت بخش برای مشتریان ایجاد شود، این خریداران اعتماد خود را به عادت، عادت خود را به هزینه و هزینه های خود را به بازدیدهای مکرر تبدیل می کنند.

به هر حال اگر چیدمان صحیح نباشد و کالا با ارتباطات ناخواسته از طرف آن ها در معرض دید قرار بگیرد باید خطر از دست دادن علاقه، تعامل و در نتیجه عدم خرید آن ها را بپذیرید.

روش های چیدمان دکور مغازه موبایل فروشی

طرح بوتیک / جریان آزاد

از بهترین طرح های چیدمان مغازه موبایل می توان به چیدمان جریان آزاد اشاره کرد. در این مدل چیدمان مبلمان، استندهای لوازم جانبی، وسایل روشنایی و همچنین محصولات با جریان آزاد بر روی زمین قرار می گیرند. مصرف کنندگان معمولاً تحت تأثیر این گونه چیدمان فروشگاه های تلفن همراه قرار می گیرند، مشروط بر این که شما هیچ سبک قابل تشخیصی برای سازمان دهی پیدا نکنید. قطعاً مهم ترین نقطه ضعف چیدمان جریان آزاد این است که ممکن است مصرف کننده بالقوه گیج شود و مطمئن نباشد که دقیقاً از کجا می تواند چیزی را که به دنبال آن است، به دست آورد.

طراحی دکور مغازه موبایل به صورت شبکه

در این قسمت یک طرح کاملاً باورنکردنی از قالب دکور مغازه موبایل آورده شده است که با آن ممکن است تلفن های هوشمند شما در ردیف های طولانی و اغلب با زاویه های دقیق در سراسر مفازه جای بگیرند. این روش قابل پیش بینی در طراحی دکور مغازه موبایل است که عمدتا در مرحله قبل از اجرا و توسط یک طراح متخصص انجام می پذیرد، انتظارات مردم هنگام خرید از یک مغازه موبایل فروشی این است که بتوانند به راحتی محصول مورد در نظر خود را ببینند و بررسی کنند و به وسایل جانبی دسترسی داشته باشند.

به دنبال طراحی دکوراسیون هستید؟

ما به شما کمک می کنیم به راحتی و با کمترین قیمت دکوراسیون خود را طراحی کنید. برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

از مزایای این چیدمان این است که تلاش برای یافتن محصول را بسیار ساده می کند و بسیار مقرون به صرفه و سریع است. از معایب این طرح نیز می توان به کمترین زمان مشاهده محصول توسط خریدار (به علت سرعت دستیابی به محصول مورد نظر خود) و خلاقیت پایین اشاره کرد و علاوه بر این در واقع کمبود آزادی در طراحی داخلی نقص اصلی باشد.

سبک و طراحی حلقه

چنین طراحی برای دکور مغازه با تشویق افراد به قدم زدن در محیط، بهترین قابلیت فروش کالا را برای مشتریان دارد و چشم اندازها را به نمایش می گذارد. نمایش همه ویژگی ها از درب ورودی شروع می شود، در اطراف فروشگاه استند های گوشی به صورت حلقه قرار می گیرد و پس از آن خریدار پس از بازدید از سمت دیگر ورودی خارج می شود.

طراحی دکور مغازه موبایل با سیستم درختی یا ستون فقرات

این چیدمان ترکیبی از چیدمان شبکه، حلقه و همچنین طرح های حالت آزاد است. این حالت توسط تنها راهروی مرکزی که از ورودی شما به سمت عقب ادامه دارد و انشعاباتی که در طول این راهرو به صورت درختی شکل یا ستون فقرات قرار می گیرد، تعیین می شود. راهرو ها به صورت درخت داخل فروشگاه را تقسیم می کنند، بنابراین کلیه مشتریان بالقوه می توانند از هر جهت داخل فروشگاه تلفن همراه حرکت کنند. بخش های انبار کالا معمولاً در قسمت پشت و یا قسمت کناری دیواره هستند که در هر دو طرف از راهرو دیده می شوند.

نورپردازی دکور مغازه موبایل فروشی

سبک روشنایی دکور مغازه موبایل فروشی مشتریان بالقوه را به خود جذب می کند و به راحتی فروش سریع را تضمین می کند. نورپردازی واقعاً یک قسمت حیاتی از دستیابی به طراحی نهایی مربوط به فروشگاه تلفن همراه است. منبع نور جو را تعیین می کند، علاوه بر این می تواند علاوه بر ایجاد حس خوب برای مشتری، بر درآمد نهایی شما نیز تأثیر گذار باشد.

ایجاد یکپارچگی در طراحی ویترین موبایل فروشی

ویترین موبایل فروشی شامل تکنیک های خاص و فنی است که منجر به ساخت یک کل منسجم در تجارب مشتریان مغازه تلفن همراه شما می شود. احساسی که مردم به محض ورود به فروشگاه تلفن همراه دارند، به طور خاص بر احساساتی که این افراد در طول تجارت با شما و همچنین خرید محصولاتتان از آن برخوردار خواهند بود، تأثیر می گذارد. روش های متفاوتی برای استفاده از ویترین ها به صورت حرفه ای و مانند یک ویژگی طراحی و سبک وجود دارد که بهتر است حتما در این زمینه با یک طراح حرفه ای مشورت کنید، تعیین نور مناسب برای کمک به شما در نمایش برند شخصی و همچنین نوع قفسه بندی و سبک بسیار مهم است.

نکته طلایی

نورهای آرامش بخش احساس راحتی مردم را تضمین می کنند، زیرا نورهای سرد کالاها را به طور موثرتری در معرض دید قرار می دهد.

انواع مفید جلوه های نوری

نورپردازی محیطی بیشتر مربوط به یک مفهوم همراه با روایت یک داستان است. در کنار یافتن وسایل روشنایی دلپذیر، فضایی را که می خواهید واقعاً احساس کنند، تعریف می کنید، یا شاید بخشی دقیق از فروشگاه تلفن همراه خود را به نمایش می گذارید، بهترین میز فروش یا موارد منتخب را نشان می دهید. چراغ های مکمل و یا نورهای نقطه ای برای برجسته سازی کالاها به سادگی مورد نیاز هستند. نام های تجاری پنج ستاره با این روش محصول خود را ارائه می کنند تا بتوانند کالاها را به عنوان وسیله ای با ارزش مورد توجه قرار دهند. برای جلوگیری از کم نور شدن قسمت های فروشگاه تلفن همراه، نورپردازی ساده و کلی از اهمیت حیاتی برخوردار است. تثبیت این نوع نورپردازی، از بهترین ترفند های مربوط به طراحی داخلی است.

دکور مغازه موبایل فروشی کوچک

اگر مغازه موبایل فروشی کوچک تری دارید، باید از فضای خالص و سفید خالص استفاده کنید تا فضای خلاقانه کل فروشگاه تلفن همراه بیشتر باشد. با داشتن یک مغازه موبایل فروشی بزرگ تر، می توانید به راحتی با نور های طبیعی و مصنوعی و سایه و روشن بازی کنید ولی در مغازه های کوچک تر برای بزرگ تر به نظر رسیدن بهتر است رنگ های روشن استفاده شود. با رنگ و نورپردازی سفید دیوار ها طولانی تر به نظر خواهند رسید و باید میزان سایه و نقاط نا مفهوم به حداقل برسد.

در فضاهای کوچک تر سعی کنید تا از دیوار ها به صورت عمودی بیشتر استفاده کنید و از فضاهای بالای دیوار که در دید مشتری نیستند به عنوان فضای ذخیره سازی لوازم جانبی استفاده کنید. می توانید از رگال های میله ای برای استفاده حداکثری از دیوار ها بهره ببرید. یک کانتر حرفه ای برای فروش به شما یک فضای اضافی خارق العاده اضافه می کند. قسمت های پشت کانتر را قفسه بندی کنید و برای آن درب در نظر بگیرید.

سیستم ها امنیتی برای مغازه های فروش موبایل بسیار مهم هستند و با بالا رفتن قیمت ها این موضوع مهم تر نیز می شود. برای تامین امنیت مغازه خودتان حتما با یک مشاور متخصص در زمینه امنیت و دوربین ها مدار بسته تماس بگیرید.

همه چیز حول قصه گویی می چرخد!

قصه گفتن می تواند آگاهی مشتریان امروزی شما را بیشتر کند.
درکی از خط داستانی نام تجاری مورد فروش خود را داشته باشید. قبل از اینکه من شما را در تهیه استراتژی برای ارائه داستان واقعی راهنمایی کنم، ممکن است دوست داشته باشید به طور خاص درک کنید که داستان واقعی شما از مارک تجاری که ارائه می کنید چیست. این وظیفه مربوط به کاری است که شما انجام می دهید و بعلاوه آنچه شما نماد آن هستید را نشان می دهد. علاقه کمپانی مربوطه را بررسی کنید و اخبار و اطلاعات جدید در این زمینه را پیدا کنید، چیزهایی که نیازهای شما را روشن می کند مشخص کنید، هدف نهایی شما از این کار چیست. و مواردی از این دست…

قسمتی برای قرار دادن کاتالوگ ها و ویدئوهای آموزشی

مشتریان خود را پشتیبانی کنید. ارائه فرصت های آموزشی مانند کاتالوگ های آموزشی برای کمک به مشتریان در یادگیری نحوه استفاده از دستگاه ها یا محصولات مرتبط، برند شما را متمایز می کند. تلفن ها ممکن است پیچیده باشند، بنابراین خواه این اطلاعات درباره مدلی خاص باشد، یا درباره نحوه کار و یا شاید اطلاعات عمومی درباره پرسش های متداول آن ها باشد، مشتریان شما سپاسگزار خواهند بود و مغازه شما را دست خالی ترک نخواهند کرد. حتی برای فرصتی عالی تر، دفعه بعدی که آن ها به دنبال خرید گوشی و یا لوازم جانبی هستند، تجربه قبلی، آن ها را به سوی شما خواهد کشید.

راهکارهای انتخاب رنگ در دکور مغازه موبایل

رنگ بندی یک بیان مفهومی بسیار مهم است که توسط بازدید کننده کاملا درک شده و تقریباً همه را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین نه تنها باید سعی کنید با توجه به طراحی داخلی مغازه موبایل رنگی را به کار ببرید، بلکه باید انواع توناژ آن رنگ را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال، استفاده از رنگ های ملایم و روشن باعث می شود مغازه تلفن همراه، اندازه بزرگ تری داشته باشد. رنگ بندی در یک لایه نازک و مطابق با احساسات و افکار روانشناختی مخاطب از طرق مختلف می تواند پر از انرژی، راهنما کننده به سمت خرید و یا شاید حتی خنثی باشد.

رنگ بندی های خنثی با رنگ های سیاه، خاکستری، سفید رنگ و قهوه ای تیره تعریف می شود. این سبک از رنگ بندی همچنین به عنوان یک قاعده کلی برای ایجاد درک تعادل در یک فضای داخلی کالا محور استفاده می شود. فروشگاه تلفن همراه با تحریک کمتر یا احتمالاً بسیار بیشتر را می توان براساس رنگ و توناژ به کار رفته ایجاد کرد. اگر یک رنگ بندی خنثی برای دکور مغازه انتخاب شود احساسات واقعی به حداقل میرسد و فضا به تنهایی بسیار کمتر تحریک کننده خواهد بود. این موضوع تمرکز بر روی وسایل را با خود به ارمغان خواهد آورد و اختلاف بین وسایل و دکور را نشان خواهد داد، در عین حال دکوراسیون بسیار فعال تر، توناژهای های فوق العاده اشباع شده و همچنین واریانس های بهینه را ارائه می دهد.

رنگ مناسب برای جذابیت بیشتر

قبل از انتخاب رنگ های لازم، باید نوع محیطی را که هدف شما تولید آن است، بررسی کنید. رنگ بندی می تواند به طور بالقوه باعث آرامش در فضای داخلی شود و احساس راحتی ایجاد کند یا اینکه به طور کلی احساس سردی ناخوشایندی ایجاد کند. در ارزیابی های جدید پیرامون تأثیر رنگ بر روی رفتار مصرف کننده، در واقع این یک حقیقت است که رنگ ها می توانند شناخت برند را تا حدود ۸۳ درصد افزایش دهند.

خوب! تصمیم گیری در مورد رنگ بندی امری ضروری است که ممکن است تأثیرات زیادی بر ذهن بسیاری از مشتریان شما داشته باشد. مطمئن شوید که رنگ بندی را هوشمندانه و متناسب با ماهیت برند خود و همچنین ایده ای که می خواهید در مشتریان و چشم اندازهای شما ایجاد کند، انتخاب کنید. رنگ طوسی متمایل به روشن و همچنین سبز روشن معمولاً با مفاهیم حمایت از محصولات سازگار با محیط زیست گره خورده است.

نکات یاد شده فقط تعداد انگشت شماری از راه های افزایش ورود مشتری به موبایل فروشی شما خواهد بود. جواب مشتریان کالای خود را، که دارای سوالاتی مانند ارزیابی از کیفیت بالا، برچسب قیمت و تفاوت آن نسبت به شرکت های رقیب است، را در اولویت قرار دهید. در این زمینه همیشه مطالعه داشته و به روز باشید. صنعت تلفن همراه هوشمند بسیار سریع پیشرفت می کند و شما به عنوان عرضه کننده نباید از این اطلاعات عقب بیفتید تا بتوانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

دکمه بازگشت به بالا