ورزشی

میزبانی شیراز در مسابقات گروه چهار فوتسال بانوان کشور

باراناخبر/ فارس از چهارشنبه 18 خردادماه مرحله برگشت در مسابقات گروه چهارم اولین دوره مسابقات فوتبال بانوان قهرمانی کشور در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور به همت شیراز آغاز شد و نماینده فارس با باخت کار را آغاز کرد.

رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در هشت گروه با حضور 40 تیم برگزار می شود و دیدارهای برگشت این رقابت ها در گروه چهارم به میزبانی شیراز از صبح روز چهارشنبه 18 خردادماه آغاز شد.

به گزارش باراناخبر، در گروه چهارم تیم های کاروتک شیراز، شهروند ساری، شوقفی سازان جویبار، هیات فوتبال نطنز و هیات فوتبال چابکسر حضور دارند.

در اولین روز این دیدار که در سالن کشتی نصیری شیراز در حال برگزاری است، تیم های هیئت فوتبال چابکسر و هیئت فوتبال نطنز به برتری دست یافتند.

رئیس هیئت فوتبال شیراز به باراناخبر گفت: در روز نخست این رقابت ها تیم هیئت فوتبال چابکسر به دلیل عدم حضور تیم مدنی ساری با نتیجه 3 بر صفر برنده اعلام شد.

سید محمدرضا حسینی گفت: در دیدار بعدی تیم فوتسال کاروتک به عنوان نماینده فارس در مقابل تیم فوتبال نطنز سرگروه گروه چهارم با نتیجه سنگین 10 بر صفر مغلوب این دیدار شد.

حسینی افزود: مهندس بهزادی مدیرعامل باشگاه کاروتک با پذیرفتن این میهمان نوازی خدمت بزرگی به فوتسال بانوان شیراز کرد که امیدوارم در ادامه این بازی ها بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

رئیس هیئت فوتبال شیراز تاکید کرد: این مسابقات تا 21 خرداد ادامه دارد و تکلیف تیم صعود کننده از این گروه مشخص خواهد شد.

به گزارش باراناخبر، بازیکنان کاروتک شیرازی با این امید راهی دور دوم این مسابقات شده اند که با یک برد و یک تساوی در چابکسر به دور دوم راه پیدا کنند.

شاگردان فهیمه نور فردا پنجشنبه در دومین دیدار خود پذیرای شهروند ساری خواهند بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا