اجتماعی

مدیرانی که درتراز دولت سیزدهم نیستند، درلیست تعویض قرار می گیرند/ انتخاب فرماندار تهران به زودی

باراناخبر/تهران استاندار تهران گفت: عملکرد همه مدیران و مسؤولان روزانه تحت کنترل و نظارت است و اگر مدیری مسیر انتظارات دولت سیزدهم را نتواند، همراهی کند در لیست تعویض قرار می‌گیرد.

علیرضا فخاری استاندار تهران عصر سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران درخصوص بررسی عملکرد مدیران استان تهران اظهار کرد: به طور مکرر عملکرد همه مدیران و مسؤولان تحت کنترل و نظارت است و تیم های بازرسی و ارزیابی کننده در سطوح مختلف دستگاه ها همواره و روزانه رصد و کنترل را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ما در مسیر اجرای تعهدات نسبت به مردم در حد و اندازه خودمان با کسی تعارف نداریم و هر مدیری نتواند در این مسیر خدمت شایسته برای مردم داشته باشد، همکار خوبی هم برای ما نخواهد بود.

استاندار تهران افزود: ما منتظر هستیم بعضی از مواردی که ممکن است کمبودها و کسری‌هایی در انجام وظایف باشد، توسط همکاران جبران شود، درغیر این صورت باید پست خود را به شخص شایسته تحویل دهند که در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است.

فخاری با بیان اینکه فرماندار تهران به زودی انتخاب می‌شود، تصریح کرد: تغییرات امر طبیعی است و براساس یک سنجش و ارزیابی عملکردها بعضی از تغییرات در هر مقطعی صورت می‌پذیرد و مسئولیت‌ها قابل چرخش است.

وی ادامه داد: ملاک و معیار ما برای همکاری، مبنایی است که انتظارات در تراز دولت سیزدهم به عنوان دولت جهادی، انقلابی و پرتلاش را برآورده کند و اگر مدیری نتواند در این مسیر همراهی کند در لیست تعویض قرار می‌گیرد و تلاش می کنیم در مواردی که می‌خواهیم تعویض انجام دهیم به این اصول توجه کنیم که حقی از کسی تضییع نشود و جایگزین‌ها بتوانند در آن تراز انتظار ما را تامین کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا