استان هاکسب و کار برتر ایرانی

معرفی بهترین جنگ های شادی در کیش

جنگ های شبانه کیش در کجا قرار دارد؟ برای کسانی که به سفر می کنند، یکی از پرتکرارترین پیشنهادهایی که در مدت حضورشان در جزیره به آنها می شود، خرید بلیط جنگ شبانه کیش است. جنگهای شبانه ای که متعدد هستند و شاید برای خیلی ها تشخیص تفاوتشان قدری مشکل باشد و مجبورند به توضیحات فروشنده های آنجا گوش کنند (که عمدتا تبلیغ جنگی را می کنند که سود بیشتر برایشان دارد).

دلایل محبوبیت جنگ های شبانه کیش

برنامه های جنگ های شبانه کیش به دو دلیل اصلی بسیار پرطرفدار هستند:

دلیل اول اینکه این جنگ های شبانه کیش با رویکرد سرگرمی و در فضایی کاملا شاد و مفرح برگزار می گردند؛ این فضای شاد در جزیره با سایر شهرهای ایران متفاوت است و بعلت بستر آزادتری که در کیش برای برنامه های این سبکی وجود دارد، عموما برنامه گذاران و هنرمندان با دست بازتری به اجرای برنامه های کمدی می پردازند.

دلیل دوم اینکه این جنگ ها در شب ها (آخر شب) برگزار می گردند و در آن زمان همه بازارها و مراکز خرید کیش تعطیل هستند و مسافران می توانند با فراغ بال در این برنامه ها شرکت کنند و سرگرم و شاد شوند.

بهترین جنگ های شبانه در جزیره کیش

جنگ های شبانه کیش بسیار متعدد و متنوع هستند و در سالهای اخیر نیز بواسطه استقبال مردم از این جزیره و البته پخش کلیپ های مختلف از این برنامه های شاد در فضای مجازی، بر تعداد آنها اضافه شده است. در این بخش لیست برترین جنگ های شبانه کیش آورده شده اند:

پازل شو کیش

۱جنگ پازل شو کیش

یکی از معروف ترین برنامه ها و شوهای جنگ های شبانه در کیش است که تقریبا از سال ۹۱ بصورت مداوم در این جزیره در حال فعالیت می باشد. این شو یا برنامه هنری تلفیقی از استندآپ کمدی، موسیقی و اجراهای ورزشی هیجان انگیز است که در سطح برنامه ها و اجراهای روز دنیا می باشد. بخش های اصلی جنگ پازل شو کیش شامل اجرای استند آپ کمدى، بیت باکس، موسیقى زنده، بِرِیک دنس و پارکور، حلقه، لیزر من و الوایر شو، ویژوال LED، ربات انیمیشن، بخش فان و سرگرمی تلنت شو (استعدادیابی) و یوتیوب کمدی هستند که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبین با سنین مختلف را سرگرم کند.

نکته جالب توجه در مورد این گروه اینستکه اعضای گروه پازل شو در اولین سری برنامه عصر جدید (انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸) حضور داشتند و با اجراهای جذابی که داشتند توانستند نظر خیلی از مردم را به خود جلب کنند. این اجرا ها و حضور در این برنامه موجب شد که شهرت این گروه خوش ذوق علاوه بر جزیره کیش، به سراسر ایران برسد. جنگ پازل شو هر شب از ساعت ۱۲ شب تا ۳ بامداد در جزیره زیبای کیش اجرا می گردد.

اکبر اقبالی (که بواسطه حضور متمادی در تئاتر و کسب عنوان دکترای افتخاری با پسوند دکتر در برنامه ها معرفی می شود) از مهر ماه ۱۴۰۰ به گروه پازل شو اضافه شد. او در ابتدای فعالیتش در جزیره کیش، در جنگ پازل شو فعالیت داشت و بعد از چند سال از این گروه جدا و تهیه کننده و بازیگر اصلی جنگ ستارگان رنگارنگ کیش شد. او که علاوه بر بازیگری و ذوق کمدی بینظیرش، ورزشکار حرفه ای هم است در اکثر بخش های اجرای برنامه (اعم از تئاتر کمدی تا حرکات آکروباتیک) حضور بسیار فعالی دارد.

۲جنگ شب طلایی کیش

شب طلایی کیش یکی دیگر از جدیدترین جنگ های شبانه کیش است. این جنگ شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی زنده و هیجان انگیز است. بخش های اصلی این برنامه شامل نمایش کمدی، استندآپ کمدی، لیزر شو، مرد طلایی (گلد من)، دی جی، کنسرت زنده موسیقی، تک نوازی دف و ویولن و واندرلند شو می باشند که می تواند افراد با سنین مختلف را برای چند ساعت سرگرم و راضی کند.

۳جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

ستارگان رنگارنگ کیش یکی دیگر از شادترین و پرطرفدارترین جنگ های شبانه کیش است. بخش های اصلی جنگ ستارگان رنگارنگ جزیره کیش شامل اجرای استند آپ کمدى، حرکات آکروباتیک، بیت باکس، تئاتر کمدی، تقلید صدا، لیزر شو، اجرا در تاریخی با لباس های براق (بلک لایت شو)، مسابقه و … هستند که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبین با سنین مختلف را سرگرم کند.

شهرت اصلی جنگ ستارگان کیش مدیون حضور کمدین مطرح آقای “اکبر اقبالی“  بود که از مرداد ماه ۱۴۰۰ از این گروه جدا شد. نیما ساحلی (پارتنر اکبر اقبالی)، حسین حیدری (از معروفترین تقلید کننده های صدا در جزیره کیش) و امیر عبدالله (سفیدپوش خلیج فارس) افرادی هستند که در این جنگ های شبانه کیش، حضور دارند.

۴جنگ دینامیت شو کیش

دینامیت شو یکی دیگر از جنگ های شبانه کیش است. این شو یا برنامه هنری شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی است که با حال و هوایی بسیار مفرح و هیجان انگیز اجرا می گردد. از اصلی ترین ویژگی های این شوی شبانه اینستکه اجرا های متفاوت و سرگرم کننده ای در آن اجرا می گردد که می تواند افراد سنین مختلف را به نوعی تا آخر برنامه با خود همراه کند.

از جذاب ترین و پرطرفدارترین بخش های برنامه دینامیت شو، اجرای میلاد صالح پور (معروف به آقای گلابی) است که با بیان موضوعات روزانه در قالب طنز، دقایقی سراسر خنده را برای میهمانان رقم خواهد زد. جنگ شبانه دینامیت شو هر شب از ساعت ۱۲ شب تا ۳ بامداد در جزیره زیبای کیش اجرا می گردد.

تور کیش بخرم یا خودم بلیط بگیرم برم ارزونتره؟

این شاید سوال خیلی از مسافران باشه که  بخرم یا خودم بلیط بگیرم و هتل به صورت جداگانه؟ در جواب باید بگیم که ۱۰۰% شما زمانی که از یک آژانس معتبر تور تهیه کنید براتون خیلی بهتر هست به چند دلیل واضح که وقتی شما تور کیش کامل از مجموعه نت کیش تهیه می کنید بلیط رفت و برگشت،هتل،اقامت با صبحانه،استقبال فرودگاهی و گشت در جزیره به شما ارائه میشه که جمع همشون میشه.

تور کیش حالا تو همچین شرایطی چون ما روزانه خیلی از مسافرانی که به ما افتخار دادن رو راهی تور کیش می کنیم پس ارزانتر خرید می کنیم و مورد بعدی اینکه اینجوری شما فقط با یک نفر طرف حساب هستی ولی اگه خودت بگیری باید با چند نفر طرف بشی حالا فکر کن یه مشکلی پیش بیاد.

این وسط برای یکی از خدماتی که خودت داری می گیری ببین چه داستانی میشه مسافرتی که قرار بود خوب باشه یک دفعه به هم میریزه ولی وقتی تور کیش میگیری مسئولیت کامل به عهده ما هست و اتفاقی پیش نمیاد و خیلی از چیزای دیگه که برای طولانی تر نشدن مطلب ما نمیگیم پس تا دیر نشده کار و بده دست کار دون و خودتم برای تور کیش فقط چمدون ببند.

 

دکمه بازگشت به بالا