استان ها

مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه انسانی خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از قزوین؛ مهدی بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی قزوین و سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین در نشست خبری گروه «ائتلاف اتحاد پیشرو» با رسانه‌ها گفت: رسانه ها دارای قدرت عجیبی هستند و حرفه‌ای بودن از زیرساخت‌های آن‌ها می‌باشد همانطور که در حوزه اقتصاد نیز افراد حرفه‌ای و کاربلد در اتاق بازرگانی فعالیت دارند و اقدامات انجام شده در 4سال گذشته بیانگر همین موضوع است.

بخشنده به ارائه توضیحاتی درخصوص اقدامات انجام شده در اتاق بازرگانی قزوین در چهارسال گذشته پرداخت و اظهارکرد: تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها، حذف سموم باقیمانده در محصولات، حضور در کمیسیون‌های کشوری، انجام مسئولیت های اجتماعی و راه‌اندازی بزرگترین تشکل زیتون با عضویت ۵۰۰نفر در استان، توسعه فعالیتهای آموزشی، تعامل بین المللی، دعوت از معاون وزیر خارجه بوسنی، برگزاری منظم شورای گفتگو، راه اندازی شورای حل اختلاف و پایش صدور کارتهای بازرگانی بخشی از اقدامات انجام شده توسط هیات رئیسه اتاق بزرگانی قزوین در دوره اخیر می باشد.

وی افزود: با استقرار دفتر وزارت خارجه و پلیس بین الملل یک ظرفیت بسیار ارزشمند در اتاق مهیا شده تا گره گشای فعالیت بازرگانان و تجار و صادرکنندگان باشیم و تسهیلاتی که با این دفاتر داده می شود بسیار ارزشمند است.

این فعال اقتصادی در خصوص احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی توضیح داد: این ساختمان زیبا و کارآمد امروز یک ظرفیت ارزشمند برای معرفی شایستگی و توانمندی فعالان اقتصادی است که می تواند کانون نشست های تخصصی در حوزه صنعت و کشاورزی و معدنی باشد.

سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو با بیان اینکه مشارکت در مسئولیت های اجتماعی را وظیفه انسانی خود می دانیم، بیان کرد: بنده به عنوان نماینده بخش خصوصی استان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کردم و اذعان دارم اگر این اقدامات انجام نمی شد امروز باید پاسخگو می شدم که چرا در مقابل بحران های اجتماعی بی تفاوت بودیم.

بخشنده با اشاره به حضور یک بانوی کارآفرین در این ائتلاف توضیح داد: حضور بانو محبوبه منفرد که از کارآفرینان و تولیدکنندگان توانمند می‌باشد، می‌تواند در رسیدن اتاق به اهداف متعالی خود موثر باشد.

سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو در اتاق بازرگانی استان قزوین در پایان اظهارکرد: در صورت جلب آرای اعضا با افتخار سکان دوران ششم اتاق را بر عهده گرفته و در خدمت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان خواهیم بود و قزوین را به نسل چهارم پارلمان بخش خصوصی تبدیل می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا