عمومیکسب و کار برتر ایرانی

نکاتی که باتید قبل از خرید گرانولا بدانید

گرانولا چیست ؟ انواع گرانولا را برای رژیم غذایی می توانید استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید. زمان خرید گرانولا باید در مورد مزیت ها و ویژگی های این محصول آگاهی بیشتری به دست آورید تا با خیال راحت از آن استفاده نمایید. گرانولا یکی از ترکیباتی می ‌باشد که سرشار از میوه‌ های خشک، غلات و مغزیجات است. و به این ترتیب به عنوان مثال، شما بدون و بادام هندی و… مواد معدنی و مغذی را دریافت خواهید کرد .. شما به عنوان میان وعده و صبحانه می‌ توانید از گرانولا استفاده کنید. گرانولا غذایی به شما کمک می‌ کند تا ویتامین ‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن خود را دریافت نمایید.

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید گرانولا رژیمی اهمیت دارد این است که ترکیبات آن را بررسی کنید. ویدئوهای مختلفی در youtube.com وجود دارد که درباره تفاوت گرانولا ها با هم و نحوه مصرف آن توضیح می دهد. گرانولا باید بدون شکر و انواع روغن‌ های مضر و شیرین کننده ‌های مصنوعی تولید شود. ویتامین‌ ها و مواد معدنی ضروری باید در انواع بسته‌ بندی‌ های گرانولا وجود داشته باشد. جو دو سر یکی از مهم‌ ترین گرانولا است که سرشار از فیبر می ‌باشد و کمک می‌ کند تا شما احساس سیری طولانی مدت کسب کنید. گرانولا یکی از مواد مقوی است که کالری متراکم دارد و سرشار از آهن، سلنیوم، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و … است.

مشخصات انواع گرانولا

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید انواع گرانولا اهمیت دارد بررسی مشخصات این محصول است. متریال مفید که در بسته‌ بندی‌ های گرانولا وجود دارد مهم‌ ترین ویژگی آنها به شمار می ‌رود. میوه ‌های خشک شده، جو دو سر پرک، آجیل مقوی و … مهم‌ ترین موادی هستند که در بسته‌ بندی‌ های گرانولا قرار می‌ گیرند. این خوراکی دارای ویتامین‌ های گروه ب، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و … است. در واقع این خوراکی را بین بیشتر ورزشکاران به عنوان بمب انرژی می‌ شناسند. به همین دلیل بیشتر ورزشکاران بسته های متنوع گرانولا را می خرند.

روغن نارگیل، عسل، آجیل مقوی و … مهم‌ترین ترکیبات گرانولا برای رژیم هستند. انرژی بخش بودن این محصول مهم‌ ترین مزیت آن به شمار می‌ رود. شما برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود گردش خون می‌ توانید از این محصول استفاده کنید. بیشتر ورزشکاران قبل از تمرینات سخت مقدار مناسبی از گرانولا را میل می ‌کنند. اگر ورزشکاران حجم زیادی از گرانولا را استفاده کنند میزان کالری زیادی را به بدن خود می رسانند. این مسئله موجب می گردد که ورزشکاران عضلاتشان به خوبی رشد نکند. ورزشکاران باید بر اساس سوخت و ساز بدن خود حجم مناسبی از گرانولا را استفاده کنند.

انواع گرانولا برای بدنسازی

انواع گرانولا برای بدنسازی بسیار مفید هستند. بیشتر ورزشکاران پیش از تمرین‌ های سخت خود باید خوراکی‌ هایی که انرژی زیادی دارند را استفاده کنند. گرانولا برای رژیم دارای انرژی بی ‌نظیری می ‌باشد که کمک می ‌کند انرژی لازم برای بدنسازان فراهم شود. گرانولا را به عنوان یکی از تنقلات و اسنک‌ های خوشمزه می‌ شناسند که در صبحانه‌ ها استفاده خواهد شد. مغز آجیل، جو دوسر و عسل مهمترین ترکیباتی هستند که در گرانولا ها قرار می ‌گیرند.

خرید انواع گرانولا برای رژیم و کاهش وزن

گرانولا برای کاهش وزن مزیت ‌های بی‌ نظیری دارد. گرانولا های رژیمی را می ‌توانید با انواع ماست پروتئینی و شیر گیاهی ترکیب کنید. همچنین بسیاری از افراد انواع بسته ‌بندی ‌های گرانولا را با میوه‌ های تازه ترکیب می‌ کنند تا از خواص هر یک از آنها بهره‌ مند شوند. گرانولا را در انواع دسرها، آبمیوه‌ ها، شیرینی ‌ها و … به کار می ‌گیرند. یکی از مهمترین نکاتی که زمان استفاده از گرانولا اهمیت دارد این است که اعتدال استفاده از آن را رعایت کنید. شما می‌توانید روزانه یک سوم الی نصف فنجان گرانولا را استفاده نمایید. این مقدار کمک می ‌کند تا فعالیت روزانه و کالری مصرفی ‌تان فراهم شود. ورزشکارانی که فعالیت زیادی دارند می ‌توانند از گرانولا برای رژیم استفاده کنند. البته ورزشکاران باید یک فنجان در طول روز از این خوراکی را استفاده کنند. افرادی که دارای فعالیت بدنی کمتری هستند نهایتا یک الی ۲ قاشق غذاخوری باید از گرانولا رژیمی استفاده نمایند.

تفاوت گرانولا با موسلی چیست ؟

این خوراکی دارای فرمول مشخص شده و استاندارد نیست. در واقع مواد معدنی انواع بسته‌ بندی‌ های گرانولا برای کاهش وزن، با یکدیگر فرق می‌ کند. خواص زیادی از بسته ‌بندی‌ های گرانولا دریافت می ‌شود. بیشتر افراد برای بهبود هضم و گوارش، کاهش وزن، جلوگیری از کم خونی، افزایش انرژی بدن و همچنین کاهش کلسترول از گرانولا استفاده می ‌نمایند.

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که جهت استفاده از انواع گرانولا برای کاهش وزن اهمیت دارد این است که تفاوت آن را با موسلی بشناسید. در فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای شما می‌ توانید انواع موسلی و گرانولا را مشاهده کنید. از نظر ظاهری این دو محصول با یکدیگر تفاوت ندارند. هر یک از انواع این محصولات مبتنی بر غلات متفاوت مانند جو دوسر هستند. موسلی و گرانولا به عنوان بهترین مکمل غذایی شناخته می ‌شوند. بیشتر مواد تشکیل دهنده موسلی و گرانولا شبیه یکدیگر هستند. در موسلی و گرانولا انواع میوه‌ های خشک، آجیل ‌ها و … را مشاهده می ‌کنید. موسلی ترکیبی از میوه‌ های خشک، روغن طبیعی، جو دو سر و آجیل می ‌باشد.

موادی که در بسته‌ بندی موسلی وجود دارند مانند بسته ‌بندی‌ های گرانولا پخته نمی‌ شوند. اکنون شما به خوبی متوجه شدید باید تفاوت اصلی آن با موسلی را بشناسید. در واقع باید بدانید که مواد درون بسته ‌بندی های موسلی خام هستند. نحوه خوردن بسته‌ بندی‌ های موسلی به این صورت است که آنها را باید یک شب قبل در آب یا شیر خیس کنید. گرانولا در همان لحظه قابل استفاده است و نیازی به خیس شدن ندارد. ترکیبات بسته‌ بندی‌ های گرانولا را همراه با روغن و عسل در فر پخته ‌اند. این مسئله موجب ترد شدن مواد بسته‌ب ندی گرانولا می‌ گردد. از نظر غذایی ترکیبات مشابه در بسته‌ بندی‌ های موسلی و گرانولا وجود دارد. در گرانولا کالری کمتری را شما دریافت می‌ کنید. در ترکیبات موسلی مقدار کالری دریافت شده زیاد است.

دکمه بازگشت به بالا