عمومی

ورق طرح سفال پرچین چیست؟ + قیمت ورق طرح سفال

ورق طرح سفال پرچین در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از ورق‌های سرامیکی به میزان قابل توجهی افزایش یافته، زیرا این محصولات مزایای بی نظیری دارند و قیمت مناسب دارند. مهم‌ترین فواید استفاده از این محصولات وزن سبک و مقاومت در برابر آتش آن‌هاست.

ورق طرح سفال پرچین شیروانی از فرم دهی و تغییر دادن شکل ورق‌های گالوانیزه به وجود می‌آید که مقاومت فوق العاده ای در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی دارند. این ورق‌ها دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های ورق طرح سفال پرچین

پوشش یکپارچه

ثبات رنگ

هزینه مناسب

وزن سبک و زیبایی

مقاومت در برابر آتش

رنگ بندی طرح پرچین

-طرح پرچین آبی

-طرح پرچین زرد

نصب سقف شیبدار تایل سفالی

برای نصب یک سقف کاشی کاری شیب دار، ابتدا سقف را می‌سنجند. کاشی‌ها باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا از ورود رطوبت جلوگیری شود. کاشی‌های خشت در دامنه‌های بالاتر از 20 درجه موثرتر هستند. برای نصب کاشی‌ها باید از صاف بودن سطح اطمینان حاصل کنیم و وقتی سطح مورد نظر صاف نبود باید از لایه‌ای از قیر مذاب برای تراز کردن سقف استفاده کنیم.

ورق طرح سفال پرچین و انتخاب کاشی‌های سرامیکی به منطقه جغرافیایی بستگی دارد و هرچه کیفیت مواد مورد استفاده در لایه‌های سرامیکی بهتر باشد، عمر سرامیک طولانی‌تر است. مواد به کار رفته در پایه لایه سرامیکی نقش مهمی در دوام سرامیک دارند. باران و برف زیاد است، برفی وجود ندارد. آن‌ها باید عمر طولانی‌تری داشته باشند. برای نصب سقف شیب دار، لازم است مراحلی از قبیل نصب زیر لایه، آغازگر، ضد آب و در آخر، نصب کاشی‌های سفالی انجام شود.

ورق طرح سفال

ورق‌های شیروانی را می‌توان در ضخامت‌های مختلف تهیه و تحویل داد. طراحی سرامیک یکی از جدیدترین و زیباترین طرح‌های موج دار است که در سقف شیروانی به کار رفته است و در سایت ما نیز نمونه این ورق ها موجود است.

یکی از مهمترین کاربردهای این ورق‌ها، پوشش سقف‌های شیب دار ویلاهای تفریحی، سالن‌های بدنسازی، سایبان‌ها، پمپ بنزین‌ها، انبارها و بسیاری از سطوح شیب دار دیگر است.

از این ورق‌های فلزی رنگی می‌توان برای پوشاندن هر سطح شیب استفاده کرد و هیچگونه محدودیتی در نصب آنها بر روی دیوار، نمای ساختمان و غیره وجود ندارد.

ویژگی ورق‌های طرح سفال:

استحکام بالا در عین ظرافت

این در رنگ‌های مختلف ساخته شده است.

مقاومت در برابر حرارت بالا و مقاومت در برابر آتش

مقاوم دربرابر باران شدید و تند باد

اطلاعات بیشتر ورق طرح سفال:

ورق‌های سفالگری در رنگ‌های مختلف و طرح‌های زیبا ساخته شده و در عین حال از استحکام و زیبایی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

نصب سریع و آسان:

صفحات طراحی سفال سبک وزن است و این ویژگی در اینجا باعث می‌شود نصب کاشی‌های سرامیکی آسان و ساده انجام شود و مورد توجه معماران گران قرار گیرد.

تولید شده در رنگ‌های مختلف:

طراحی منحصر به فرد سفال ورق و رنگ الکترواستاتیک (پودری) جذابیت خاصی دارد.

با انعطاف پذیری و امکان نصب در شیب 12 تا 90 درجه.

مقاوم دربرابر زلزله:

ورق‌های سرامیکی طراح، گرچه زیبا و ظریف است، اما از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

 

سایت هدف:

https://vilanama.ir/construction-of-villas/ورق-تایلی-پرسی-پرچین-roofing-sheet.html

دکمه بازگشت به بالا