استان هاکسب و کار برتر ایرانی

معرفی تفریح های گران کیش

با توجه به تفریحات و جاذبه های بیشماره جزیره کیش (نگین خلیج فارس)، این جزیره به یکی از مهم‌ترین قطب های گردشگری ایران تبدیل شده است. در کنار هم قرار گرفتن مدرنیته و جاذبه های سنتی، کیش می‌تواند تمامی نیازهای مسافران خود را برطرف کند. جزیره کیش طیف گسترده‌ای از تفریحات و دیدنی ها دارد، از مکان های عمومی و رایگان جذاب گرفته تا جاذبه های لاکچری برای افراد سخت پسند. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با جاهای لاکچری کیش صحبت کنیم. از رستوران ها و مراکز تفریحی گرفته تا تفریحات آبی و متنوع تا با دانستن این نکات از سفر خود به کیش نهایت لذت را ببرید. اگر قصد سفر به کیش را دارید و به رزرو کشتی تفریحی کیش فکر می کنید این مقاله برای شماست.

لیست جاهای دیدنی لاکچری جزیره کیش

در ابتدا این مطلب بهتر است ابتدا لیست کاملی از تفریحات لاکچری کیش را بشناسیم تا در ادامه به‌طور کامل به معرفی محبوب ترین تفریح از این تفریحات گران کیش بپردازیم. اگر قصد رزرو تور کیش را دارید و می‌خواهید به‌صورت لاکچری به این جزیره سفر کنید، لیست زیر هرآنچه از یک تفریح فوق‌العاده می‌خواهید را برای شما رقم میزند.

۱. لذت غواصی در جزیره کیش

۲. پاراسل سواری تفریحی بسیار مهیج

۳. جت اسکی از تفریحات گران جزیره کیش

۴. سافاری و گزینه ای مناسب از لیست جاهای لاکچری جزیره کیش

۵. پارک آبی روباز جزیره کیش

۶. کشتی تفریحی و لذتی فوق‌العاده در جزیره کیش

۷. غذا خوردن در رستوران های بی‌نظیر کیش مثل پدیده، نهنگ سفید و کوه نور

معرفی تفریح های گران کیش

غواصی در جزیره کیش و سفر به دنیای زیر آب خلیج فارس

غواصی به‌عنوان یک تفریح آبی از آن جمله تفریحاتی بوده که اغلب مسافران جزیره کیش، علاقه‌مند هستند که حداقل یک بار آن را امتحان کنند. دنیای زیر آب خلیج فارس بسیار زیبا و شگفت انگیز است که دیدن آن نیز ممکن است کمی برای شما گران تمام شود. به همین علت به‌عنوان اولین گزینه از تفریحات لاکچری کیش، غواصی در این جزیره را به شما پیشنهاد میکنیم. تماشای مرجان ها و صدف ها در کنار ماهی های رنگارنگ می‌تواند اوقات بسیار مفری را برای شما رقم بزند.

لازم به ذکر است که برای غواصی در کیش شما نیاز به آموزش قبلی ندارید و از این بابت نگران نباشد؛ زیرا که قبل از شروع توسط مربیان حاضر در مجموعه آموزش های لازم به شما داده خواهد شد. در هنگام غواصی نیز مربیان در کنار شما بوده تا شما بتوانید با خیال آسوده از لحظات خود لذت ببرید.

پاراسل سواری؛ تفریح مهیج انفرادی و خانوادگی

یکی دیگر از تفریحات مهیج و هیجان‌انگیز جزیره کیش که در لیست دیدنی های لاکچری کیش ما قرار دارد، پاراسل سواری است. این تفریح را در جزیره کیش میتوان به‌صورت فردی یا خانوادگی انجام داد. در این تفریح لاکچری شما با استفاده از چت بر فراز خلیج فارس به پرواز در می آیید. پاراسل در واقع یک چتر است که به انتهای یک قایق موتوری وصل می‌شود، با توجه به حرکت سریع قایق موتوری شما از روی زمین بلند شده و به پرواز در می آیید. به هنگام این تفریح فوق‌العاده مهیج شما می‌توانید از خود عکس برداری هم کنید. توجه! اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید به‌طور کامل با تفریحات نگین خلیج فارس آشنا شوید می‌توانید کلمه جاهای دیدنی کیش لحظه آخر را در گوگل سرچ کنید.

جت اسکی کیش؛ یکی دیگر از تفریحات لوکس کیش

جت اسکی سومین تفریح لوکس جزیره کیش در لیست ماست. قبل از انجام این تفریح نیاز دارید تا توسط یک مربی آموزش ببینید. در واقع این تفریح مناسب تمامی افراد نخواهد بود. بعد از اتمام آموزش های خود می‌توانید ساعاتی را به‌تنهایی روی آب سپری کنید. این تفریح می‌تواند خاطرات بیاد ماندنی را برای شما رقم بزند. مسافران و گردشگران که به جزیره کیش سفر می‌کنند معمولا از کلوپ‌های دریایی و سواحل کیش که از جاهای لاکچری کیش به حساب می‌آیند نیز دیدن می‌کنند و به همین دلیل جت اسکی یکی از تفریحات رایج در جزیره به شمار می‌رود.

سافاری چهارمین گزینه از لیست تفریحات لوکس کیش

سافاری تفریحی بسیار مهیج بوده که یکی از مناطق بیابانی جزیره کیش واقع شده است. در مجموعه سافاری جزیره کیش حدود ۱۰ نوع بازی مختلف وجود دارد که تمامی مسافران تور کیش می‌توانند با بازه های سنی مختلف از بازی‌های این مجموعه لذت ببرند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به سرعت و هیجان علاقه زیادی دارید حتما به سافاری کیش سری بزنید. خودرو‌های چند دیفرانسیلی و همچنین ماشین‌های لندکروز در این مجموعه تعبیه شده که با استفاده از این ماشین‌ها می‌توانید در مسیر‌های پرپیچ و خم بیابانی بچرخید و از اوقات خود لذت ببرید. لازم به ذکر است که انواع موتور‌های چهار چرخ نیز برای افراد مبتدی در این مجموعه وجود دارد. هنگامی که به سافاری کیش می‌روید می‌توانید از شتر سواری و قسمت‌های جذاب دیگر این مجموعه هم نهایت لذت  رو ببرید.

کشتی تفریحی کیش

در جزیره کیش کشتی‌های تفریحی بسیاری برای مسافران وجود دارند.  به هنگام گشت‌وگذار با این کشتی‌های تفریحی می‌توانید یک مسافرت کاملا متفاوت را تجربه کنید و اوقات بسیار جذابی را برای خود بسازید. کشتی تفریحی به‌عنوان یکی از تفریحات گران و لاکچری در جزیره کیش ساخته می‌شود. کشتی‌های تفریحی کیش به‌صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در حال برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برای مسافران هستند. به‌عنوان معروف‌ترین و زیبا‌ترین کشتی‌ تفریحی در این جزیره می‌توان به کشتی کف شیشه‌ای اشاره کرد. مسافران به هنگام حضور در این کشتی احساس می‌کنند که در یک آکواریوم متحرک قرار گرفته‌اند.

کلام آخر

در صورتی که قصد سفر به جزیره کیش را دارید بهتر است تا بسیاری از مناطق تفریحی و همچنین گردشگری این جزیره را بشناسید. در این مطلب سعی کردیم تا تفریحاتی خاص را برای افراد سخت پسند معرفی کنیم. به‌جز لیست نام برده شده مراکز خرید و رستوران های متعددی را میتوان در این لیست قرار داد. از جمله این مراکز خرید و رستوران ها میتوان به رستوران پدیده شاندیز، رستوران نهنگ سفید، رستوران کوه نور کیش، رویان مال کیش، مرکز خرید دامون کیش و مجتمع آوای خلیج فارس اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا