عمومیکسب و کار برتر ایرانی

هنگام خرید ترامپولین باید به چه نکاتی توجه کرد

مقدمه

چه ترامپولینی بخرم ؟ گرد یا شش ضلعی ! فنری یا کشی ! حفاظ دار یا بدون حفاظ ! تاشو یا ثابت ! این سوالاتی است که در هنگام خرید ترامپولین در ذهن ایجاد می شود. در این راهنمای خرید ترامپولین که توسط پشتیبانی تهیه شده، به تمام این سوالات با جزئیات پاسخ داده شده است.

ترامپولین شش ضلعی یا گرد ؟

ترامپولین شش ضلعی اغلب برای تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دسته ترامپولین کمک می‌کند تا ورزشکار در زمان پرش بدن خود را به این طرف و آن طرف هدایت کند. همچنین از دسته می‌توان برای جهش های بلندتر استفاده کرد. نوع شش ضلعی، اغلب کشی و تاشو است. بنابراین تفاوت اول این دو نوع تاشو بودن آن است (البته ترامپولین گرد تاشو نیز موجود است). همچنین این نوع محصول از نیرو محرکه‌ی کش برای پرش استفاده می‌کنند و قطر آن یک متر است. برای متوجه شدن تفاوت نوع کشی و فنری به بخش “ترامپولین فنری یا کشی” مراجعه کنید.

می‌توانید قیمت و مشخصات دقیق محصول شش ضلعی را در این مشاهده نمایید.

آخرین تفاوت نوع شش ضلعی با ، دسته دار بودن آن است. می‌توانید تمرین بر روی این محصول را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

ترامپولین‌های گرد متداول‌ترین ترامپولین‌های بازار می‌باشند که در دسته‌ی ترامپولین خانگی قرار می‌گیرند. از این نوع برای سرگرمی، ورزش و تفریح کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. قطر ترامپولین خانگی از 90 تا 450 سانتیمتر می‌تواند باشد. این نوع شامل یک فریم فولادی گرد است که پایه‌ها زیر آن قرار می‌گیرند.

همانطور که در تصویر بالا نمایش داده شده، پایه ها به صورت پیچی به فریم بسته می‌شوند.

ترامپولین فنری یا کشی ؟

از دیدگاه فنی میزان پرش ترامپولین کشی اندکی بیشتر از نوع فنری می باشد. از سوی دیگر تحمل وزن نوع فنری بیشتر از کشی است. برای متوجه شدن تفاوت پرش این دو محصول می توانید ویدئوی زیر را مشاهده نمایید.

اما به طور کلی کش طول عمر کمتری نسبت به فنر دارد. نمونه ای از این محصول در زیر نمایش داده شده است.

به طور کلی ترامپولین‌های فنری در بازار قالب هستند و محصول بیشتری برای آن‌ها ارائه می‌شود.

حفاظ دار یا بدون حفاظ ؟

قطعا زمانی که صحبت از بپر بپر کودکان به میان می‌آید، احتمال زمین خوردن اولین مسئله‌ای است که ذهن والدین را به خود مشغول می‌کند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که ترامپولین خانگی پرش کمتری نسبت به ترامپولین‌های شهربازی دارد. دلیل این امر مساحت کمتر صفحه پرش آن است. بنابراین خطر افتادن از آن کمتر است.

اگر قصد دارید ترامپولین را در محیط های پوشیده شده با فرش، موکت و یا فوم تاتامی قرار دهید، بدون هیچ نگرانی از ترامپولین خانگی بدون حفاظ (قطر 90 تا 150 سانتیمتر) استفاده کنید. این نوع محصول دارای ارتفاع بین 25 تا 30 سانتیمتر از زمین تا صفحه پرش است. بنابراین افتادن از این ارتفاع در صورتی که کفپوش نرمی زیر آن باشد آسیبی به فرزند شما نمی‌رساند.

همچنین ترامپولین‌های خانگی دارای یک کاور ضخیم و از بالا و پایین است که صدای پرش را کاهش می‌دهد. این ویژگی برای آپارتمان‌ها و محیط‌های بسته مهم است.

اما اگر قصد دارید ترامپولین را در حیاط و یا محیط‌هایی که اجسام خارجی در نزدیک آن قرار دارد، نصب کنید، از ترامپولین استفاده کنید. ترامپولین‌های قطر 150 به بالا دارای حفاظ می‌باشند و ارتفاع صفحه‌ی پرش آن از زمین حدود 40 سانتیمتر است. لازم به ذکر است که اضافه شدن حفاظ به ترامپولین موجب افزایش قیمت آن خواهد شد.

ترامپولین تاشو یا ثابت ؟

ترامپولین تاشو برای افرادی که نیاز به جابه‌جایی مداوم دارند و یا مکان‌هایی که فضای کمی در دسترس است مناسب می‌باشد. بعد از تمرین و یا بازی می‌توان ترامپولین را جمع کرد. البته باز کردن صفحه، بستن پایه‌ها و نصب کاور اندکی زمان بر است (حدود 10 دقیقه). نمونه‌ای از این نوع محصول را در زیر مشاهده می‌کنید.

اغلب ترامپولین‌های تاشو با توجه به محدودیت‌های فنی دارای قطر کمی هستند. بنابراین اگر می‌خواهید قطرهای بزرگ تر از 150 سانت را تهیه کنید، ویژگی تاشو بودن را باید نادیده بگیرید. البته تمام ترامپولین‌های بالای 150 سانتیمتر قابلیت باز و بسته شدن دارند. اما نوع باز شدن آن‌ها متفاوت است و زمان باز و بسته کردن آن زیاد است. لازم به ذکر است تاشو بودن موجب افزایش قیمت محصول خواهد شد.

در ترامپولین ثابت صفحه پرش قابل جمع شدن نیست. در نوع ثابت تنها می‌توان پایه‌ها را، که به صورت پیچی به صفحه پرش بسته شده، جدا کرد و آن را کنار دیوار و یا در کمد دیواری قرار داد.

این محصول قطرهای مختلفی دارد و هر کدام برای کاربردهای خاصی طراحی شده است. از این وسیله می‌توان برای تفریح یا ورزش استفاده کرد.

جمع بندی

  1. ترامپولین‌های گرد و شش ضلعی از نظر کارایی تفاوتی ندارند. قطر ترامپولین گرد از قطر 90 تا 450 سانتیمتر است . ترامپولین شش ضلعی تنها با قطر 1 متر در بازار موجود است و دارای دسته می‌باشد.
  2. ترامپولین کشی اندکی پرش بیشتری دارد و جهش‌های آن نرم تر است. اما از نظر فنی طول عمر ترامپولین فنری بیشتر از نوع کشی است. هر دو نوع فنری و کشی ممکن است دچار پاره شدن کش و یا شکستن فنر شوند؛ اما به طور کلی نوع فنری 10 تا 20 کیلوگرم وزن بیشتری نسبت به نوع فنری مشابه تحمل می‌کند.
  3. اگر قصد استفاده از ترامپولین در منزل (محیط پوشیده شده با فرش، موکت و یا فوم تاتامی) را دارید، از ترامپولین خانگی بدون حفاظ استفاده کنید. اما اگر قصد دارید ترامپولین را در محیط‌های پارکی و روی زمین سخت نصب کنید، از محصول حفاظ دار استفاده کنید.
  4. ترامپولین تاشو دارای قطر کمی است و این ویژگی موجب افزایش قیمت ترامپولین می‌شود. اگر محدودیت فضا ندارید، از ترامپولین‌های ثابت با صفحه پرش گرد استفاده کنید.

در نهایت انواع ترامپولین بر حسب قطر، مشخصات و کاربرد در جدول زیر خلاصه شده است.

(سانتیمتر) تحمل وزن

(کیلوگرم) ویژگی و کاربرد 90 80 تمرین ورزشی تک نفره

بازی یک کودک 100 90 تمرینات ورزشی تک نفره

بازی یک کودک 120 110 تمرینات ورزشی دو نفره

بازی کودکان 150 130 تمرینات ورزشی چند نفره

بازی کودکان 100

(دسته دار) 100 تمرینات ورزشی تک نفره 150

(حفاظ دار) 160 مهدکودک ها

مدارس

برای مشاهده قیمت انواع ترامپدر خانگی لازم است چه نکاتی را در اولویت قرار دهیم. اگر شما نیز قصد خرید این نوع از محصولات را دارید، بهتر است با برخی از باید و نبایدهایی در مورد آنها  آشنا شوید در این صورت می توانید محصول دلخواه و مناسب کاربری خود را تهیه کنید. در ادامه در نظر داریم، اطلاعات کاملی در مورد این نوع از محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کفی پرش:

پایه ها و فریم:

پکینگ و بسته بندی:

کشی یا فنری:

با کاور محافظ یا بدون کاور محافظ لبه:

سایز مناسب :

ارتفاع پرش :

کدام ترامپولین برای کدام سن :

با تور محافظ یا بدون تور محافظ:

دستگیره دار یا بدون دستگیره :

ایمنی

پارامترهای کش با کیفیت و تمایز:

پارامتر های فنر با کیفیت و تمایز:

حتما در خرید ترامپولین خانگی، سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد محصول را به دست آورید در این صورت می توانید با توجه به نیازهای موجود، محصول دلخواه و مطمئن را خریداری کنید. ترامپولین اگر چه در در ابتدا به عنوان یک وسیله ای برای تفریح کودکان ساخته شده بود ولی امروزه توانسته است در یکی از مهمترین شاخه های ورزش از کارایی بالایی برخوردار است. بهره مندی از آن مزایای بسیاری دارد به همین دلیل توانست است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این محصولات توسط شرکت های داخلی و خارجی مختلفی طراحی می شود ، هر یک از شرکت ها استانداردهای مختلفی را برای این امر در نظر دارند. به همین دلیل هزینه ی متفاوتی را برای خرید پیشنهاد می کنند.

راهنمای خرید ترامپولین خانگی آیترام

خانگی مزایای بسیاری دارد به همین دلیل  تولید و فروش آن نیز از توجه بالایی برخوار گردیده است. پریدن بر روی ترامپولین مزایای بسیاری دارد، هرگز فکر نکنید شما برای استفاده از آن پیر شده اید، به کار گیری آن در هر سنی مناسب است. لازم به ذکر است اگر اصول لازم برای به کار گیری آن را نمیدانید حتما سعی کنید راهکارهای مطلوب را فرا بگیرید. از جمله مهمترین مزیت  به کارگیری ترامپولین می توان موارد زیر را نام برد:

  •     وزن را کاهش می دهد
  •     ورزشی با شدت پایین
  •     انرژی را افزایش می دهد
  •     مفید برای قلب
  •     سیستم عصبی را تسکین ساخته و همچنین توسعه می دهد
  •     بهبود نمودن عملکرد غدد لنفاوی
  •     تقویت تعادل و هماهنگی
  •     ترامپولین، به عنوان  ورزشی مفرح است

در خرید ترامپولین خانگی لازم است توجه کنید که اگر این محصول کارایی و کیفیت مناسب نداشته باشد در این صورت می تواند در بازه ی زمانی کوتاه کارایی خود را از دست دهد. برای ساخت آن از متریال مختلفی استفاده می کنند، بهره مندی از انواع مختلف از پلیمرها با توجه به کارایی مطلوب آنها می تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد.به عنوان مثال یو پی وی سی می تواند مقاومت این نوع از محصولات را افزایش دهد. در ساخت این محصولات لازم است متریالی در اولویت قرار گیرد که بتواند کارایی کافی داشته باشد. مقاومت در برابر ضربه، فشار، رطوبت از جمله مهمترین ویژگی هایی است که باید در خرید ترامپولین خانگی در نظر گرفته شود.

ترامپولین خانگی ایترام

قیمت خرید ترامپولین خانگی

در خرید ترامپولین خانگی یکی از مهمترین پارامترهایی که ممکن است کاربران مد نظر داشته باشند، قیمت این نوع از محصولات است. توجه داشته باشید که قیمت پیشنهادی برای خرید، این نوع از محصولات به پارامترهای مختلفی وابسته است، از جمله پارامترهای موثر در این زمینه می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت کفی پرش و توری محافظ
  • کیفیت فلز مورد استفاده در قاب
  • سایز یا قطر نامی
  • تحمل وزن
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

هر یک از عوامل نام برده شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.   در خرید ترامپولین خانگی ، اولویت خود را برای خرید های ارزان قیمت قرار ندهید زیرا محصولات ارزان قیمت نه تنها طول عمر مفیدی نخواهند داشت، بلکه به کارگیری آنها می تواند به حوادث مختلفی نیز منجر شود زیرا نمونه های ارزان قیمت ، مقاومت کافی ندارند و به همین دلیل  در حین بکارگیری از آنها ، حوادث مختلف می تواند رخ دهد. به منظور اطلاع از قیمت در حین خرید ترامپولین خانگی می توانید با ما با شماره های موجود در تماس باشید و راهنمای کامل به دست آورید و اگر اطلاعات بیشتری در مورد بدانید میتوانید به لینک آلمانی بلیکن مراجعه کنید.

باید و نبایدهای خرید ترامپولین خانگی

در خرید ترامپولین خانگی لازم است برخی از نکات دانستنی را در اولویت قرار دهیم زیرا در غیر این صورت ممکن است هزینه ی پرداخت شده برای خرید آنها به باد رود. این نوع از محصولات در اندازه های مختلفی تولید و طراحی می شود، به همین دلیل در خانگی لازم است این مورد را مد نظر قرار دهید که از این نوع از ترامپول ها چه کسانی می توانند استفاده کنند. مشخصات کامل در مورد محصولات در اولین صفحه ی وب سایتمان درج شده است، در صورت داشتن هرگونه سوال، تردید نکنید با ما با شمارههای موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید.

ما به عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان در این زمینه مفتخر ان هستیم که توانسته ایم، در همه ی این سال ها با فروش محصولات مرغوب، رضایت کامل کاربران خود را به دست آورده و در اولویت انتخاب آنها باشیم. همین اکنون با مراجعه به اولین صفحه ی وب سایتمان و انتخاب گزینه ی خرید آنلاین میتوانید نمونه ی ترامپولین دلخواه را سفارش دهید و در کوتاهترین مدت زمان از درب منزل دریافت کنید. همه ی نمونه های موجود در لیست فروش ما دارای کارایی مطلوب بوده و توسط کارشناسان ما مورد تایید می باشد به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل خرید کنید، اعتماد شما، سرمایه ما است. با ما با کیفیت ترین محصول را می توانید به قیمت مناسب خریداری کنید. نمونه های مختلف ها به همراه مشخصات کامل و قیمت در وب سایتمان درج شده است. این نوع از سازه ها به عنوان یک وسیله برای تفریح کودکان و بزرگسالان یک گزینه ی ایده آل است.

این محتوا را ارزیابی کنید :

ولین به صفحه محصول زیر () مراجعه نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا