عمومیکسب و کار برتر ایرانی

فیلم سینمایی شهرک کامل

فیلم سینمایی شهرک محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه علی حضرتی، این فیلم سینمایی دومین تجربه کارگردانی کارگردانی علی حضرتی در سینمای یران به شمار می رود او که پیش از این نیز فیلم های کوتاه متعددی را نیز نویسندگی و کارگردانی کرده است با ساخت و کارگردانی شهرک دومین تجربه کارگردانی خود را در سینمای ایران به ثبت رسانده است. اولین فیلم سینمایی او سازهای ناکوک نام داشت که هرگز در سینماها اکران نشد و در زمان همه گیری ویروس کرونا، این فیلم به صورت آنلاین به اکران عمومی رسید که با استقبال خوبی از سمت مخاطبان نیز روبرو نشد و نتوانست موفقیت خوبی را در جذب مخاطب به دست آورد.

حال علی حضرتی بعد از ساخت سازهای ناکوک اینبار فیلم جدیدی را آماده اکران و نمایش دارد و ترجیح داده است به جای اکران آنلاین در پلتفرم های VOD، فیلم خود را در سینماها به اکران درآورد.شهرک که جدیدترین ساخته این کارگردان نیز به شمار می رود همانند ساخته اول او در ژانر درام می باشد و اولین فیلم از این کارگردان تازه کار می باشد که قرار است در سینما ها به صورت گسترده و عمومی اکران خود را نیز آغاز نماید.

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران این مجموعه از اواسط سال 1399 آغاز و پس از تایید و انتخاب بازیگران مد نظر کارگردان، و آماده سازی لوکیشن و صحنه های فیلم در نهایت فیلمبرداری این اثر سینمایی از اوایل فرودین ماه 1400 در ایران آغاز و به دلیل همه گیری ویروس کرونا در آن مقطع، فیلمبرداری این فیلم چندین بار به تعویق افتاد و پس بارها تعویق و فاصله میان زمان فیلمبرداری، در نهایت این فیلم در اواسط شهریورماه 1400 فیلمبرداری آن نیز به اتمام رسید و بلافاصله مراحل تدوین را آغاز نمود تا خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر نیز آماده نماید.

داستان فیلم سینمایی شهرک در مورد چیست؟

فیلم ایرانی شهرک به تهیه کنندگی علی سرتیپی داستان در مورد یک پسر جوان و جویای نام می باشد که در آرزوی بازیگر می باشد و تمام تلاش خود را می کند تا وارد عرصه سینما گردد. در این میان با مشاهده یک تست بازیگری خود را به صحنه ضبط این فیلم می رساند و برای حضور در این فیلم تست بازیگری می دهد و مورد قبول کارگردان قرار میگیرد، اما اینبار مسئله کمی متفاوت تر می باشد و باید برای حضور در این فیلم شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد و او در این مسیر با چالش هایی روبرو می شود که آیا از آرزوی بازیگری خود نیز دست بردارد یا تلاش کند تا در این مسیر موفق شود….

جوایز و افتخارات فیلم ایرانی شهرک

دومین ساخته علی حضرتی به نام شهرک در اواسط دی ماه 1400 مراحل تدوین خود را آغاز نمود و در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه 1400 حضور یافت و توانست در بخش های مختلفی نیز نامزد دریافت جایزه گردد اما موفق به کسب آن نیز نشد که این جوایز و افتخارات عبارتند از:

  • نامزد بهترین جلوه‌های ویژه میدانی
  • نامزد بهترین فیلمبرداری
  • نامزد بهترین تدوین

بازیگران فیلم شهرک

در فیلم سینمایی شهرک نقش اول این فیلم را ساعد سهیلی نیز ایفا می نماید. سهیلی که مدت بود در شبکه نمایش خانگی و سینما حضور نداشت ینبار قرار است بعد از مدت ها دوری از فضای سینما و نمایش خانگی با یک فیلم جذاب و هیجان انگیز به نام شهرک که کارگردانی آن را علی حضرتی نیز بر عهده دارد مجددا نم او پر پرده های سینما به چشم می آید.آخرین بازی سهیلی به گشت ارشاد ۳ نیز بازمیگردد که نتوانست بر خلاف فروش خوب خود، نظر مخاطبان را نیز به خود جلب نماید و اینبار با یک فیلم درام قرار است که مجددا به عرصه سینما بازگردد.

در کنار ساعد سهیلی هنرپیشگان دیگری همچون کاظم سیاحی، ساعد سهیلی، مهتاب ثروتی، شاهرخ فورتنیان و رویا جاویدنیا به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

تاریخ پخش و اکران فیلم شهرک

فیلم سینمایی شهرک با بزی ساعد سهیلی اکران خود را در سینماهای سراسر کشور از اواسط تیرماه 1402 آغاز نموده ست و انتظار می رود یک پروسه زمانی 3 الی 4 ماهه را در اکران باشد و بعد از آن وارد شبکه نمایش خانگی گردد.

سایر اطلاعات فیلم :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
  • تهیه کنندگان : علی سرتیپی
  • نویسندگان : علی حضرتی

موسیقی : شوشهرک فیلم جدید ایرانی به کارگردانی علی حضرتی است. فیلم شهرک رایگان و کامل به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی یک اثر بلند متری علی حضرتی است که در ژانر خانوادگی اجتماعی تولید شده و به عنوان یکی از ۲۲ فیلم نامزد در چهلمین جشنواره فیلم فجر شناخته شده است. داستان فیلم دربارهٔ نوید فلاکتی است، جوانی که به بازیگری علاقه‌مند است و پس از گذراندن تست بازیگری، در فیلمی بزرگ با کارگردان معروف قبول می‌شود.

نویسنده و کارگردان: علی حضرتی

تهیه‌کننده: علی سرتیپی

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده،

بازیگران: کاظم سیاحی، ساعد سهیلی، مهتاب ثروتی، شاهرخ فورتنیان و رویا جاویدنیا

می خوای دانلود آهنگ شاد با حجم کم دانلود کنی

درباره فیلم

فیلم “شهرک” توسط علی حضرتی کارگردانی و داستان آن دربارهٔ نوید فلاحتی است، جوانی که به بازیگری علاقه‌مند است و پس از قبولی در تست بازیگری، برای شرکت در یک پروژه سینمایی بزرگ و رسیدن به آرزویش، باید شرایط و تمرین‌های ویژه گروه بازیگران در یک شهرک محدود را پذیرفت و طی کند. اما تشویق و شوق او به تدریج به ترس و دلهره تبدیل می‌شود. نوید برای تبدیل شدن از “نوید” به “فرهاد”، یعنی تبدیل شخصیت واقعی به کاراکتر و شخصیت نمایشی، با وضعیت بحرانی مواجه می‌شود که انتظارش را فراتر می‌رود.تضاد بین خود واقعی و خود نمایشی و در نهایت تحول شدن در نقش، نوید را در فرایند تبدیل شدن به فرهاد در یک بحران هویت قرار می‌دهد. این فیلم درونی‌نگری روانکاوانه‌ای نسبت به موضوع و موقعیت بازیگری دارد و از طریق تجربه‌ها و تحولات درونی و شخصیتی نوید، این موضوع را بازنمایی می‌کند.

خلاصه داستان شهرک

داستان این فیلم، دربارهٔ جوان علاقمند به بازیگریست که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

نقد و بررسی فیلم شهرک

در مورد اجرای فیلم، مهتاب ثروتی بازیگری مناسبی را در نقش نوید ارائه می‌دهد و علیرضا برازنده به عنوان فیلمبردار نیز عملکرد مناسبی دارد. اما یکی از نقاط ضعف این فیلم نوشتار آن است که به خوبی ایدهٔ اولیه را به اجرا درآورده و هدر می‌دهد. فیلم به طوری که بیش از حد به ایدهٔ اولیه متکی است، از بعضی جنبه‌های داستانی و رشتهٔ روانی کاراکترها غافل می‌شود.

  • بازی در خور مهتاب ثروتی
  • فیلمبرداری علیرضا برازنده
  • فیلمنامه ضعیف

دانلود فیلم شهرک با لینک مستقیم

لینک های دانلود بزودی اضافه می شود. این فیلم هم اکنون در سینما در حال اکران است.

پخش آنلاین تریلر رسمی

  • را کریمی

جهت دانلود آهنگ غمگین اینجا کلیک کنید

حتما بخوانید: دانلود آهنگ

دکمه بازگشت به بالا