حوادث

موج گرما در آمریکا و هشدار از کار افتادن سیستم تولید برق در کالیفرنیا

کالیفرنیا و ایالت های همسایه با موج دیگری از امواج گرمای تاریخی روبرو هستند که می تواند سیستم های تولید برق را تا آستانه فروپاشی پیش ببرد و به یک مشکل دوگانه بین بحران خشکسالی و تشدید آتش سوزی های جنگل تبدیل شود.

به گزارش باراناخبر ، بر اساس اعلام سرویس ملی هواشناسی آمریکا ، دمای هوا در برخی مناطق این کشور به حدود 42 درجه سانتیگراد رسیده و برای امروز (شنبه) 44 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. هشدارهای شدید دما و گرما بیشتر مناطق کالیفرنیا و نوادا ، اورگان ، آیداهو ، یوتا و آریزونا را پوشش می دهد.

الجزیره نوشت: اپراتور مستقل منبع تغذیه ایالتی کالیفرنیا ، با هشدار در مورد مشکل منبع تغذیه ، از مصرف کنندگان خواست که داوطلبانه مصرف برق خود را از ساعت 4:00 به 21:00 کاهش دهند. همچنین بازگشایی دفاتر و سایر مراکز خدمات منجر به افزایش مصرف برق شده است.

براساس گزارش 24 ژوئن اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده ، که آخرین داده ها را منتشر کرد ، تولید برق در سراسر کشور پس از بازگشت تقاضای طبیعی کشور در آوریل 5.9 درصد افزایش یافت. برق پس از قطع ارتباط با بیماری همه گیر مرتبط است.

به گزارش گاردین ، ​​امواج گرمای شدید بیشتر ایالات متحده را فرا گرفته است و حداقل 200 نفر را در واشنگتن و اورگان کشته و سلامت کارگران مزرعه و انبار را به خطر انداخته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا