عمومی

مطالبه گری و آرمان خواهی دوبال جریان دانشجویی/ باراناخبر آئینه شفاف مدیران باشد

باراناخبر/ گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تمجید از امید خبرگزاری باراناخبر گفت: باراناخبر باید آینه روشنی در مقابل مدیران باشد.

امروز 16 آذرماه مصادف با روز بزرگداشت دانشجویان و همچنین سالروز تاسیس خبرگزاری باراناخبر است که دانش آموختگان جهاددانشگاهی گلستان در آن برگزار شد.

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید تصویر روشنی از رهبران باشد

استاندار سیاسی امنیتی گلستان در این دیدار با تاکید بر اینکه زمان مسابقات استان و کشور به پایان رسیده و دوران دوستی ها آغاز شده است، گفت: همه گلستانی ها باید امروز در کنار هم و در کنار هم در این اندیشه باشند. در حال توسعه استان ما..

سید علی مهاجر با بیان اینکه در ظرفیت هایی که خداوند، نیروی انسانی و… داده جزو استان های بی نظیر کشور هستیم، افزود: امروز بیکاری و مشکلات استان گلستان زیبایی این استان و ما نیست. باید با همدلی و همدلی کنار هم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آرمان گرایی و عدالت خواهی مهم ترین محور جنبش دانشجویی در تفکر ائمه انقلاب و در مفاهیم نظام اسلامی ماست، تاکید کرد: امروز دشمن باید با دریچه فرهنگ دل ها را تسخیر کند و تزریق کند. روح ناامیدی.” .

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید تصویر روشنی از رهبران باشد

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید تصویر روشنی از رهبران باشد

معاون استاندار گلستان با نشان دادن اینکه چند بار به جوانان نخبه و تحصیلکرده در داخل اعتماد کردیم، نتیجه را دیدیم، ادامه داد: هر جا دست به سوی خارجی ها دراز کردیم، دست های چدنی با دستکش مخملی انگشتانمان را قطع کردند.

مهاجر با ارزیابی فعالیت مثبت خبرگزاری باراناخبر در امیدآفرینی در کشور، تاکید کرد: انتظار ما از خبرگزاری باراناخبر و به ویژه سردبیر جدید این است که نقدهای خوبی را ارائه کند و خدمات نظام را با امید دنبال کند. آینه راه.”

وی گفت: مردم از گفتار درمانی خسته شده اند. امروز روز عمل و کار برای مردم است و دیگر زمانی برای قول و صحبت نیست.»

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید تصویر روشنی از رهبران باشد

در ابتدای این جلسه رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان با تشریح خدمات جامع این نهاد افزود: جهاد دانشگاهی رسالت ها و برنامه های به جا مانده را حذف کرده و با تلاش در راستای اهداف انقلاب حرکت می کند. و سرعت.”

شهبازی با بیان اینکه هر دولتی که به توان داخلی خود ایمان داشته باشد به ما توجه کرده است، تاکید کرد: هر دولتی نگاه خود را به بیگانگان دارد و ما را نادیده گرفته و از ظرفیت جوانان نخبه جهاد دانشگاهی استفاده نکرده است.

به گزارش باراناخبر، در این مراسم «مهدی باقریان» به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری باراناخبر گلستان معرفی و با اهدای لوح از زحمات پنج ساله «سید حسین حسینی» در این سمت تقدیر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا